Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Herkutellaan  (Luettu 4777 kertaa)

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Vs: Herkutellaan
Vaan kahtokaapa parin viikon päästä niitä syömisiä..viikkokausia rustattu ja pikkuriikkisiä palasia vain vieraille tarjotaan...en minä kehtais..ja meillä kyllä vieraat jäisi nälkään tuommosilla.. ::)
Mulle on naperosta saakka sanottu kun vieraissa ollaan että ahne saa olla mutta sitä ei saa näyttää... mutta jos lupa annetaan niin sitten.  ::)
Niin, että pöytä tyhjäksi vain ja loput käsilaukkuun.. ;D
Onpa tuokin nähty... tosin tällä tarjoilusta pitävällä rouvalla oli kaupan kassi mihin tyhjensi rieskalohileipiä puolillaan olevan tarjottimen. >:(
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

navettapiika

  • Vieras
Vs: Herkutellaan
Vaan kahtokaapa parin viikon päästä niitä syömisiä..viikkokausia rustattu ja pikkuriikkisiä palasia vain vieraille tarjotaan...en minä kehtais..ja meillä kyllä vieraat jäisi nälkään tuommosilla.. ::)
Mulle on naperosta saakka sanottu kun vieraissa ollaan että ahne saa olla mutta sitä ei saa näyttää... mutta jos lupa annetaan niin sitten.  ::)
Niin, että pöytä tyhjäksi vain ja loput käsilaukkuun.. ;D
Onpa tuokin nähty... tosin tällä tarjoilusta pitävällä rouvalla oli kaupan kassi mihin tyhjensi rieskalohileipiä puolillaan olevan tarjottimen. >:(
Meni varmasti hyvään tarkoitukseen.. ::)

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Vs: Herkutellaan
Vaan kahtokaapa parin viikon päästä niitä syömisiä..viikkokausia rustattu ja pikkuriikkisiä palasia vain vieraille tarjotaan...en minä kehtais..ja meillä kyllä vieraat jäisi nälkään tuommosilla.. ::)
Mulle on naperosta saakka sanottu kun vieraissa ollaan että ahne saa olla mutta sitä ei saa näyttää... mutta jos lupa annetaan niin sitten.  ::)
Niin, että pöytä tyhjäksi vain ja loput käsilaukkuun.. ;D
Onpa tuokin nähty... tosin tällä tarjoilusta pitävällä rouvalla oli kaupan kassi mihin tyhjensi rieskalohileipiä puolillaan olevan tarjottimen. >:(
Meni varmasti hyvään tarkoitukseen.. ::)
Parin päivän iltapalat oli taattu. Arveli että tilaisuus oli loppumassa ja pyyhkäisi leivät kassiinsa... näitähän oli ennen jotka kiersivät pitäjän kaikki tarjoilut läpi, kutsuttiin tai ei.
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: Herkutellaan
Lidlistä saa Suomen halvinta maitua...Etelä-Suomen meijereistä.



Milloin Suonenjoki on etelään muuttanut......eikös se oo C-alueella

Se muuten vaihtelee tuo meijeri. Välillä satamaito, välillä maitumaa ja riihi mäki. 😊

Lidlis on nyt myynnis ranskalaista ankkaa jouluksi. Ei tarvii rääkkäämällä tapettua possua ostaa. 😊

navettapiika

  • Vieras
Vs: Herkutellaan
Lidlistä saa Suomen halvinta maitua...Etelä-Suomen meijereistä.



Milloin Suonenjoki on etelään muuttanut......eikös se oo C-alueella

Se muuten vaihtelee tuo meijeri. Välillä satamaito, välillä maitumaa ja riihi mäki. 😊

Lidlis on nyt myynnis ranskalaista ankkaa jouluksi. Ei tarvii rääkkäämällä tapettua possua ostaa. 😊
Se ankka on kyllä kokenut armokuoleman..elämä on saattanut olla hitusen kovempaa kuin suomalaisella sialla.. ::)

iskra

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 11786
Vs: Herkutellaan
ei ole halvinta kotimaista maitoa littissä,veeti ei näe hintalappuja

  Mun purkissani lukee näköjään Hämeenlinnan Osm.

Ala-Pertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10735
Vs: Herkutellaan
Lidlistä saa Suomen halvinta maitua...Etelä-Suomen meijereistä.



Milloin Suonenjoki on etelään muuttanut......eikös se oo C-alueella

Se muuten vaihtelee tuo meijeri. Välillä satamaito, välillä maitumaa ja riihi mäki. 😊

Lidlis on nyt myynnis ranskalaista ankkaa jouluksi. Ei tarvii rääkkäämällä tapettua possua ostaa. 😊


ja katso. suuren maailman viisaus ja valo lankesivat hänen päällensä ja kaikki saapuivat sankoin joukoin, suuripäisinä laumoina ihmettä katsomaan.
Hirveetä, jos on puoletkaan totta...

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65993
Vs: Herkutellaan
onko erkki liikasia montakin?   suuripäinen!