Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Mä oon käyttäny tätä konstia  (Luettu 1834 kertaa)

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228

Jätkä

  • Vieras
Vs: Mä oon käyttäny tätä konstia
Kyllä se nopeus pitää katsoa gps.stä.  Ainakin tojojen mittarit valehtelevat sen 5-10km/h alinopeutta, kun ne tulevat useinmiten peräedellä vastaan.

navettapiika

  • Vieras
Vs: Mä oon käyttäny tätä konstia
Ja sekin auttaa tutulla reitillä, kun perheessä tai tuttavapiirissä on lanssikuski niin he tietävät tarkalleen kamerat, missä on toimintaa... Minunkin normireitillä on viisi tolppaa suuntaansa ja vain yksi räpsähtää.. ;D

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65449
Vs: Mä oon käyttäny tätä konstia
ja tuossa on se hyvä puoli että kun tuijottaa sitä mittaria niin ei tule harhoja ulkopuolisesta liikenteestä ja kulkijoista... niistä lukee sitten netistä ja lehistä jos jotain sattuu. kyllä tuo likinäkö on hyvä asia kun siinä saa lepuuttaa leukaa ratin puolalla kun seuraa miten viisari väräjää..,         mutta se mikä on oikea vauhti autolla onkin mielenkinntoista;  monessa autossa mittari valehtelee ihan vain rengaspaineitten takia reilusti...        mulla tojossa virhe on 7 kilsaa liian hiljaa.   ja mukava kun se on joka nopeutella samanluokkaa...

Köntys

  • Vieras
Vs: Mä oon käyttäny tätä konstia

Sitä mittaria vois tuijottaa myös kaikki pienellä ja punaisella alinopeutta ajelehtivat käkkäräpäät  ??? ::)

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65449
Vs: Mä oon käyttäny tätä konstia
eiks net sitten niin tee?      mutta entäs rekat?

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: Mä oon käyttäny tätä konstia
Kyllä se nopeus pitää katsoa gps.stä.  Ainakin tojojen mittarit valehtelevat sen 5-10km/h alinopeutta, kun ne tulevat useinmiten peräedellä vastaan.
ja siihenkin voi lisätä 5km/h

Terminator II

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16939
  • YTK:FI
Vs: Mä oon käyttäny tätä konstia
Ei voi. Nyt tulee sakot jo 2km ylityksestä.
Vasen silmä jos on musta, niin vasurit veti kuonoon! Oikea slmä jos on musta, niin kapitalistilta tuli kuonoon! mutta jos kumpikin silmä on musta, niin kannatat demokratiaa!

navettapiika

  • Vieras
Vs: Mä oon käyttäny tätä konstia
Ei voi. Nyt tulee sakot jo 2km ylityksestä.
Eli tojotankin kuskit voivat saada sakot...uskottavaa se ei ole, mutta mahdollisuus on olemassa.. ::)

supersammakko

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8652
  • You're a slave to money then you die
Vs: Mä oon käyttäny tätä konstia
Mä olen tähän mennessä vain tyytynyt maksamaan kaikki sakot, ne on vähän kuin työtapaturmia. Joskus napsahtaa, kun ajatuksissaan ajelee eikä huomaa hidastaa 80 alueelle tultaessa...
Nothing is Something Worth Doing

Suuri Ajattelija

  • Vieras
Vs: Mä oon käyttäny tätä konstia
http://www.uusisuomi.fi/autot/77765-tanskalaiset-keksineet-varman-ja-laillisen-tavan-valttaa-ylinopeussakkoja#.VgaISy4DWwY.facebook

Hyvin on toiminu. paitsi kerran Loimaan Mellilässä
Sepellä autokin todennäköisesti on luomua, joka käytännössä tarkoittaa sitä, että sillä on lähestulkoon mahdotonta saada ylinopeussakkoja.
Mellilässä lienee ollut kunnon alamäki.

Mutta itse asian oivaltamiseen meni pitkä tovi ja sekin piti lukea lehdestä.

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Mä oon käyttäny tätä konstia
Mä koukkaan vastaantulijoiden kaistalle tollaisen pöntön kohdalla  :D Ne anturit eivät ole kuin omalla kaistalla, joten kiinnijäämisen riski on nollassa  :'(

Hyvä tie tällaiseen ajeluun kulkee Kuopion ja Jysäskylän välissä  :D Yöllä ei ole yhtään liikennettä, mut noita pönttöjä on kymmeniä  :)
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

supersammakko

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8652
  • You're a slave to money then you die
Vs: Mä oon käyttäny tätä konstia
Mä koukkaan vastaantulijoiden kaistalle tollaisen pöntön kohdalla  :D Ne anturit eivät ole kuin omalla kaistalla, joten kiinnijäämisen riski on nollassa  :'(

Hyvä tie tällaiseen ajeluun kulkee Kuopion ja Jysäskylän välissä  :D Yöllä ei ole yhtään liikennettä, mut noita pönttöjä on kymmeniä  :)
Mä laitan aina lipan alas ja selän suoraksi, ei saa kuvaa kuljettajasta...  ;D
Nothing is Something Worth Doing

hummeri5

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 788
Vs: Mä oon käyttäny tätä konstia
Mikä .itun alinopeus...Eikös merkillä osoiteta ylin nopeus vai onko teillä korttia ollenkaan... ;)

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65449
Vs: Mä oon käyttäny tätä konstia
mutta ajeleppa aina joku kymmenen kilsaa hitaammin kuin nuo valopäät niin heti on ohittajaa ja jopa kiilaajaa kaistat täynnä... monta kertaa on nähty ajavan kolme rinnan jopa mutkassa.