Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Tässä tulee vielä puraa ikävä  (Luettu 3239 kertaa)

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: Tässä tulee vielä puraa ikävä
mutta kiva kun miettii mitä stuppi sai aikaiseksi omana aikanaan?   eikös aikakin ole liki pitäen samanmittainen?     mutta kyllä jos antti tulee seuraavaksi pääkkäriksi niin kyllä kyyti on sen jälkeen kylmää, jopa kesällä.   kohti helvettiä menis!
  btw, sepe, kuis monta tuotetta se liiteri onkaan tänä syksynä vetäny myynistä???  ei kait ole kuin pari ....kolme.. neljä???                                    ja missä lie tuo solitarisuus suomalaiselle työläiselle?   elintarvikesellainenkin on kait työläinen.???

navettapiika

• Vieras
Kokeiles nyt mennä tekemään se makkaravoikkari..ja nauti sitä ajankanssa. ;)
Entä jos se saa siitä ulkomaisesta makkarasta ripulin,onko se muille agrolaisille hyvä vai huono asia?

Lidllin saksalaanen bratwursti on paras. Ei sitä apulantaa yhtään mukana. 🎅
Saattaa siinäkin salmonellaa olla..aika kitusessa lämpötilassa tehdään.. ::)

Tuo salmonellalla pelottulu kuuluu osuustoimintapörssiteollisuuden toiminta strategiaan. Kehutaan omat, haukutaan muut. Kävin niidenntehtaalla. Meni ruokahalut. 🎅
Olen minäkin vieraillut useammallakin suomalaisella lihanjalostajalla ja olen entistä vakuuttuneempi siitä, ettei minun lautaselta tule ulkolaista löytymään..vara ei venettä kaada ja tiedän ainakin satavarmasti ketä syytän, jos ruokamyrkytys iskee.. ::)

Sepeteus

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Kokeiles nyt mennä tekemään se makkaravoikkari..ja nauti sitä ajankanssa. ;)
Entä jos se saa siitä ulkomaisesta makkarasta ripulin,onko se muille agrolaisille hyvä vai huono asia?

Lidllin saksalaanen bratwursti on paras. Ei sitä apulantaa yhtään mukana. 🎅
Saattaa siinäkin salmonellaa olla..aika kitusessa lämpötilassa tehdään.. ::)

Tuo salmonellalla pelottulu kuuluu osuustoimintapörssiteollisuuden toiminta strategiaan. Kehutaan omat, haukutaan muut. Kävin niidenntehtaalla. Meni ruokahalut. 🎅
Olen minäkin vieraillut useammallakin suomalaisella lihanjalostajalla ja olen entistä vakuuttuneempi siitä, ettei minun lautaselta tule ulkolaista löytymään..vara ei venettä kaada ja tiedän ainakin satavarmasti ketä syytän, jos ruokamyrkytys iskee.. ::)

Mitä mä sanoinkaan? Sinun sielu on myyty. Mulle sopii kaikki, koska olen kaikkiruokainen. Kyllä mää voin osuustoimintamössöäkin syödä, mutta en halua pörssiä lihottaa 🎅

Viljelijä

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Salmonellan osalta Euroopassa nostettu kädet pystyyn jo ajat sitte. Suomi puhtaimpia alueita siinä asiaa. Joittenki katkerruus Suomalaita karjankavattajaa kohtaan on täysin lapsellista.

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
niinpä.  mutta kiva kun edes jostain voi itkeä na millittää.  kun maalla menee niin hyvin tuon suhteen!   sitä ei olekaan kaikilla.   puhdasta ruokaa...     

Sepeteus

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Salmonellan osalta Euroopassa nostettu kädet pystyyn jo ajat sitte. Suomi puhtaimpia alueita siinä asiaa. Joittenki katkerruus Suomalaita karjankavattajaa kohtaan on täysin lapsellista.

Niin enhän minä ole lihantuottajaa moittinutkaan. Osuustoimintapörssiteollisuus pilas. Onneksi on vielä rehellisiä toimijoita joitakin. 🎅

iskra

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
   Pörssiinmeno ja laajentamishalut pilasivat osuustoiminnan..
  Silloin kun jäsenet vaikuttavat edustajiensa kautta on ne johdon puolelta helppo manipuloida..
  Osuuskunta ei saisi olla niin iso etteikö kaikki jäsenet mahtuisi yhteen tupaan päätöksiä tekemään.

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
mutta mistähän oikein onkaan alkanut tää pörssihuuma?   ite en muista milloin oikein alkoi tuo että vaikka miten pieni virma, niin heti kun tulee parikin isompaa tialusta niin sen jälkeen on hirmu hinku pörssiin ja sitä tietä sitten alkaa se alamäki yllensä... kohta on porukka kilsatehtaalla ja joku ulkolainen nimi kyltissä ja kohta jo halli kylmillään...                   kuulema ruottin puolella ei tuollaista ole näkyvissä...                   ( sukulaismies tuota syksyllä juuri ihmetteli lomalla täällä käydessään. )

Sepeteus

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
   Pörssiinmeno ja laajentamishalut pilasivat osuustoiminnan..
  Silloin kun jäsenet vaikuttavat edustajiensa kautta on ne johdon puolelta helppo manipuloida..
  Osuuskunta ei saisi olla niin iso etteikö kaikki jäsenet mahtuisi yhteen tupaan päätöksiä tekemään.

Eihän näitä firmoja voi osuuskunniksi nimittää. Osuuskunnat vain omistaa pörssifirman osakkeita. 😊