Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Veropetos  (Luettu 5233 kertaa)

Ala-Pertti

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: Veropetos
...eikä yhdessäkään toisessa sivistysvaltiossa ole tätä maatalousvastaisuutta, kuin suomessa. onko suomi sivistysvaltio.
Hirveetä, jos on puoletkaan totta...

navettapiika

• Vieras
...eikä yhdessäkään toisessa sivistysvaltiossa ole tätä maatalousvastaisuutta, kuin suomessa. onko suomi sivistysvaltio.
Sellaiselle ei osaa antaa arvoa, mikä on  ollut aina itsestään selvyys.. Vesi on juomakelpoista suoraan hanasta, ruoka on turvallista, salmonella ei ole arkipäivää...eikä joka itukasasta todellakaan saa listeriaa..  Sitten kun sitä syömistä on pakko miettiä perusteellisesti niin huomaa, ettei se olekkaan joka maassa yhtä turvallista ja vaivatonta. ::)

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
mutta silti täältä löytyy noita veetejä jokka vaan tekee pyytetöntä työtä nälkäpalkalla että kansa saa syötä huippuhyvää....    ja halpaaa!!!                                  silti net koko ajan itkee kuin kallista...    ja ostaa satasella t-paitoja!

Ala-Pertti

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
miten kallis määritellään. itse olen ostanut traktoreita, puimakoneita ym. häristimiä uutena, autoa en koskaan. laivoilla matkustan useimmiten sviitissä ja viime kesänä maksoin aurinkolaseista 270 euroa, mutta parturissa en ole käynyt sitten 20 v synttäreiden.

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
jaaa, mitä sulla on paikallista työvoimaa vastaan?   ja kuka parturi siihen enää kyllä koskiskaan?   puutarhuria siihen tartteis!

navettapiika

• Vieras
Mulla on uutena ostettu karvakone, utareitten siistimiseen..eikä ole kuin kerran kokeiltu siihen, ja sitten on toiminut nuorison hiusten leikkurina(terät saa vähentää verotuksessa kuten koko masiinan aikoinaan) ja hyvin on pelannut....Mites olisi Ala-Pertti??? Ja ihan ilmaiseksi ja kahvit vielä päälle pullan kera.. ;)

kantola

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Mulla on uutena ostettu karvakone, utareitten siistimiseen..eikä ole kuin kerran kokeiltu siihen, ja sitten on toiminut nuorison hiusten leikkurina(terät saa vähentää verotuksessa kuten koko masiinan aikoinaan) ja hyvin on pelannut....Mites olisi Ala-Pertti??? Ja ihan ilmaiseksi ja kahvit vielä päälle pullan kera.. ;)
Pertti on paennut tuon luettuaan jo metsään, eikä tule takasin ihan heti. "Hirveetä, jos on puoletkaan totta...!"  :(
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

navettapiika

• Vieras
On se kumma jos aikuinen mies pelkää hiustensa vuoksi...en minä sentään päätä uhannut katkasta.. :o

Ala-Pertti

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
mihinkää oo paennut ;D

kuitenkin sattuis vuosisadan sähkökatkos ja jäisi ne kahvit keittämättä.

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
heh, elä pelekee.  piikanen pistäis notskun pihalle aika nopsaan ja saisit jopa nokipannukahveet!   miä ainakaan en kieltäytyis niistä.                                     btw. muistupa mieleen että pitääpä tänään käytä kuontaloa ajeluttamassa kun kerran on saepävä!   yli kuu jo aikasemmasta käynnistä... ei sitä poutalla kerkiii....

pig24

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Hyvää kahvia. Sumpit sulle, kermat mulle.:)

http://www.talouselama.fi/uutiset/nain-starbucks-valtteli-veroja-euroopassa-mysteeriyhtio-kerasi-jattivoittoja-kahvinpaahtoreseptilla-6059634
Tää on aika hyvä. "Resepti koostui lähinnä paahtolämpötilasta". Mitä jos maidontuottaja maksaisi salaisesta apereseptistä rojalteja Caymansaarille olevalle yhtiölle, jonka omistaa itse kokonaan ?

Sepeteus

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Tietääkseni olet sitä mieltä että maatalousvastaisuutta harjoittaa vain muutama henkilö Suomessa.
Onko se itsepetosta?

Mikähän Suomessa aiheuttaa maatalousvastaisuutta? Et varmaan kerro, niin kerron itse.
 Matti Vanhasen hallitukset pääomitti Makeraa 320 milj. Kataisen hallitukset ei yhtään. Kun Sipi tuli, niin vanhuksilta, opiskelijoilta, työttömiltä, sairailta,vammaisilta,eläkelläisiltä leikattiin ja Makeraa pääomitettiin 90 milj.
Sen vielä ymmärtäisi jotenkin, jos olemassaolevia maatiloja tuettaisiin, mutta Makera on aivan muuta varten.👺

bdr-529

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
miten kallis määritellään. itse olen ostanut traktoreita, puimakoneita ym. häristimiä uutena, autoa en koskaan. laivoilla matkustan useimmiten sviitissä ja viime kesänä maksoin aurinkolaseista 270 euroa, mutta parturissa en ole käynyt sitten 20 v synttäreiden.

Hyvin oot sijoittanu säästyneet parturimaksut.  http://www.mtv.fi/teemasivut/kauneusvinkit/hiukset/artikkeli/helsinki-ei-olekaan-kallein-norjan-kampaamohinnat-aivan-omaa-luokkaansa/5508024
Mielipiteeni on voinut muuttua, mutta ei se tosiasia, että olen oikeassa.

Sepeteus

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Hyvin oot sijoittanu säästyneet parturimaksut.  http://www.mtv.fi/teemasivut/kauneusvinkit/hiukset/artikkeli/helsinki-ei-olekaan-kallein-norjan-kampaamohinnat-aivan-omaa-luokkaansa/5508024

Suomi nousuun, kerrotaan hinnat kahdella. 😜

82-90

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • vasikoita ottoo kualiin

Tietääkseni olet sitä mieltä että maatalousvastaisuutta harjoittaa vain muutama henkilö Suomessa.
Onko se itsepetosta?

Mikähän Suomessa aiheuttaa maatalousvastaisuutta? Et varmaan kerro, niin kerron itse.
 Matti Vanhasen hallitukset pääomitti Makeraa 320 milj. Kataisen hallitukset ei yhtään. Kun Sipi tuli, niin vanhuksilta, opiskelijoilta, työttömiltä, sairailta,vammaisilta,eläkelläisiltä leikattiin ja Makeraa pääomitettiin 90 milj.
Sen vielä ymmärtäisi jotenkin, jos olemassaolevia maatiloja tuettaisiin, mutta Makera on aivan muuta varten.👺

oljko sen vävykokelaan nimi pekko ja piäs vielä kastamaan.  ;D ;D ;D

http://keskustelukanava.agronet.fi/agronet/index.php?topic=65085.msg1170469#msg1170469