Eurolappu siinä lihapaketissa määrää kuluttajan askeleen suunnan. Eikä ymmärretä mistä se liha tulee, se on vain se nätti köntti. Lisäaineita ja aromeita sekaan sekä halpa hinta, jo vain kansalle kelpaa.
Minä tuossa mietin sitä, että miten Suomi EU:n pohjoisimpana valtiona. Ei osaa brändätä maataloustuotteitaan, Suomeen eikä maailmalle. Vaikka suomella olisi moneen muihin eu maihin nähden, paremmat kilpailuvaltit.
Pienet saarivaltiotkin osaavat sen tehdä.
Tässä nyt pieni esimerkki kun selailin maailman menoa. Ja eikös Suomen pitänyt olla siellä EU:n ytimessä?
http://www.portugaldailyview.com/01-economy/the-economic-superpower-of-the-azorean-cowVoisi olla pikkuhiljaa jo se aika että suomalaisten tuottajien olisi viisasta käydä nuilla saarilla opintomatkoilla. Jotainhan se jo kertoo, jos saarten kansalliseläin on onnellinen lehmä. Vai vieläkö ne swedujen neuvot kelpaa...
