Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe lauantain toivotut  (Luettu 2159 kertaa)

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65734
lauantain toivotut
kuunteleeko kuin moni tuota lauantai illan ohjelmaa ratiosta?     ite kuuntelen monasti nykyään varsinkin kun en jaksa kuunnella ratio suomen tarjontaa samaan aikaan.   mistä ihmeestä tuollaista jollotusta löytävätkään.         ihan sama on tuo lepopäivän ratoksi joka on kanssa kuunneltava sunnuntaisin.               nykyään harmittaa vaan tuo kun ei enää tule kivoja kuunnelmia ratiosta.   vain jotain sekavaa örvellystä jota nykyteatteri tuottaa.

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: lauantain toivotut
Mä voisin toivoa Tristanian Midwinter tearsin  :D
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

Köntys

  • Vieras
Vs: lauantain toivotut

Tuleeko vielä sitä maamiehen tietolaaria  :D

Joukahainen

  • Vieras
Vs: lauantain toivotut
Ja mää kyllä toivon;Mä Oksalla ylimmällä.

Joukahainen

  • Vieras
Vs: lauantain toivotut

Tuleeko vielä sitä maamiehen tietolaaria  :D
Ei tule.känä hoitaa tietolaaruilun täällä agronetiss päivittäin

Köntys

  • Vieras
Vs: lauantain toivotut
Ja mää kyllä toivon;Mä Oksalla ylimmällä.
Ja toivottavasti sahaat siellä omaa oksaas  ;D ;D ;D

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65734
Vs: lauantain toivotut
eiks toi oo nykyään;  mä oksennan, Ylen annan?        ite toivosin mike oldfield:n  the bell.   ihan veikee kappale.

Ala-Pertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10735
Vs: lauantain toivotut
Hirveetä, jos on puoletkaan totta...

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: lauantain toivotut
eiks toi oo nykyään;  mä oksennan, Ylen annan?        ite toivosin mike oldfield:n  the bell.   ihan veikee kappale.
Tubular Bells on parempi. Meillä on sekä vinyyli, että CD  8)
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

Puuha-Pete

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7393
Vs: lauantain toivotut
kuunteleeko kuin moni tuota lauantai illan ohjelmaa ratiosta?     ite kuuntelen monasti nykyään varsinkin kun en jaksa kuunnella ratio suomen tarjontaa samaan aikaan.   mistä ihmeestä tuollaista jollotusta löytävätkään.         ihan sama on tuo lepopäivän ratoksi joka on kanssa kuunneltava sunnuntaisin.               nykyään harmittaa vaan tuo kun ei enää tule kivoja kuunnelmia ratiosta.   vain jotain sekavaa örvellystä jota nykyteatteri tuottaa.

Melkoista paskaa YLE tosiaan tuottaa.
Masu pipi...?...klikkaamalla 5000 euroa ; )) ja mistä Faariin rengas kaikkein halvimmalla? Sarka-museostako? YMPYRÄPUINTIA!!!

Ihan niin kuin minä ja Köntys Sarka-museossa ennustettiinkin!

Opelmies

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 15580
Vs: lauantain toivotut
kuunteleeko kuin moni tuota lauantai illan ohjelmaa ratiosta?     ite kuuntelen monasti nykyään varsinkin kun en jaksa kuunnella ratio suomen tarjontaa samaan aikaan.   mistä ihmeestä tuollaista jollotusta löytävätkään.         ihan sama on tuo lepopäivän ratoksi joka on kanssa kuunneltava sunnuntaisin.               nykyään harmittaa vaan tuo kun ei enää tule kivoja kuunnelmia ratiosta.   vain jotain sekavaa örvellystä jota nykyteatteri tuottaa.

Melkoista paskaa YLE tosiaan tuottaa.

Niin, mamuja ja kaikee... ::)
It ain't over till the fat lady sings

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65734
Vs: lauantain toivotut
ostin vasta tuon  the best of 1992-2003 tupla cdn ja sitä tullu kuunneltua kun nuo platinum ja discovery aika paljon soitettua.

kylmis

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12235
  • Virolaista kiitos!
Vs: lauantain toivotut
Nyt on niin uutta kalustoa tontilla, että radiotkin vielä toimivat. Siltä pohjalta tulee kuunneltua lähinnä Radio Rockia tovin kerrallaan. Koko päivää ei pysty ja miksikö ei, sen takia, että ei kerta kaikkaan jaksa kuunnella niitä samoja mainospätkiä uudelleen. Olen ihmistyyppi, joka turhautuu saman asian toistamiseen ja noi radiomainokset on todellakin väsyttäviä. Hyvätkin klipit poltetaan loppuun tosi nopeasti jatkuvilla toistoilla... plääh...

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65734
Vs: lauantain toivotut
ja tuo on noissa pikkufirmoissa oikein kiva ominaisuus.   ite en noita kaupallisia jaksa kuunnella kun niiden  molemmat mainokset tulee alle vartin välein ja sitten nuo soittolistanesittelyt sekunti kappaletta kohti monta kertaa päivässä syö...                ja tuntuu että nykyään on helppo perustaa asema ja ottaa se pari finn shit levyä ja soitella net molemmat läpi satunnaisotannalla.            samaa alkaa olla jo radio suomellakin.   kun tuo jorma hietamäki ei taho ymmärtää että myös muutakin musiikkia voisi tarjota.   ei net ihmiset siitä rikki mene vaikka kuulisivat jotain muutakin kuin päivän hittejä.
                    ute olen aikoinani oppinut kuuntelemaan montaa eri musiikkilajia ja pidän sitä nykyään rikkautena josta voi jopa nauttia.

noloo_itte

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 290
Vs: lauantain toivotut
Suomi räppiä ei kuuntele elävä Erkkikään.