meillä tuo on tuota pahanaturvepaskaa ja pahanat on pitkänä.. tottapa jos ny sattuu vetelä kohta kärryhyn niin kyllä se holahtamalla se alaku tuloo kumminki.. onkelmaa ei oo muuta ketjun pyörällä pysymises
siinä mieles jos tuohon ny mullipihattua suunnittelis niin olisko se sitte sen polietun kans se suurin onkelma puskuvaunus niinku sami mainittiki.. ei kyllä silloon huvittaasi kokeella josei toimikkaa sitte tulevaisuures..
no ketjuthan ny venyy aina mutta niinku tuos iankaikkisen vanahas eskos ei oo muuta kerran vaihrettu eevarttiketjut ja se on ny viäki ajos tokiny enää vain aumasta haus ja sitte raivioolle levitykses alakuvaihees.. mutta kumminki että olisko se tuo eevartti sitte kumminki se vaihtoehto? se ei oo tullu pois päältä mutta eipä siinä päälläkää oo niin maharottomasti kuormaa ja sitte mottiahan menee palio vähemmän läpi jottei omaa vertaalupohojaa oo siihenkää..
jotta laittaasko tuoho vain ne uuren malliset taittopyörät vai tekiskö puskuvaunuksi vai laittaasko eevartit vai ostaasko samsonin vaivaivai?
hintaa tulee tekikö kuinka vain, no nuo pyörät ny halavin ja helepoon muutos tietysti.. muttaku sen pitääs sitte toimiakki sen vähä mitä sillä ajetahan..