kikareet ne on känän mieleen,samoin kuin peräpukamat,on tuntumaa kun anaa tuuppaa (0) pikkuinen munaton persläpi skänä alias(0) jota nimmaria hän myös viimeaikona on käyttänyt.yäk
Tuon savun kun saa muutettua turbolla tehoksi niin alkaa jo kulkeakin. Meleko laiska kone nykyisellään vissiin kun noin pitkään mustaa pötköä piisasi koeajolla? Vähintään tuon verran mullakin säädetty 8400 Valmetti sauhua tyrkkää ennekuin päästään ahtoalueelle, sitten loppuu savu kokonaan kun ahtopaine nousee kunnolla.
Mää ostaa päräytin tommosen,mitäs tykkäät Se on vähä leveempi mitä sul on
Lainaus käyttäjältä: ana111 - 24.09.15 - klo:20:24Mää ostaa päräytin tommosen,mitäs tykkäät Se on vähä leveempi mitä sul on Mun Hangmås on 3-aksilaa peräkkäin. Lällällää
Lainaus käyttäjältä: Köntys - 24.09.15 - klo:21:51Lainaus käyttäjältä: ana111 - 24.09.15 - klo:20:24Mää ostaa päräytin tommosen,mitäs tykkäät Se on vähä leveempi mitä sul on Mun Hangmås on 3-aksilaa peräkkäin. Lällällää , cool...
Lainaus käyttäjältä: SKN - 24.09.15 - klo:21:52Lainaus käyttäjältä: Köntys - 24.09.15 - klo:21:51Lainaus käyttäjältä: ana111 - 24.09.15 - klo:20:24Mää ostaa päräytin tommosen,mitäs tykkäät Se on vähä leveempi mitä sul on Mun Hangmås on 3-aksilaa peräkkäin. Lällällää , cool...OIJOIJOI
Lainaus käyttäjältä: ht - 24.09.15 - klo:21:05Lainaus käyttäjältä: ana111 - 24.09.15 - klo:20:24Mää ostaa päräytin tommosen,mitäs tykkäät Se on vähä leveempi mitä sul on Onks toi tossa rungon päällä se paljon puhuttu voimakivi..?Tollasii pieniä kokkareita aina lentää rungolle kun ajaa lujaa
Lainaus käyttäjältä: ana111 - 24.09.15 - klo:20:24Mää ostaa päräytin tommosen,mitäs tykkäät Se on vähä leveempi mitä sul on Onks toi tossa rungon päällä se paljon puhuttu voimakivi..?
Kävin testaamassa 8210 majoria yksityisellä myyjällä. Oli kovin savuttavainen peli, voiko tukkeutunut ilmansuodatin tehdä tätä? Myyjä sanoi savun olevan ihan normaalia, mun mielestä ei.
Lainaus käyttäjältä: SKN - 24.09.15 - klo:19:42Kävin testaamassa 8210 majoria yksityisellä myyjällä. Oli kovin savuttavainen peli, voiko tukkeutunut ilmansuodatin tehdä tätä? Myyjä sanoi savun olevan ihan normaalia, mun mielestä ei. Niin että sää et osaa enää vanhoja romujakaan ostaa ilman agronettiin apua? No, mitäpä koulupudokilta muuta voi vaatiakaan? 8210...voi luoja!
Lainaus käyttäjältä: SKM - 25.09.15 - klo:09:37Lainaus käyttäjältä: SKN - 24.09.15 - klo:19:42Kävin testaamassa 8210 majoria yksityisellä myyjällä. Oli kovin savuttavainen peli, voiko tukkeutunut ilmansuodatin tehdä tätä? Myyjä sanoi savun olevan ihan normaalia, mun mielestä ei. Niin että sää et osaa enää vanhoja romujakaan ostaa ilman agronettiin apua? No, mitäpä koulupudokilta muuta voi vaatiakaan? 8210...voi luoja! Kalastus on kiva harrastus. Tässä ketjussa on ollut yks tarkkasilmäinen.