Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Selkänahasta, mistäs muualta sitä onkaan enää otettavissa  (Luettu 2000 kertaa)

navettapiika

• Vieras
Siis eihän tuossa ole mitään vikaa..jos on tuloja ja painava kaasujalka niin maksa pois.. Kyllä ne nopeusrajoitukset on ihan selkeästi merkitty sinne tienvarteen.. :)

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
paitti ku lähet sieltä merkkien välistä liikkeelle.  kuten kävi meikälle, ja jepet usko ihan tosi että en tienny... kun seuraava merkki oli vasta kuuden kilsan päässä!        ja taas mentiin...               hittoako net aina niitä numeroita muuttaa!!!

navettapiika

• Vieras
Mulla on onneksi navi..käytän  jopa naapurikaupunkireissulla, kun en muista niitä samperin kameroita ja varuilta,etten eksy.. ;D

Sepeteus

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Mulla on onneksi navi..käytän  jopa naapurikaupunkireissulla, kun en muista niitä samperin kameroita ja varuilta,etten eksy.. ;D

Ei kannata luottaa siihen naviin liikaa. Meikäläisen navi meni sekasten Tuusulassa viimeviikolla. Oli tietyö ja kaksi kiertoliittymää peräkkäin. Ei hyväksynyt yhtään lähtevää tietä. Siinä sitä olis pyöritty vaikka koko päivä, jos ei itse olis tiennyt mihin mennä. 😊

Mutta tuo juttu, että sakotus on keino kerätä valtiolle rahaa, on eettisesti kyseenalainen. Kuten sekin, että verotetaan tuotetta terveyden vuoksi. 🎅

Ala-Pertti

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
se nyt jäi vähän epäselväksi, jotta onko hyvä, vai onko paha, niinko asia, jos sakotetaan
Hirveetä, jos on puoletkaan totta...

82-90

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • vasikoita ottoo kualiin

Ei kannata luottaa siihen naviin liikaa. Meikäläisen navi meni sekasten Tuusulassa viimeviikolla. Oli tietyö ja kaksi kiertoliittymää peräkkäin. Ei hyväksynyt yhtään lähtevää tietä. Siinä sitä olis pyöritty vaikka koko päivä, jos ei itse olis tiennyt mihin mennä. 😊

ponapartevaktaa pukkaa. tiällä akronetissähän sie oot arvon kans päivystävänä tosenttina uamusta iltaan joka päevä.  ;D ;D ;D

Muujussi

• Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:

ponapartevaktaa pukkaa. tiällä akronetissähän sie oot arvon kans päivystävänä tosenttina uamusta iltaan joka päevä.  ;D ;D ;D

Tizmalleen! Vätsäräkit vuoropävystää! Ja Caljaa mänee järvellä! Illasta uamuun! Ja vaktaa pukkaa!

Eemeli

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Käykääpä Sucroksen uutissivulla
Sieltä se totuus löytyy.
Ei kakkua jakamalla vaan kakkua kasvattamalla
Siis tahtoo lisää viljelijöiden ilmaiseksi tekemää työtä, voisi jopa kutsua ahneudeksi.

Ärrpää

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Käykääpä Sucroksen uutissivulla
Sieltä se totuus löytyy.
Ei kakkua jakamalla vaan kakkua kasvattamalla
Siis tahtoo lisää viljelijöiden ilmaiseksi tekemää työtä, voisi jopa kutsua ahneudeksi.

Kumma Eemelin kommentti, ei mainintaa kepusta, valiosta, MTK:sta eikä tundrasta. "minäminäminäminäminäminäminäminä" uupuu myöskin, tämän täytyy olla unta...
Ihan perus...nykyäänhän naiset osaa tehdä sisällään uusia ihmisiä...