Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Velka lyhenee  (Luettu 7565 kertaa)

hummeri5

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 788
Vs: Velka lyhenee
Syötävää??

SAS

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12800
  • Velehojen Veleho
Vs: Velka lyhenee
Velka on persaukisen keino elellä isosti. ;D
Ei sen puoleen itellä oli velkaa kolme kertaa liikevaihto mutta selvittiin siitä jo 40 vuotiaana velat oli 0 :- ;)
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

antti-x

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2858
Vs: Velka lyhenee
Näyttäisi yhtymänkin tililtä vajaa 40 tonnia taas lähtevän. Vaan eihän se ole kuin alle kolmannes koko vuoden lyhennyksistä.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65449
Vs: Velka lyhenee
ihanan kallista siirtoa.  on siihen varmasti saanu pakertaakin?

ruisleipä

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 135
Vs: Velka lyhenee
Velkaa on sen takia, että on rahaa ja rahaa on sen takia, että pystyy maksamaan velat...

antti-x

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2858
Vs: Velka lyhenee
ihanan kallista siirtoa.  on siihen varmasti saanu pakertaakin?

Kun tekee kaiken itse (lietteenajot, rehut suurimmalta osin, sorkat, siemennykset jne) niin riittää rahaa pankille annettavaksi, ja samalla saa kaiken vapaa-ajan kulumaan niin ei ehdi harmittelemaan sitä että kaikki rahat täytyy antaa pankille. :)

-Joomies-

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1131
Vs: Velka lyhenee
Muutama vuosi sitte olin sitämieltä että jos ei jokavuosi velka tuplaannu,niin jotain on menny pieleen :o
Nyt ei enää tartte tuplaantua,kun olen vanha ja väsynyt :-[
Nyt tuli eka vuosi kun velat kaksinkertaistuivat ja tuntuu kuin olisi onnistunut monessa asiassa.
Se mikä ei tapa, se vituttaa

ht

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2527
  • Etelä-Karjala
Vs: Velka lyhenee

Kun tekee kaiken itse (...siemennykset jne) :)

 :o :-\ ;)
-ei kun nappi huuleen ja rinta rottingilla kohti uusia pettymyksiä...

supersammakko

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8652
  • You're a slave to money then you die
Vs: Velka lyhenee
Mulla ei lyhene, kun ei taaskaan ole riittävästi massia.

Työ siellä pihvin kääntäjän liitossa että ole vielä tehostaneet tarpeeksi että velka lyhenis!
Joo, soitin liittoon ja kysyin saisinko lomittajaa grillilleni, kun pitäisi mennä käymään serkkupojan häihin Posiolle. Ei kuulemma saa. Pitää laittaa serkkupojalle kortti, kun ei ole varaa pitää grilliä kiinni parhaaseen myyntiaikaan. Kyselin myös kriisitukea, mutta sitäkään ei kuulemma ole luvassa, sanoivat vain että investoi uuteen superluxvario rasvakeittimeen ja grillin laajennukseen, että saadaan vähän näyttää naapurigillille että ollaan täälläkin tosissaan. Sitten kuulemma kriisi voisi olla sellainen, että kriisitukea voidaan myöntää. Mutta sitäkin vain, jos makkaraperunoiden mukana myydään ainoastaan valion maitoa...  :-X
Nothing is Something Worth Doing

optimisti

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1527
Vs: Velka lyhenee
Kyllä, tavoitteena on 50v lahjaksi itselle velaton tila.
Muuan yrittäjä kerran valaisi minulle asiaa.

supersammakko

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8652
  • You're a slave to money then you die
Vs: Velka lyhenee
Kyllä, tavoitteena on 50v lahjaksi itselle velaton tila.
Muuan yrittäjä kerran valaisi minulle asiaa.
Kuulostaa hyvältä, velattomana on kiva olla. Mutta käytännössä tuo tarkoittaa sitä, että aletaan jäähdytellä.
Nothing is Something Worth Doing

optimisti

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1527
Vs: Velka lyhenee
Tulorahoituksella investoidaan.
Parikymmentävuotta on erilaatuisia projekteja takana. 8)
Onhan se hyvä että, kassaakin on sitä kahisevaa, sehän on yksi yritystoiminnan tavoite. 8)

supersammakko

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8652
  • You're a slave to money then you die
Vs: Velka lyhenee
Tulorahoituksella investoidaan.
Parikymmentävuotta on erilaatuisia projekteja takana. 8)
Onhan se hyvä että, kassaakin on sitä kahisevaa, sehän on yksi yritystoiminnan tavoite. 8)
On, yritystoiminnan tavoite on, että kassassa on rahaa, mutta joskus velattomuudelle annetaan aivan liikaa arvoa. Itse ainakin tahdon toiminnan olevan kannattavaa myös velkaisena.
Nothing is Something Worth Doing

vms1

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 6759
  • Pitäisiköhän teksti edes joskus oikolukea.
Vs: Velka lyhenee
Velka on persaukisen keino elellä isosti. ;D
Ei sen puoleen itellä oli velkaa kolme kertaa liikevaihto mutta selvittiin siitä jo 40 vuotiaana velat oli 0 :- ;)

Mielenkiintoista. Suhteen samoissa mennään paitsi velkaa ei ole suhteessa noin paljoa. Toki voisi suunnitella että ennen 40 vuomispäivää lisäisi vähän taakkaa niin. Että riittäisi seuraavalle vuosikymmenelle kanssa. Kun pääsisi vaan tilanteeseen että velka olisi noin puolet tuottavasta liikevaihdosta niin saisi elääkkin.
Älä usko sitä mitä agrosta luet, mutta muista kertoa se naapurille.

Hyvä jos puoletkaan totta.

Maataloudella on mahdollisuus tulla miljonääriksi.............

jos on miljardööri aloittaessa.

optimisti

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1527
Vs: Velka lyhenee
Tulorahoituksella investoidaan.
Parikymmentävuotta on erilaatuisia projekteja takana. 8)
Onhan se hyvä että, kassaakin on sitä kahisevaa, sehän on yksi yritystoiminnan tavoite. 8)
On, yritystoiminnan tavoite on, että kassassa on rahaa, mutta joskus velattomuudelle annetaan aivan liikaa arvoa. Itse ainakin tahdon toiminnan olevan kannattavaa myös velkaisena.
Kyllä, joskus alkuaikoina vieraspääoma vipusi omalle pääomalle ihan kunnon tuoton.
Asia on kunnossa jos pääoma tuottaa enemmän mitä siitä maksetaan korkoa ja jos on poistonalaista niin kuoletuksen myös.
Näin alhaisessa korkoympäristössä voittoa varmaankin syntyy. Jos nyt joutuu velan kanssa vaikeuksiin niin on syytä katsoa peiliin.
Nyt antolainauksen korkotaso on kolmannes siitä mitä muinoin oli pelkkä marginaali.
Toki kassa voi olla täynnä vaikka velkaa onkin, sikäli vertaus oli huono. Ei velkaa pidä ehdoin tahdoin vieroksua. 8)