Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Vasikoitten ja naudanlihan hinta, HK  (Luettu 29197 kertaa)

ja101

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5134
  • Kouvola, Kymenlaakso
Vs: Vasikoitten ja naudanlihan hinta, HK
Rajasuoja poistui 1.1.1995 - onnenpotku tanskalaisille. 9 emakon tilat katosivat aika nopeasti liittymisen jälkeen. 9-14 lehmän tiloja löytyy vieläkin.
Osuvasti sanottu.

Mulle ei onneksi ole merkitystä sillä mitä paskaa täällä agronetissä jauhetaan. Joskus täällä vähän yrittää selittää, kun joku vaahtoaa sikatilojen kannattavuudesta, kuinka hyvin niillä meneekään. Turhaahan tuo on moni ei näe sitä omaa maisemaa kauemmaksi.
Kyliltä kuultua.... "maatalous vaatii välillä kovempaa ryyppäämistä"...

sorkkis

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26672
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Vs: Vasikoitten ja naudanlihan hinta, HK
Rajasuoja poistui 1.1.1995 - onnenpotku tanskalaisille. 9 emakon tilat katosivat aika nopeasti liittymisen jälkeen. 9-14 lehmän tiloja löytyy vieläkin.
Osuvasti sanottu.

Mulle ei onneksi ole merkitystä sillä mitä paskaa täällä agronetissä jauhetaan. Joskus täällä vähän yrittää selittää, kun joku vaahtoaa sikatilojen kannattavuudesta, kuinka hyvin niillä meneekään. Turhaahan tuo on moni ei näe sitä omaa maisemaa kauemmaksi.

Onko se väärin et naudanlihan ja maidontuottajaa joku puolustaa ? Itse keksit mitä ihmeellisimpiä tarinoita ja valheita .
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

navettapiika

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 600
Vs: Vasikoitten ja naudanlihan hinta, HK
Rajasuoja poistui 1.1.1995 - onnenpotku tanskalaisille. 9 emakon tilat katosivat aika nopeasti liittymisen jälkeen. 9-14 lehmän tiloja löytyy vieläkin.
Osuvasti sanottu.

Mulle ei onneksi ole merkitystä sillä mitä paskaa täällä agronetissä jauhetaan. Joskus täällä vähän yrittää selittää, kun joku vaahtoaa sikatilojen kannattavuudesta, kuinka hyvin niillä meneekään. Turhaahan tuo on moni ei näe sitä omaa maisemaa kauemmaksi.

Onko se väärin et naudanlihan ja maidontuottajaa joku puolustaa ? Itse keksit mitä ihmeellisimpiä tarinoita ja valheita .
Onkohan nyt se kuuluisa "oma lehmä ojassa"... Mikään tuotantosuunta ei tämän päivän Suomessa pärjää hyvin, pois lukien osa maidontuottajista, mutta jos sen julkaisen tähän on kuukauden banni edessä..mutta jokainen voi miettiä tykönään, onko kaikille jaettu samasta pussista omenoita tasan. Ei edes kuuluisan tuottajaosuuskunnankaan tuottajat ole tässä asiassa samalla viivalla, mutta  härskiyttä tai ei, niin ei ne markkinat kokonaan sitä erinomaista maidon hintaa korvaa, valitettavasti, vaikka tätäkin selitetään usein suu vaahdossa ja naama punaisena.

sorkkis

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26672
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Vs: Vasikoitten ja naudanlihan hinta, HK
Rajasuoja poistui 1.1.1995 - onnenpotku tanskalaisille. 9 emakon tilat katosivat aika nopeasti liittymisen jälkeen. 9-14 lehmän tiloja löytyy vieläkin.
Osuvasti sanottu.

Mulle ei onneksi ole merkitystä sillä mitä paskaa täällä agronetissä jauhetaan. Joskus täällä vähän yrittää selittää, kun joku vaahtoaa sikatilojen kannattavuudesta, kuinka hyvin niillä meneekään. Turhaahan tuo on moni ei näe sitä omaa maisemaa kauemmaksi.

Iloisia uutisia 101 . Sonnien kasvatuspalkkioita on pienennetty 142 alueella . Luomussa missä sonnien kasvaminen on ollut pikkuisen pidempää on tuen aleneminen aiheuttanut sen että loppukasvatus luomutiloilla on vähentynyt joten luomuvasikkaa on tarjolla loppukasvatukseen ja 101 pääsee nauttimaan ruhtinaallista nauta puolen tuista . Sonni navetoitakin on ja tulee myyntiin . Onnea ja 101 toivotamme mukavaa elämää jatkossa runsaiden rahavirtojen äärellä .  :)
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65264
Vs: Vasikoitten ja naudanlihan hinta, HK
oho,  onneks on viälä puutetta sonnivasikoista et pääsen nuiista  viimeaika pojista eroon...   ainakin uhkas hakia net vielä..

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65264
Vs: Vasikoitten ja naudanlihan hinta, HK
nopsaan lähti poika,   ja hakivat ihan itekseenki vielä..  lie sonnipojista pulaa hklla..