NO, voi hitsin pimpulat, minkä tekivät.. Onneksi en käytä kyseistä postimyyntifirmaa niin eipä lankea minulle maksuun nuo..
Lainaus käyttäjältä: navettapiika - 11.10.15 - klo:10:43NO, voi hitsin pimpulat, minkä tekivät.. Onneksi en käytä kyseistä postimyyntifirmaa niin eipä lankea minulle maksuun nuo.. aatteleppa ite ku sossun täti o ensimmäisenä lyömässä liittymän kouraan jotta voi pitää sukulaisiin yhteuttä
Lainaus käyttäjältä: navettapiika - 11.10.15 - klo:10:43NO, voi hitsin pimpulat, minkä tekivät.. Onneksi en käytä kyseistä postimyyntifirmaa niin eipä lankea minulle maksuun nuo.. Minä käyttäisin mielelläni tuollaista firmaa, josta saa tavaraa ilman maksua. 😝
Lainaus käyttäjältä: Sepeteus - 11.10.15 - klo:10:57Lainaus käyttäjältä: navettapiika - 11.10.15 - klo:10:43NO, voi hitsin pimpulat, minkä tekivät.. Onneksi en käytä kyseistä postimyyntifirmaa niin eipä lankea minulle maksuun nuo.. Minä käyttäisin mielelläni tuollaista firmaa, josta saa tavaraa ilman maksua. 😝Niin, mutta sitten pitäisi kadota kuin tuhka tuuleen..
Lainaus käyttäjältä: navettapiika - 11.10.15 - klo:11:03Lainaus käyttäjältä: Sepeteus - 11.10.15 - klo:10:57Lainaus käyttäjältä: navettapiika - 11.10.15 - klo:10:43NO, voi hitsin pimpulat, minkä tekivät.. Onneksi en käytä kyseistä postimyyntifirmaa niin eipä lankea minulle maksuun nuo.. Minä käyttäisin mielelläni tuollaista firmaa, josta saa tavaraa ilman maksua. 😝Niin, mutta sitten pitäisi kadota kuin tuhka tuuleen.. Kyllä näillä vaatteita ja kenkiä myyvillän firmoilla on niin löysät verkkokaupat, että naapurin nimissäkin voi tilata. 😊
Lainaus käyttäjältä: Sepeteus - 11.10.15 - klo:11:12Lainaus käyttäjältä: navettapiika - 11.10.15 - klo:11:03Lainaus käyttäjältä: Sepeteus - 11.10.15 - klo:10:57Lainaus käyttäjältä: navettapiika - 11.10.15 - klo:10:43NO, voi hitsin pimpulat, minkä tekivät.. Onneksi en käytä kyseistä postimyyntifirmaa niin eipä lankea minulle maksuun nuo.. Minä käyttäisin mielelläni tuollaista firmaa, josta saa tavaraa ilman maksua. 😝Niin, mutta sitten pitäisi kadota kuin tuhka tuuleen.. Kyllä näillä vaatteita ja kenkiä myyvillän firmoilla on niin löysät verkkokaupat, että naapurin nimissäkin voi tilata. 😊Mutta tuo postinkantaja aiheuttaakin sitten sen ongelman, kun vie paketit naapuriin eikä mulle..
Lainaus käyttäjältä: navettapiika - 11.10.15 - klo:11:16Lainaus käyttäjältä: Sepeteus - 11.10.15 - klo:11:12Lainaus käyttäjältä: navettapiika - 11.10.15 - klo:11:03Lainaus käyttäjältä: Sepeteus - 11.10.15 - klo:10:57Lainaus käyttäjältä: navettapiika - 11.10.15 - klo:10:43NO, voi hitsin pimpulat, minkä tekivät.. Onneksi en käytä kyseistä postimyyntifirmaa niin eipä lankea minulle maksuun nuo.. Minä käyttäisin mielelläni tuollaista firmaa, josta saa tavaraa ilman maksua. 😝Niin, mutta sitten pitäisi kadota kuin tuhka tuuleen.. Kyllä näillä vaatteita ja kenkiä myyvillän firmoilla on niin löysät verkkokaupat, että naapurin nimissäkin voi tilata. 😊Mutta tuo postinkantaja aiheuttaakin sitten sen ongelman, kun vie paketit naapuriin eikä mulle.. Pakolaisleirillä tuo ei ole mikään ongelma. 🎅
Kepulaisuus kukoistaa sielläkin.
Onko tässä keskiverto Suomessa vaikuttava, työhaluinen pakolainen ? Siis yksi niistä täyspäiväisesti työllistetyistä, jotka rahoittavat vanhenevan kantaväestön sairaalahoidot ja eläkkeet. http://www.helsinginuutiset.fi/artikkeli/325676-sosiaalituilla-elanyt-keplotteli-itselleen-31-000-euron-audin-auto-katosi-irakiin