Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Käärintämuovi  (Luettu 8635 kertaa)

KJK83

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13
Käärintämuovi
Onko kellään kokemuksia silotiten 3- kerros muovista? Säilyykö samanlailla, kun 5-kerros muovilla tehdyt.. Olisi vaan agrimarketin verkkokaupassa tarjouksessa 73,90€ rulla.

arzyboy

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4314
  • Autetaan miestä mäessä...
Vs: Käärintämuovi
Normaalia rania myydään tuolla hinnalla... Miks ostaa ulkomaista?

KJK83

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13
Vs: Käärintämuovi
Ok, hyvä tietää! Ilman muuta suomalaista, jos samaan hintaan saa :)

lypsyukko

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9724
Vs: Käärintämuovi
Normaalia rania myydään tuolla hinnalla... Miks ostaa ulkomaista?

Nyt mua on kusetettu ... 79.50/ rulla, samaa pyysi agrimarket Kvernelandista  :(

arzyboy

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4314
  • Autetaan miestä mäessä...
Vs: Käärintämuovi
Ainaki mulle tarjottiin ja otin tuolla hinnalla paikallisesta k-maataloudesta.

+200

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4637
  • Paalauksen iloa
Vs: Käärintämuovi
Normaalia rania myydään tuolla hinnalla... Miks ostaa ulkomaista?

Nyt mua on kusetettu ... 79.50/ rulla, samaa pyysi agrimarket Kvernelandista  :(
Ei sua ole kusetettu. Hinnat vain ei aina ole kaikille samat,eikä pidäkkään olla 8)

cowboy_

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 165
Vs: Käärintämuovi
Montako rullaa te ostatte / kausi? Paras tarjous minkä olen tähän asti saanut on 78,5 (sis.alv)/rulla, ja kysyin 160 rullasta.

Varjo79

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4853
  • Suvakki vajakkeja vituttaa!!!!
Vs: Käärintämuovi
Aika halpoja hintoja teillä muovista. Tietysti mullakun ei mene kuin noin 20rullaa vuodessa niin siksi varmaan se hintakin sitte sen 20e kalliimpi.

Niin tuo noin 95e sis alv ja itsehaettuna kaupalta. En ole edes enskaudeks kysyny vielä muoveja.
Enkä liiemmin apulantoja enkä mitään muutakaan.

Viimeksi muokattu: 25.11.15 - klo:20:33 kirjoittanut Varjo79

Eu on perseeeestä ja syvältä!!!!!!!!!!!!

Vekkuli

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 394
Vs: Käärintämuovi
Onko kellään kokemuksia silotiten 3- kerros muovista? Säilyykö samanlailla, kun 5-kerros muovilla tehdyt.. Olisi vaan agrimarketin verkkokaupassa tarjouksessa 73,90€ rulla.
Pari lavaa meni kesällä.Toimi käärijässä ja paalit on säilynyt.Mitä hintoihin tulee,niin saitilla taidetaan puhua verollisista/verottomista hinnoista.Rani verollisena rapiat 90 ekee oli mulle hinta kun kysyin.Ei tosin mee kesäs kuin 4 lavaa.

Paskervilleri

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 320
Vs: Käärintämuovi
73,00 sis alv jos 2 lavaa tai enemmän. viime vuonna ostin kyseisestä liikkeestä 10 rullaa joten
en ole mikään jättiasiakas, sama liike artzyboyn kanssa muuten.

en aio kyllä ostaa kahta lavaa...

lypsyukko

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9724
Vs: Käärintämuovi
Onko kellään kokemuksia silotiten 3- kerros muovista? Säilyykö samanlailla, kun 5-kerros muovilla tehdyt.. Olisi vaan agrimarketin verkkokaupassa tarjouksessa 73,90€ rulla.
Pari lavaa meni kesällä.Toimi käärijässä ja paalit on säilynyt.Mitä hintoihin tulee,niin saitilla taidetaan puhua verollisista/verottomista hinnoista.Rani verollisena rapiat 90 ekee oli mulle hinta kun kysyin.Ei tosin mee kesäs kuin 4 lavaa.

No huh ! Yhden lavan Rania tilasin, eli  40 rullaa. Aivan koko lavaa ei toivottavasti mee ens kesänä. Niin hinta 79,50/ rulla  verolla kiitolinjan kotiin tuomana.

arzyboy

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4314
  • Autetaan miestä mäessä...
Vs: Käärintämuovi
73,00 sis alv jos 2 lavaa tai enemmän. viime vuonna ostin kyseisestä liikkeestä 10 rullaa joten
en ole mikään jättiasiakas, sama liike artzyboyn kanssa muuten.

en aio kyllä ostaa kahta lavaa...

Meillä onkin lähin liike ranin tehtaalle...

Red Bull

  • Vieras
Vs: Käärintämuovi
Onko kellään kokemuksia silotiten 3- kerros muovista? Säilyykö samanlailla, kun 5-kerros muovilla tehdyt.. Olisi vaan agrimarketin verkkokaupassa tarjouksessa 73,90€ rulla.
Pari lavaa meni kesällä.Toimi käärijässä ja paalit on säilynyt.Mitä hintoihin tulee,niin saitilla taidetaan puhua verollisista/verottomista hinnoista.Rani verollisena rapiat 90 ekee oli mulle hinta kun kysyin.Ei tosin mee kesäs kuin 4 lavaa.

No huh ! Yhden lavan Rania tilasin, eli  40 rullaa. Aivan koko lavaa ei toivottavasti mee ens kesänä. Niin hinta 79,50/ rulla  verolla kiitolinjan kotiin tuomana.

Mää tilasin jotain polifilm tjsp. lavan eli 40 rullaa 76 verollista rahaa / rulla. Samaa ollu jo pari vuotta eikä mitään ongelmia.

Tuleva Tuottaja

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 290
Vs: Käärintämuovi
Puolentoista tuhannen paalin käärintäkokemuksella ja usempaa eri merkkiä käyttäneenä uskallan sanoa että parasta omasta mielestäni on ollut ruotsalaisten tekemä harmaan vihreä paalimuovi. Riittävän paksua ja kestävää. Polifilmi ohutta ja tulee helposti käsittelyssä reikiä. Sitten on niitä jotka oli liimattomia hyviä ja halpoja, mutta täysin susia oikeasti. Että melkein kallistuisin Silotiteen, josta en ole kenkään kuullut sanovan että olisi huonoa.
Muiden mielipiteillä ei ole väliä, kunhan on samaa mieltä kuin minä.

Peltoman

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 35
Vs: Käärintämuovi
Sama täällä. Aikaisemmin käytetty Farm film:iä. Viime kesänä Silotite ja oli kyllä hyvää. Pari kertaa ollut Rania ja vaikutti silloin aika ohkaiselta eikä meinannu toimia.