Minulla oli MF-65:ssa keulapumppu, ja 100-sarjassa on samanlainen rakenne. Minulla oli kampiakselin etupään siivapyörään pultattu laippa, jossa oli muistaakseni vasenkätinen kierre. Hydraulikaupasta hommattu ratas - holkki yhdistelmä, jonka ratas kävi pumpun akseliin. Sorvari teki sopivan laipan pumpun kiinnitykseen etukehtoon, sekä sopivan pituisen akselin. Akselin toiseen päähän tuli tuo vasenkätinen kierre, ja toiseen hitsattiin holkki. Holkki antaa sen verran periksi, että pumppu toimii ihan hyvin. Holkki on varsin tarkka etukehdon koloon, enkä viitsinyt sitä aina irroittaa, kun piti saada traktori joskus tosi kylmällä käymään. Pahimmillaan oli -27 astetta, kun oli kiire saada puita metsässä ajettua. Silloin piti pumppu irroittaa traktorin starttaamisen ajaksi, kun ei muuten jaksanut pyörittää. En kyllä montaa talvea puita tuolla ajanut, kun vaihdoin eteen hytillisen traktorin. Vähän kyllä tuli urakkaakin mokomalla ajettua silloin varmaan -80 luvun ihan alussa. Tukilaakerointia ei erikseen ollut. Pelasi ihan hyvin tuolla suoralla akselilla.