Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Mistä nyt oikein pitäisi erota? Kysyy 142  (Luettu 4205 kertaa)

emo-heikki

• Vieras
Vs: Petos
Miksi EU:sta pitäisi erota, en ymmärrä.

Siksi, että valtio-oikeudellisesti Suomi ei ole ollut päivääkään EU:n jäsen.
Kyseessä on petos.

Kaikki huijaukset ovat purettavissa.
Tähän purkuun ei tarvita EU:ta vaan Suomen kansa vastaan Suomen omat petturit.

Lue ihmeessä emo-heikki dokumentit, joita olen tuonut agronettiin luettavaksi.
Ne eivät ole minun kirjoituksiani, vaan valtionhallinnon virallisia asiakirjoja.

Itse en näe mitään syytä erota EU:sta, en vaikka menetelmät silloin liityttäessä ei päivänvaloa kestäisikään.

EU on Saksan luomus, Suomen vapauden taso, tulee aina olemaan jossakin suhteessa Saksan voimaan.
Natoa en kaipaa, mutta EU jäsenyys on meidän kansallinen etumme.

Selitäpä, miksi Suomen kansallinen etu on olla EU:n jäsen, selvitä oikein yksityiskohtaisesti, mitä hyötyä Suomelle on EU-jäsenyydestä?

EU on tulliliitto, ennenkaikkea, Suomen kaltaiselle maalle jolla ei ole oikeastaan mitään perustuotantoa, on vienti ja tuontikaupan esteettömyys perusasioita, EU suurena toimijana on huomattavasti parempi neuvottelija WTO:ssa ja muissa suurissa kansainvälisissä organisatioissa, kuin pieni ja varsin voimaton Suomi.
Suomi hyötyy taloudellisesti EU:sta ja se näkyy tavallisen ihmisen elintasossa.

EU on myös turvallisuustekijä, eli Suomen joutuminen hyökkäyksen kohteeksi kynnys nousee, se joka hyökkää EU:n kimppuun, julistaa sodan samalla Saksalle.
Sanotaan, että etupiirejä ei maailmassa enää ole, mutta kyllä ne jossakin muodossa on olemassa Venäjällä on omansa ja muillakin suurvalloilla omansa, Saksan etupiiriä on EU maat.

EU luo jäsenilleen vaurautta ja turvallisuutta.

Se mitä Suomelle tulee ongelmia esim. maatalouden sektorille, voidaan kyllä ratkaista kotimaisin voimin.

sorkkahessu

• Vieras
Vs: Mistä nyt oikein pitäisi erota? Kysyy 142
Miksi EU:sta pitäisi erota, en ymmärrä.

Siksi, että valtio-oikeudellisesti Suomi ei ole ollut päivääkään EU:n jäsen.
Kyseessä on petos.

Kaikki huijaukset ovat purettavissa.
Tähän purkuun ei tarvita EU:ta vaan Suomen kansa vastaan Suomen omat petturit.

Lue ihmeessä emo-heikki dokumentit, joita olen tuonut agronettiin luettavaksi.
Ne eivät ole minun kirjoituksiani, vaan valtionhallinnon virallisia asiakirjoja.

Itse en näe mitään syytä erota EU:sta, en vaikka menetelmät silloin liityttäessä ei päivänvaloa kestäisikään.

EU on Saksan luomus, Suomen vapauden taso, tulee aina olemaan jossakin suhteessa Saksan voimaan.
Natoa en kaipaa, mutta EU jäsenyys on meidän kansallinen etumme.

Selitäpä, miksi Suomen kansallinen etu on olla EU:n jäsen, selvitä oikein yksityiskohtaisesti, mitä hyötyä Suomelle on EU-jäsenyydestä?

EU on tulliliitto, ennenkaikkea, Suomen kaltaiselle maalle jolla ei ole oikeastaan mitään perustuotantoa, on vienti ja tuontikaupan esteettömyys perusasioita, EU suurena toimijana on huomattavasti parempi neuvottelija WTO:ssa ja muissa suurissa kansainvälisissä organisatioissa, kuin pieni ja varsin voimaton Suomi.
Suomi hyötyy taloudellisesti EU:sta ja se näkyy tavallisen ihmisen elintasossa.

EU on myös turvallisuustekijä, eli Suomen joutuminen hyökkäyksen kohteeksi kynnys nousee, se joka hyökkää EU:n kimppuun, julistaa sodan samalla Saksalle.
Sanotaan, että etupiirejä ei maailmassa enää ole, mutta kyllä ne jossakin muodossa on olemassa Venäjällä on omansa ja muillakin suurvalloilla omansa, Saksan etupiiriä on EU maat.

EU luo jäsenilleen vaurautta ja turvallisuutta.

Se mitä Suomelle tulee ongelmia esim. maatalouden sektorille, voidaan kyllä ratkaista kotimaisin voimin.

Pitäis olla pikkasen yksimielisyyttä asioista , mutta kun ei niin eiiiiiiii!

maitopoika

• Vieras
Kyllä EU:sta ja Eurovaluutasta on hyötyä ulkomaankaupassa.Mutta helvetin kuustoista kun nää suomen neuvottelijat ei ota niita vähäisiäkään etuuksia mitä aikoinaan on neuvoteltu liittymisneuvotteluissa.Kyllä muut maat pitävät hyvinkin oman maataloutensa puolta,mutta ei suomalaiset.Aina leikataan ja supistetaan ja kiristetään  ehtoja.Toisaalta mitäs ne eläkeläis mummot ja papat enää maatalousasioista piittaa.

Timppa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Kyllä EU:sta ja Eurovaluutasta on hyötyä ulkomaankaupassa.Mutta helvetin kuustoista kun nää suomen neuvottelijat ei ota niita vähäisiäkään etuuksia mitä aikoinaan on neuvoteltu liittymisneuvotteluissa.Kyllä muut maat pitävät hyvinkin oman maataloutensa puolta,mutta ei suomalaiset.Aina leikataan ja supistetaan ja kiristetään  ehtoja.Toisaalta mitäs ne eläkeläis mummot ja papat enää maatalousasioista piittaa.

Eikös sun jo pitäny pysyä poissa täältä?

Kui mää ain olen paras?

maitopoika

• Vieras
Ei muuten kuulu timpattimelle yhtikäs mitään olenko poissa vai paikalla.
Muuten otkos sää se Timppa joka voitti satotasokilpailun pelkällä salpietarilla.

Timppa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Eimutkun sää kauhjalla metelillä näppäimistös paukkuen lhdit ja lupasit poissa pysyä

Takinkääntäjä!

Emmää missään satokilpailuissa pärjää. Hyvä jos puolet niitten sadosta saan per ha.
Kui mää ain olen paras?

maitopoika

• Vieras
Voi harmi,siksikö niin pahalla päällä olet.Olisin voinut vaikka onnitella

poronpurija

• Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
Lyhyesti: Atami on oikealla asialla, mutta maitopoikanen ei.

Maitopoika

• Vieras
Vs: ?
Selvyyden vuoksi: joku on ottanut käyttöön nimimerkkini poissaollessani.
Joten nuo kirjoitukset voi jättää omaan arvoonsa.

Timppa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Onko Maitopoika ny poissa vaiko ei?

Koettais ny päättää.
Kui mää ain olen paras?

emo-heikki

• Vieras

Onko Maitopoika ny poissa vaiko ei?

Koettais ny päättää.

Eli meneekö se sitten, että ollakko vai eikö olla ...
Vai mitä se yksi tyyppi aikanaan kyseli ???