Miksi EU:sta pitäisi erota, en ymmärrä.
Siksi, että valtio-oikeudellisesti Suomi ei ole ollut päivääkään EU:n jäsen.
Kyseessä on petos.
Kaikki huijaukset ovat purettavissa.
Tähän purkuun ei tarvita EU:ta vaan Suomen kansa vastaan Suomen omat petturit.
Lue ihmeessä emo-heikki dokumentit, joita olen tuonut agronettiin luettavaksi.
Ne eivät ole minun kirjoituksiani, vaan valtionhallinnon virallisia asiakirjoja.
Itse en näe mitään syytä erota EU:sta, en vaikka menetelmät silloin liityttäessä ei päivänvaloa kestäisikään.
EU on Saksan luomus, Suomen vapauden taso, tulee aina olemaan jossakin suhteessa Saksan voimaan.
Natoa en kaipaa, mutta EU jäsenyys on meidän kansallinen etumme.
Selitäpä, miksi Suomen kansallinen etu on olla EU:n jäsen, selvitä oikein yksityiskohtaisesti, mitä hyötyä Suomelle on EU-jäsenyydestä?
EU on tulliliitto, ennenkaikkea, Suomen kaltaiselle maalle jolla ei ole oikeastaan mitään perustuotantoa, on vienti ja tuontikaupan esteettömyys perusasioita, EU suurena toimijana on huomattavasti parempi neuvottelija WTO:ssa ja muissa suurissa kansainvälisissä organisatioissa, kuin pieni ja varsin voimaton Suomi.
Suomi hyötyy taloudellisesti EU:sta ja se näkyy tavallisen ihmisen elintasossa.
EU on myös turvallisuustekijä, eli Suomen joutuminen hyökkäyksen kohteeksi kynnys nousee, se joka hyökkää EU:n kimppuun, julistaa sodan samalla Saksalle.
Sanotaan, että etupiirejä ei maailmassa enää ole, mutta kyllä ne jossakin muodossa on olemassa Venäjällä on omansa ja muillakin suurvalloilla omansa, Saksan etupiiriä on EU maat.
EU luo jäsenilleen vaurautta ja turvallisuutta.
Se mitä Suomelle tulee ongelmia esim. maatalouden sektorille, voidaan kyllä ratkaista kotimaisin voimin.