Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Ympäristökorvauksen verkkotentti  (Luettu 46026 kertaa)

Köntys

  • Vieras
Vs: Ympäristökorvauksen verkkotentti
Sulle se päivän tuhlaus siellä on  varmasti ihan hyvä vaihtoehto vrt. helppo testi netissä.

Viime vuonna tein jo ja nyt oli hävinnyt. Oneksi olen sen verta vainoharhanen nuihin MAVIN tallenuksiin että olin ottanut tulosteen siitä tentin suoritamisesta.

Mistä päättelit että oli hävinnyt?

mah

  • Vieras
Vs: Ympäristökorvauksen verkkotentti
Sulle se päivän tuhlaus siellä on  varmasti ihan hyvä vaihtoehto vrt. helppo testi netissä.

Viime vuonna tein jo ja nyt oli hävinnyt. Oneksi olen sen verta vainoharhanen nuihin MAVIN tallenuksiin että olin ottanut tulosteen siitä tentin suoritamisesta.

Mistä päättelit että oli hävinnyt?

Itsekin "suoritin" ympäristötentin viime vuoden tukihaun yhteydessä, mutten tulostanut diplomia ja tämän vuotta on vipu huomauttanut, että en muka olisi tenttinyt. Nyt tekaisin tuon uudelleen syysilmoittautumisen yhteydessä ja on myös vipuun tallentunut tällä kerralla. :'(

Terminator II

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16939
  • YTK:FI
Vs: Ympäristökorvauksen verkkotentti
Sulle se päivän tuhlaus siellä on  varmasti ihan hyvä vaihtoehto vrt. helppo testi netissä.

Viime vuonna tein jo ja nyt oli hävinnyt. Oneksi olen sen verta vainoharhanen nuihin MAVIN tallenuksiin että olin ottanut tulosteen siitä tentin suoritamisesta.

Mistä päättelit että oli hävinnyt?

Tuossa neuvo2020 käynnillä neuvoja huomautti asiasta.
Vasen silmä jos on musta, niin vasurit veti kuonoon! Oikea slmä jos on musta, niin kapitalistilta tuli kuonoon! mutta jos kumpikin silmä on musta, niin kannatat demokratiaa!

Terminator II

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16939
  • YTK:FI
Vs: Ympäristökorvauksen verkkotentti
Sulle se päivän tuhlaus siellä on  varmasti ihan hyvä vaihtoehto vrt. helppo testi netissä.

Viime vuonna tein jo ja nyt oli hävinnyt. Oneksi olen sen verta vainoharhanen nuihin MAVIN tallenuksiin että olin ottanut tulosteen siitä tentin suoritamisesta.

Mistä päättelit että oli hävinnyt?

Itsekin "suoritin" ympäristötentin viime vuoden tukihaun yhteydessä, mutten tulostanut diplomia ja tämän vuotta on vipu huomauttanut, että en muka olisi tenttinyt. Nyt tekaisin tuon uudelleen syysilmoittautumisen yhteydessä ja on myös vipuun tallentunut tällä kerralla. :'(

Tulostitko nyt diplomin?
Vasen silmä jos on musta, niin vasurit veti kuonoon! Oikea slmä jos on musta, niin kapitalistilta tuli kuonoon! mutta jos kumpikin silmä on musta, niin kannatat demokratiaa!

psymbiote

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 312
Vs: Ympäristökorvauksen verkkotentti
Viimevuoden puolella tehty, ja näyttäs olevan tehtynä vivussa edelleen.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 64927
Vs: Ympäristökorvauksen verkkotentti
missä menny vipuun kun aika moni sanoo tehneensä moisen mutta sitä vaan ei löydy tiedoissa..?    onko joku kikka kolmonen tuon tallennuksessa?     ettei taas tulis tehtyä tyhjäntyötä...

kkk

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 825
  • romuja, mutta omia
Vs: Ympäristökorvauksen verkkotentti
missä menny vipuun kun aika moni sanoo tehneensä moisen mutta sitä vaan ei löydy tiedoissa..?    onko joku kikka kolmonen tuon tallennuksessa?     ettei taas tulis tehtyä tyhjäntyötä...
Se kestää kuukauden tai pari ennenkuin päivittyy sinne vipuun. Niin se mulle ainakin sanoi kun tein sen tentin....

