Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Katsoiko joku äskeisen a-studion  (Luettu 4459 kertaa)

Luomujussi

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10560
  • Expertus dico....
Vs: Katsoiko joku äskeisen a-studion
Eikös aikoonaa sikamiehet kattelleet muita ihan reilusti alaspäin ja kun heille lankesi ahdinko niin karjankasvattajat rupesivat paukuttelemaan henkseleitään ylpiänä ja kattomaan muita alaspäin. ::)
Nytten on vaan ruvennu tilanne tasaantumaan niin, että kaikki kattelee toisiaan he*vetin matalalta.  ;D

No saavat sikaukot edelleen etuilla Agrimarketin jonossa  ;D

Koomataloudessa sai ostaa apulantaa siinä järjestyksessä missä kaupaan oli sattunut tulemaan  ;D

On teillä siellä aika mielenkiintoiset nokkimisjärjestykset

Niin mutt oli se jotenkin kivaa kun kunnan suurin isäntä ja jontikkamies odotti kun etsittiin agrimarketin varaosatiskillä niittokoneen teriä johonkin aataminaikuiseen remmikoneeseen.....tjsp....

Joten kyll jokin nokkimisjärjestys ja roti tulis saada aikaan....

On sulla huvit. Jotkut istuu joka aamu siellä agrimarketissa kahvikupin ääressä ja sää luulet että jotain odottaa.

Mutt noin nyt valitettavasti pääsi käymään.....ja ne jotka siellä aamusta päivystää tuskin tarvitsee varaosia.....

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65862
Vs: Katsoiko joku äskeisen a-studion
ja jo myyjä tietää sen.   oonhan itekin käyny siellä monta kertaa kahveella...   ostamatta mitään..              mutta tuo on kyllä aika hauskaa että joitain olis kateltu ylöspäin maataloussektorilla!!!    en ite kyllä muista tuollaista aikaa nähneeni..                    tissinkoittaja ja kahuheikki ollu yhtä kusetettava kuin joku muukin.                          sorakeisari nyt sai ehkä pikkasen nopsempaan öölipöntön joskus..

Suuri Ajattelija

  • Vieras
Vs: Katsoiko joku äskeisen a-studion
Siks just onkin ikävää ostella maitoa kun siinä voi olla luomua seassa  ???
Ei luomu myrkkyä ole, vaikka siitä saattaa puuttua jokin elintärkeä hivenaine. Riittää, kun syöt terveellisesti ja monipuolisesti, niin kyllä se puuttuva ravinne tulee jotakin toista kautta.


Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: Katsoiko joku äskeisen a-studion
Siks just onkin ikävää ostella maitoa kun siinä voi olla luomua seassa  ???
Ei luomu myrkkyä ole, vaikka siitä saattaa puuttua jokin elintärkeä hivenaine. Riittää, kun syöt terveellisesti ja monipuolisesti, niin kyllä se puuttuva ravinne tulee jotakin toista kautta.

Höh, sehän on tieteellisesti tutkittu, jotta luomussa on hivenijä runsaasti. Siitähän se parempi makukin tulee. 😊

82-90

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4962
  • vasikoita ottoo kualiin
Vs: Katsoiko joku äskeisen a-studion
joo ei kelvanna valijulle sepeteuksen maukkaan hommeiset luomumansikat.  ;D ;D

Make

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8414
Vs: Katsoiko joku äskeisen a-studion
Niin Suomalaista, niin Suomalaista. Toisen suunnan tuottajaa yritetään mollata. Jotku ei eläkkeelläkään pääse  katkeruudestaan?

Ehkä on jonkun verran syytäkin.
Ne mollaa, jotka eivät asioista mitään ymmärrä.
Mystinen kesälaatumies

Suuri Ajattelija

  • Vieras
Vs: Katsoiko joku äskeisen a-studion
Höh, sehän on tieteellisesti tutkittu, jotta luomussa on hivenijä runsaasti. Siitähän se parempi makukin tulee. 😊
Meillä mainitsemiasi hivenaineita kutsutaan rikkaruohon siemeniksi ja rotanpaskaksi.

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: Katsoiko joku äskeisen a-studion
Höh, sehän on tieteellisesti tutkittu, jotta luomussa on hivenijä runsaasti. Siitähän se parempi makukin tulee. 😊
Meillä mainitsemiasi hivenaineita kutsutaan rikkaruohon siemeniksi ja rotanpaskaksi.

Mielestäni sillä ei ole väliä, ku on vaan terveellistä ja maukasta. 😊

navettapiika

  • Vieras
Vs: Katsoiko joku äskeisen a-studion
Höh, sehän on tieteellisesti tutkittu, jotta luomussa on hivenijä runsaasti. Siitähän se parempi makukin tulee. 😊
Meillä mainitsemiasi hivenaineita kutsutaan rikkaruohon siemeniksi ja rotanpaskaksi.
Aika paha... Tuota minä olen ihmetellyt, kun tuossa meikäläisen evästyksessä on  seitsemän erilaista vitamiinipurkkia ja hiveniäkin niistä löytyy, mutta missään ei oikein ole luomu-vitamiineja, kai niistä luomukasveista saisi puristettua pillereitäkin jos niissä enemmän kaikkea on.. ::)

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: Katsoiko joku äskeisen a-studion
Höh, sehän on tieteellisesti tutkittu, jotta luomussa on hivenijä runsaasti. Siitähän se parempi makukin tulee. 😊
Meillä mainitsemiasi hivenaineita kutsutaan rikkaruohon siemeniksi ja rotanpaskaksi.
Aika paha... Tuota minä olen ihmetellyt, kun tuossa meikäläisen evästyksessä on  seitsemän erilaista vitamiinipurkkia ja hiveniäkin niistä löytyy, mutta missään ei oikein ole luomu-vitamiineja, kai niistä luomukasveista saisi puristettua pillereitäkin jos niissä enemmän kaikkea on.. ::)

Jos siirryt luomuun, niin et tarvitse yhtään purkkia ja pysyt terveenä. Luulen että kaikki vaivasi johtuu bulkkiruuasta. 😊

navettapiika

  • Vieras
Vs: Katsoiko joku äskeisen a-studion
Höh, sehän on tieteellisesti tutkittu, jotta luomussa on hivenijä runsaasti. Siitähän se parempi makukin tulee. 😊
Meillä mainitsemiasi hivenaineita kutsutaan rikkaruohon siemeniksi ja rotanpaskaksi.
Aika paha... Tuota minä olen ihmetellyt, kun tuossa meikäläisen evästyksessä on  seitsemän erilaista vitamiinipurkkia ja hiveniäkin niistä löytyy, mutta missään ei oikein ole luomu-vitamiineja, kai niistä luomukasveista saisi puristettua pillereitäkin jos niissä enemmän kaikkea on.. ::)

Jos siirryt luomuun, niin et tarvitse yhtään purkkia ja pysyt terveenä. Luulen että kaikki vaivasi johtuu bulkkiruuasta. 😊
On muuten yksi hailee mitä syön, vaikka niitä nuppineuloja, niin loppuelämän tuo purkkikasa seuraa mukanani.. ei imeydy, joten tällä mennään. ::)