Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Harhaa  (Luettu 686 kertaa)

Sepeteus

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Harhaa
http://www.talouselama.fi/uutiset/professori-muistuttaa-suomi-on-itse-asiassa-eu-n-vahavelkaisin-maa-6064105

Just näin. Itse olen joutunut muuttamaan kantaani tähän velkaantumisharhaan. Ei meidän lapsien tarvitse näitä velkoja maksaa. Nää on kuitattu kohta moneen kertaan. Ainut mitä pitää tehdä, on velkaantumisen lopettaminen. Syy tähän ei ole velkaantumisen määrä, vaan se että velanantajia ei loputtomasti löydy. 😊🎅

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: Harhaa
miksei löytys?  onhan maailma jo pullollaan rikkaita ja yhä kiihtyvällä tahilla tulee lisää...           ei kait se nyt mitään merkkaa kuka sen velan antaa, vaan sen korko.                               eikös kinukitkin ole jo liki meljänneksen maailman "omistajia"?

Terminator II

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • YTK:FI
Tuo proffa äkkiä lukkojen taakse semmoinen paita päällä missä on tapana sitoa hihat selän taakse yhteen!

Suomella on varallisuutta, niin kuin proffa sanoo, mutta siinä on yksi huono puoli. Sitä ei oikein voi mennä lunastamaan/myymään. Loppuu muuten eläkelläisiltä pian fyffet ja valtio joutuu ottamaan lisää velkaa eläkkeitten maksuun.
Vasen silmä jos on musta, niin vasurit veti kuonoon! Oikea slmä jos on musta, niin kapitalistilta tuli kuonoon! mutta jos kumpikin silmä on musta, niin kannatat demokratiaa!

Sepeteus

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Tuo proffa äkkiä lukkojen taakse semmoinen paita päällä missä on tapana sitoa hihat selän taakse yhteen!

Suomella on varallisuutta, niin kuin proffa sanoo, mutta siinä on yksi huono puoli. Sitä ei oikein voi mennä lunastamaan/myymään. Loppuu muuten eläkelläisiltä pian fyffet ja valtio joutuu ottamaan lisää velkaa eläkkeitten maksuun.

Jus joo. Kyllä me tiedetään mikä on tissinkoottajien asenne. Maidon hinta ylös, palkat alas. Jos velkaa otetaan niin tissinkoottajille. Tästä syystä Pasi Holm sai kenkää. Oli liian rehellinen mies siihen hommaan. 🎅

82-90

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • vasikoita ottoo kualiin
karavaani kulkee ja kallajärjen koerat räköttää.  ;D