Kävimme emännän kanssa tilitoimistossa. Miten teillä muilla menee, meillä menee hyvin !!!
Lainaus käyttäjältä: Broil£rBaron - 30.12.15 - klo:14:35Kävimme emännän kanssa tilitoimistossa. Miten teillä muilla menee, meillä menee hyvin !!!Kiitos kysymästä! Mulla menee kans hyvin. Toista se on tizinkoottakalla, niillä mee koskaan hyvin. 🎅
Lainaus käyttäjältä: Sepeteus - 30.12.15 - klo:14:46Lainaus käyttäjältä: Broil£rBaron - 30.12.15 - klo:14:35Kävimme emännän kanssa tilitoimistossa. Miten teillä muilla menee, meillä menee hyvin !!!Kiitos kysymästä! Mulla menee kans hyvin. Toista se on tizinkoottakalla, niillä mee koskaan hyvin. 🎅Olet oikeassa..yhtä kurjuutta ja utaretulehdusta vain..eikä tästä mitään jää..pelkkää työniloa ja rakkoja kämmeniin.. Eikös se oo parasta tuo työn ilo. Silloin ei tarvitse enää yritysvoittoa. Riittää se MTK:n lanseeraama tizinkoottajan tuntipalkka 5€ tunti. 🎅
oLainaus käyttäjältä: navettapiika - 30.12.15 - klo:14:51Lainaus käyttäjältä: Sepeteus - 30.12.15 - klo:14:46Lainaus käyttäjältä: Broil£rBaron - 30.12.15 - klo:14:35Kävimme emännän kanssa tilitoimistossa. Miten teillä muilla menee, meillä menee hyvin !!!Kiitos kysymästä! Mulla menee kans hyvin. Toista se on tizinkoottakalla, niillä mee koskaan hyvin. 🎅Olet oikeassa..yhtä kurjuutta ja utaretulehdusta vain..eikä tästä mitään jää..pelkkää työniloa ja rakkoja kämmeniin.. Eikös se oo parasta tuo työn ilo. Silloin ei tarvitse enää yritysvoittoa. Riittää se MTK:n lanseeraama tizinkoottajan tuntipalkka 5€ tunti. 🎅
Lainaus käyttäjältä: Broil£rBaron - 30.12.15 - klo:14:35Kävimme emännän kanssa tilitoimistossa. Miten teillä muilla menee, meillä menee hyvin !!!Köyhää... miks et tilannut tilitoimistoa teille
Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 30.12.15 - klo:15:27Lainaus käyttäjältä: Broil£rBaron - 30.12.15 - klo:14:35Kävimme emännän kanssa tilitoimistossa. Miten teillä muilla menee, meillä menee hyvin !!!Köyhää... miks et tilannut tilitoimistoa teille Nyt kerkis bäskspace kirjoittaa nopeammin kuin mä.
Lainaus käyttäjältä: Sepeteus - 30.12.15 - klo:14:59oLainaus käyttäjältä: navettapiika - 30.12.15 - klo:14:51Lainaus käyttäjältä: Sepeteus - 30.12.15 - klo:14:46Lainaus käyttäjältä: Broil£rBaron - 30.12.15 - klo:14:35Kävimme emännän kanssa tilitoimistossa. Miten teillä muilla menee, meillä menee hyvin !!!Kiitos kysymästä! Mulla menee kans hyvin. Toista se on tizinkoottakalla, niillä mee koskaan hyvin. 🎅Olet oikeassa..yhtä kurjuutta ja utaretulehdusta vain..eikä tästä mitään jää..pelkkää työniloa ja rakkoja kämmeniin.. Eikös se oo parasta tuo työn ilo. Silloin ei tarvitse enää yritysvoittoa. Riittää se MTK:n lanseeraama tizinkoottajan tuntipalkka 5€ tunti. 🎅Kieltämättä tuosta työnilosta voisi vähän jo maksaakkin, kun se on aika monelta nykyään hukassa.. noi eläkeläiset ovat kaikkein pahimpia kurjuuden ruhtinaita tuossa asiassa..ja tietysti kaikki yrittäjät yleensäkkin..
kiitos samoin. mutta miulla kyllä mäni oikein hyvin.... mutta miä hän onn vain pientuottaja!
Lainaus käyttäjältä: Sepeteus - 30.12.15 - klo:14:46Lainaus käyttäjältä: Broil£rBaron - 30.12.15 - klo:14:35Kävimme emännän kanssa tilitoimistossa. Miten teillä muilla menee, meillä menee hyvin !!!Kiitos kysymästä! Mulla menee kans hyvin. Toista se on tizinkoottakalla, niillä mee koskaan hyvin. 🎅Olet oikeassa..yhtä kurjuutta ja utaretulehdusta vain..eikä tästä mitään jää..pelkkää työniloa ja rakkoja kämmeniin..