Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Herkutellaan  (Luettu 4767 kertaa)

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65793
Vs: Herkutellaan
alkosta hain sentäs hailand pirdiä!

navettapiika

  • Vieras
Vs: Herkutellaan
Onhan se jo paremmin sitten..vähän matoselle kyytiä, jos siitä Lidlin pullon kyljestä yrittää suolenmutkaan pesiä.. ;D

Neke

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2798
Vs: Herkutellaan
Ja sitten seurataan uutisia ahkeraan, mikä vedetään taas markkinoilta salmonellan, listerian tai jonkun muun pikku-pöpön takia..rauhallista joulua! :-*

Ethän mene levittelemään,??? Ulpu.
Kuules pikku-Neke..enköhän minä nyt tuon asian osaa..olla levittämättä. ;D

Juu, kyllä kai osaat, kun on siellä niitä pöpöjäkin

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Vs: Herkutellaan
Ei tarvi valehtelijoiden klubin ihan lauantaimakkaralla ja ruisleivällä pärjätä... ::)



Suolaiset

Lohivoileipäkakkua

Kylmäsavulohileipäsiä

Savuporovoileipäkakkua

Maalaishyytelöä

Vorschmack-kakkusia

Tomaattikakkua

Punajuuri-keltajuuriterriiniä

Metsäsieni-ohramukkusia

Tattihyytelöä

Punajuurikukkia sinihomejuustotäytteellä

Kotimaisia pienjuustoloiden juustoja


Makeat

Kinuskikermakakkua

Ellen Svinhufvud -kakkua

Sibelius-kakkua

Marjakakkua

Puolukka- ja mustikkaruiskukkoja

Sibelius-ässiä ja Sampo-keksejä

Kuusenkerkkämarenkeja

Tyrni- ja mustaherukkamarmeladia


Juomat


Reilun kaupan luomukahvi ja -tee

Linnan perinteinen booli

Puna- ja valkoviini (myös alkoholiton)

Mustikkalimonadi

Pienpanimo olutta

Kivennäis- ja tavallinen vesi

http://www.ksml.fi/uutiset/kotimaa/linnan-juhlien-menu-paljastettiin-mita-ihmetta-ovat-ohramukkuset/2182613
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

navettapiika

  • Vieras
Vs: Herkutellaan
Minä jo säikähdin, että Kantola julkaisi eväänsä..mutta taisi olla herraskaisten pitojen listaa tuo...aika nätisti purtavaa on tarjolla, ei edes lihakeittoa.. ::)

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Vs: Herkutellaan
Kohtahan sitä taas töllöstä pitkiä pöytiä tuijotetaan ja kynsiä syödään.
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65793
Vs: Herkutellaan
ja mitäs se liiteri nyt vetikään myynnistä pois salmon takia?     

JiiPee42

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3624
Vs: Herkutellaan
Lidlistä saa Suomen halvinta maitua...Etelä-Suomen meijereistä.



Milloin Suonenjoki on etelään muuttanut......eikös se oo C-alueella

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65793
Vs: Herkutellaan
juuu, ja suurien tukien alueelta!   saahan sen silloin tavaran halvalla, jopa veetilässä!

Ala-Pertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10735
Vs: Herkutellaan
ne kerrat kun olen isojen herrojen kanssa illastanut, niin aina miettinyt, jotta miten ihmossa voi hienossa ravintolassa olla niin hidas palvelu. ainakin annosten koosta päätelten, taitaa olla raaka-aineista pulaa.

muutaman kissankynnen kokoisen lihasuikaleen ja ristissäolevien heinien, lisättynä muutaman kastiketipan, niin liataan uskomaton määrä astioita. näitä annoksia kun aamutunneille saakka imeskellään kera jonkin puolikuivan ja happaman punaviinin, niin pakkohan siitä on hakeutua paikalliselle makkaraperunapisteelle.
Hirveetä, jos on puoletkaan totta...

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65793
Vs: Herkutellaan
juuri tuota ihmetelly itekin monta kertaa!   en sitten tiedä mikä noissa lihottaa mutta syöjät on usein aika pyyleviä...   liekö se kastitahra niiiiiiin lihottavaa?

navettapiika

  • Vieras
Vs: Herkutellaan
Vaan kahtokaapa parin viikon päästä niitä syömisiä..viikkokausia rustattu ja pikkuriikkisiä palasia vain vieraille tarjotaan...en minä kehtais..ja meillä kyllä vieraat jäisi nälkään tuommosilla.. ::)

Dr.Who

  • Vieras
Vs: Herkutellaan
Tukeva palvihernekeitto soppatykistä ja pannari päälle.Siinä olisi erinomainen iltapala linnan juhliin.Ja varmaan loppuillasta sitten myös kansanomainen turaus hajuvesien sinfonian keralle.

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Vs: Herkutellaan
Vaan kahtokaapa parin viikon päästä niitä syömisiä..viikkokausia rustattu ja pikkuriikkisiä palasia vain vieraille tarjotaan...en minä kehtais..ja meillä kyllä vieraat jäisi nälkään tuommosilla.. ::)
Mulle on naperosta saakka sanottu kun vieraissa ollaan että ahne saa olla mutta sitä ei saa näyttää... mutta jos lupa annetaan niin sitten.  ::)
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

navettapiika

  • Vieras
Vs: Herkutellaan
Vaan kahtokaapa parin viikon päästä niitä syömisiä..viikkokausia rustattu ja pikkuriikkisiä palasia vain vieraille tarjotaan...en minä kehtais..ja meillä kyllä vieraat jäisi nälkään tuommosilla.. ::)
Mulle on naperosta saakka sanottu kun vieraissa ollaan että ahne saa olla mutta sitä ei saa näyttää... mutta jos lupa annetaan niin sitten.  ::)
Niin, että pöytä tyhjäksi vain ja loput käsilaukkuun.. ;D