Kasmet

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 115
Vs: Ympäristökorvauksen verkkotentti
missä menny vipuun kun aika moni sanoo tehneensä moisen mutta sitä vaan ei löydy tiedoissa..?    onko joku kikka kolmonen tuon tallennuksessa?     ettei taas tulis tehtyä tyhjäntyötä...

Katsoitko sieltä sitoumukset ja sopimukset osiosta? Mulla keväällä tehtynä päivänmäärä näkyy.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 64927
Vs: Ympäristökorvauksen verkkotentti
en ite ole vipussa käynykkään mutta nuo kylällä vaan on joskus tuostakin puhuneet...   pitänee kysyä joskus kun näkee......

lypsyukko

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9596
Vs: Ympäristökorvauksen verkkotentti
en ite ole vipussa käynykkään mutta nuo kylällä vaan on joskus tuostakin puhuneet...   pitänee kysyä joskus kun näkee......

No voi helevata sun kanssa. Käy nyt ja kurkkaa sinne vipuun. Ei ne "ABC:llä "muut sinne sun vipuun pääse. Vaikka ne siellä tietääkin, että mikään ei toimi, niin älä kaikkea silti usko.

JD6630

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5501
Vs: Ympäristökorvauksen verkkotentti
Miten ***** lailla sä oksa oot voinu ees harjoittaa maataloutta koko EU-aikana kun et osaa vipua käyttää etkä käytä neuvojien palveluja?

lypsyukko

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9596
Vs: Ympäristökorvauksen verkkotentti
Miten ***** lailla sä oksa oot voinu ees harjoittaa maataloutta koko EU-aikana kun et osaa vipua käyttää etkä käytä neuvojien palveluja?

Tuo Oksa taitaa olla vaan aika jäärä. Hakkaa omaa päätän seinään ja pitää omista ( vääristäkin) mielipiteistä kiinni. Toki miehen Eu-kriittisyys on ihailtavaa, haluan liittyä samaan rintamaan :)

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 64927
Vs: Ympäristökorvauksen verkkotentti
käytän nimenomaan neuvojan palvelua mutta en vaan yksinkertaisesti kehtaa mennä vipuun kun siletä en keväällä enkä syksyllä löydä mitään omaa tilaa koskevaa... en teidä miten tuo oikein toimii mutta miä en kai osaa käyttää sitä!       ihan kuin tuo sähköposti jossa kirjautuneena tulee vain ilmoitus että ei viestejä viime kahdelta viikolta ja silti sinne ainakin suomalainen kirjakauppa edelleen pistää kolme kertaa kuussa tarjouksensa...          ja niin toiminu jo 4-5 vuotta...                         tiiä sitten mikä siinä mättää....
                         se neuvoja on vanha kouluaikainen tuttu...   ja pitää miuta ajantasalla...

Terminator II

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16939
  • YTK:FI
Vs: Ympäristökorvauksen verkkotentti
Ottakaahan kun tuki haku tulee 30.4.2017 pitää tuo tentti olla tehtynä ja tuet haetaan oliko se 15.6.2017 mennessä. Tästä tulee vielä hauskaa kun järjestelmä hävittää ympäristötuen verkkotenttien tiedot 1.5.2017 jälkeen.
Vasen silmä jos on musta, niin vasurit veti kuonoon! Oikea slmä jos on musta, niin kapitalistilta tuli kuonoon! mutta jos kumpikin silmä on musta, niin kannatat demokratiaa!

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 64927
Vs: Ympäristökorvauksen verkkotentti
juuri tuo on SUOMALAISEN tietotekniikan huippua... näkeehän nuo pankkien ja mavin järjestelmien lapsukset jokapäiväisessä käytössä...       eikös se eräskin pankki hävittäny verkkopankin laskut joiltain muutama kuu sitten...