Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Pääasia, että...  (Luettu 2359 kertaa)

Veeti

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Pääasia, että...
Tukimaksatukset: pääasia, että "kriisiraha" tuli nopeasti maksettua parhaiten kannattavalle tuotantosuunnalle maidolle.

http://www.mavi.fi/fi/maksut-ja-valvonta/Documents/tavoitteellinen-maksuaikataulu-2015.pdf

Veeti

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: Pääasia, että...
Pääasia myös, että kriisirahat menevät pääasiassa parhaiten kannattaville tukialueille:

https://portal.mtt.fi/portal/page/portal/taloustohtori/kannattavuuskirjanpito/aikasarja/Yrittajatulo_tukialueittain

navettapiika

• Vieras
Mun on pakko antaa jo tunnustusta tuosta jatkuvasta jankkaamisesta... Olet jotenkin erikoinen ihminen..harva jaksaisi.. :)

Veeti

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Mun on pakko antaa jo tunnustusta tuosta jatkuvasta jankkaamisesta... Olet jotenkin erikoinen ihminen..harva jaksaisi.. :)

Harva jaksaa käydä aina toisten kukkarolla, MTK jaksaa.

navettapiika

• Vieras

Harva jaksaa käydä aina toisten kukkarolla, MTK jaksaa.
Miten sinunkin kukkarolla voi käydä, kun siellä ei mitään ole??? Tyhjästä on paha nyhjästä.. :'(

Eemeli

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Miksihän tukien lopettaminen ei käy kotieläintiloille.
Siksikö että kaikki tuet koskevat kotieläintiloja.
Murto-osa muita.

navettapiika

• Vieras
Miksihän tukien lopettaminen ei käy kotieläintiloille.
Siksikö että kaikki tuet koskevat kotieläintiloja.
Murto-osa muita.
Kokeilles mennä peltojussille ehdottamaan, että kaikki tuet katkaistaan huomenna...jos saat ajatuksen läpi, niin antaa mennä.. :-*

sjk

• Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
Joko piian joukot vei toimistolle uusimman kriisitukianomuksen ihan veemelin iloksi?Pitäskö viedä ihan tuplana...

navettapiika

• Vieras
Joko piian joukot vei toimistolle uusimman kriisitukianomuksen ihan veemelin iloksi?Pitäskö viedä ihan tuplana...
Laitoin jo viime viikolla nuorison ihan asiasta tehden viemään..taisi olla heti julkaisun seuraavana päivänä.. Kyllä minä kostean kyyneleen vieritin siihen, kun sen raksin piirsin ja siirsin allekirjoitettavaksi...VeetiEEmelin kiusaksi on kaikkeen alennettuva.. :-*

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
eikös kertaus ole opintojen äiti?   ja kun veeti ei mutta tiedä niin mistäs se kuski muusta puhuis kuin siitä jolla ajaaa?

navettapiika

• Vieras
Mutta eikö tuollanen ala jo itseäänkin jossain vaiheessa tympästä.. minua ainakin alkaa jo ottamaan päästä nuo samat kantturatkin, jotka vain vuodesta toiseen pyörii tuossa lypsyllä... ::)

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
no, siä ootkin niiiiin lyhytpinnanen.  ei mitään pysyvää ja tuttua...     miten mahtaa käydä sitten kun vanhenet?   ite en meinaa muistaa näitä aina vaihtuvia kantturoita nimeltä.... kun net vanhat vaan pyörii...

navettapiika

• Vieras
Nimiä?? Mihin niitä tarvii?? Numerot on paljon parempi keksintö, ja ne minä muistan.
Tottahan se on, etten minä tahdo oikein pitää tuosta jumittumisesta...mutta kaksi on mistä en luovu..puhelimessa näppäimet ja autossa normivaihteet... ;D

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
olis se nyt kiva olla huutelemass laitumen portilla;    66625444!!    66625444!    miusta on paljon helpompi huutella noita nimiä tuolla kun haluaa aamuhämärässä saaha jonkun vanhan lehmän lähtevän liikkeelle kohti navettaa laitumelta joka on märkä ja niin paskanenkiii!