Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Täydennyskylvö kalusto  (Luettu 2496 kertaa)

kölli

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 33
Täydennyskylvö kalusto
Onnistuuko nurmien täydennyskylvö jyrällä jossa etuhara ja kylvöyksikkö ja onko kukaan raatilaisista rakennellu kyseistä konetta itse? Houkuttaa tuo itse tekeminen kun kyselee valmiin hintoja esim.kivipekka ja he-va.

JD6630

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5501
Vs: Täydennyskylvö kalusto
Mönkijä+sähköviska on aika toimiva, nopea ja kustannustehokas ratkaisu.

Mutta jos nyt välttämättä haluu rahaa ja aikaa tuhlata nii kyl mä ennemmin jyrällä kylväisin täydennykset kuin rikkaäkeellä.

kölli

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 33
Vs: Täydennyskylvö kalusto
Ois tarkoitus hoitaa kaikki kylvöt samalla koneella.Täydennykset ja multaan kylvöt.Tuntuu että se hara ois tärkeä ja jos sitä vielä pystyis painottaan hydraulisesti.

Petri

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5271
Vs: Täydennyskylvö kalusto
Mönkijä+sähköviska on aika toimiva, nopea ja kustannustehokas ratkaisu.

mönkijää kun vuokraan naapurilta, niin vielä kustannustehokkaampaa. Heti kun lumet ovat sulaneet, pääsee töihin. Useampi ha tunnissa, sellaiseen aikaan kun peltoviljelyosastolla ei voi vielä tehdä mitään muuta.

Terminator II

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16939
  • YTK:FI
Vs: Täydennyskylvö kalusto
Joustolata eteen ja voi siinä olla harakin.
Vasen silmä jos on musta, niin vasurit veti kuonoon! Oikea slmä jos on musta, niin kapitalistilta tuli kuonoon! mutta jos kumpikin silmä on musta, niin kannatat demokratiaa!

karvankasvattaja

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 572
Vs: Täydennyskylvö kalusto
Polaris-Lehner yhdistelmällä kylvetty mustaan maahan ja täydennykset pari vuotta..ei siihen pakko ole mitään monimutkaisempaa laitetta hommata