Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Sosialistista realismia  (Luettu 2206 kertaa)

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37239
Sosialistista realismia

Terminator II

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16939
  • YTK:FI
Vs: Sosialistista realismia
Ei kait Sipilä oo vielä KGB:hen kuulunut, niin kuin suurin osa Demari pressoista?
Vasen silmä jos on musta, niin vasurit veti kuonoon! Oikea slmä jos on musta, niin kapitalistilta tuli kuonoon! mutta jos kumpikin silmä on musta, niin kannatat demokratiaa!

jeep

  • Vieras
Vs: Sosialistista realismia

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37239
Vs: Sosialistista realismia
  Eikö ookkii hieno työ. Markku Hakola on onnistunut täydellisesti. Tää työ oli näyttelyssä Kalajoella.

jeep

  • Vieras
Vs: Sosialistista realismia
Hieno on, taivaan isä. Missä Irakilaiset?

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37239
Vs: Sosialistista realismia
Hieno on. Missä Irakilaiset?

 net ei oo vielä kotoutunu :)

jeep

  • Vieras
Vs: Sosialistista realismia
Halleluja.

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37239
Vs: Sosialistista realismia

jeep

  • Vieras
Vs: Sosialistista realismia
Aamen.

Santatukki

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 324
Vs: Sosialistista realismia
Mikä tässä on pielessä? Sepe ja Pohjanmaa. Joku on ruvennut Pohjanmaalla sepen kätyriksi. Pohjanmaa kyllä tulvii, mutta tuollasia tilaustöitä?

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 75756
Vs: Sosialistista realismia
se kasinaismoraali iski jälleen.

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37239
Vs: Sosialistista realismia
Mikä tässä on pielessä? Sepe ja Pohjanmaa. Joku on ruvennut Pohjanmaalla sepen kätyriksi. Pohjanmaa kyllä tulvii, mutta tuollasia tilaustöitä?

Laitoin tuon tänne koska on niin naivi työ. Tekijähän oikeesti uskoo Sipilän olevan Isä Aurinkoinen.😊

Kohta laitanteille uutta taideta. Kertokaa sitten mitä näette. 😊

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37239
Vs:elämän realismia


  Niin mitäs tässä  :)

82-90

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4962
  • vasikoita ottoo kualiin
Vs:elämän realismia


  Niin mitäs tässä  :)

muummu iestä mummu takkaa mummu istuu mummu makkaa.

*kuvat sepeteus.  ;D ;D ;D