Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Lampurien iltamat  (Luettu 6009 kertaa)

savimaa

• Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
Lampurien iltamat
Kaikki sai alkunsa kirjeestä :

Kutsu kahdelle

Toivotamme Teidät lämpimästi tervetulleeksi lampurien teemapäivään . Tilaisuus järjestetään 21.11.2007 alk.klo 14.00 , paikka : Someron Rantatupa . (Avoinna erikoistilauksesta)
Tämän vuoden teemana on "Fyysinen hyvinvointi - avain lampurin paineensietokykyyn" ?
-Ottakaa mukaan myös urheiluasu , ohjelmassa on leikkimielinen lihaskuntotesti . Illalla siirrymme Esakallion lavalle , poljennosta vastaa Anna Eriksson . (Sekahaku) TERVETULOA !!

Pyysin trenkiä kaveriksi . Ei luvannut lähteä . Kerroin illan tanssiaisista , selitin , että vienti voisi olla melkoista . Ei auttanut . Vastaus oli välttelevä : "Olen siinä iässä , että minun osaltani naisjutut ovat ohi . Eturauhaseni on höylätty ohueksi kuin kuiva viikuna , käytännössä minulla on jäykkää vain käytös" !

Kutsu iltamiin oli lähetetty kaikille lampureille , joilla oli voimassa oleva lammashygieniapassi . Näin saatiin rajattua ammattitaidottomat ja harrastelijat pois . Ammattitaidottoman lampurin kanssa on niin raskas jutella .

Lähdin iltamiin hyvissä ajoin . Nostin vanhan hetekan Hiacen takakajuuttaan , varoiksi . Lisäksi tein hienon oivalluksen : Maalasin tavaratilan kattovalon punaiseksi , se suorastaan sykki eroottista tunnelmaa ! Laulelin menomatkalla Einin parhaita iskelmiä , mielestäni Eini on Anna Erikssonia huomattavasti parempi laulaja . Olin Tammelan kohdalla , kun tapahtui kummia : Hiace piti outoa puuskutusta . Pysäytin auton ja paikallistin vian . Puuskutus kuului kardaaniakselin päältä : Voi ihme , meidän kotipihan kesy "Kake"-orava se siellä pyyhki etukäpälällään hikeä otsaltaan . Kake oli pahalla tuulella , se potkaisi minua ensi töikseen jalkaan . Otin Kaken kyytiin ja matka jatkui . Kake nukahti heti . Oli juossut kardaaniakselin päällä pitkän matkan . Joka paikkaan se ehtiikin !

Perille päästyämme siirryimme koko porukka urheilusalin puolelle . Vaihdoin pukuhuoneessa ylleni armeija-aikaiset painitrikooni . Keltainen väri oli haalistunut , mutta ei se vielä mitään : Trikoot olivat kutistuneet tosi paljon . Pikkuveitikka näkyi etumuksesta kiusallisen selvästi läpi . En kuitenkaan antanut ajatuksieni herpaantua vaan kävelin reippaasti salin puolelle . Siellä oli vetäjänä tosi kivan näköinen fysioterapeutti , Tiina taisi olla hänen nimensä . Hänellä oli kiusallisen vähän tekstiiliä päällään . Hän esitteli tehokkaita venytysliikkeitä , joita kannattaa tehdä kuulemma päivittäin esim. lampolassa . Huh huh , mikä nainen !- Minun oli pakko laittaa kädet eteen , aivan kuin olisin ollut muurina jalkapallon vapaapotkussa . Ilmeeni taisi olla vakava .

Tilanne paheni : Seuraavaksi tarvittiin lihaksikasta ja riskiä miestä demonstroimaan ns. alataljan käyttöä . Minua pyydettiin paikalle . Alataljahan on siis se härveli , missä narua vedetään istuma-asennosssa ikään kuin soutaen eteen-taakse , samalla levypainokuorma nousee ylös-alas .  Istuuduin härveliin , kun kaunis fysioterapeutti kosketteli ja hieroi reisilihaksiani kertoillen samalla laitteen tehokkuudesta . Seurailin paniikissa koko ajan kovettuvaa miehisyyttäni . Koitin epätoivoisesti kääntää ajatukseni muualle : Pohdiskelin 141-tukiratkaisun merkitystä Savimaan tilakokonaisuuteen ynnä muita ikäviä asioita . Ajattelin , että tilakokonaisuuteen kuuluu laskea myös metsälö , kun fysioterapeutti pyysi minua hetkeksi nousemaan ylös , hän näyttäisi kaikille vielä ristiselän lihaksistoa . Nousin ylös , fysioterapeutti huomasi tilanteeni ja sanoi että jospa istuisit sittenkin alas . Hän punastui . Minäkin olisin punastunut , mutta kaikki liikenevä veri oli nyt tehokäytössä . Olin kalpea kuin lakana. Hän pyysi minua kokeilemaan alataljaa . Vedin kaikin voimin , mutta mitään ei tapahtunut . Joku ryökäle oli pakannut kaikki levypainot päälle . Pingotin voimat äärimmilleen : Vetovaijeri sälähti poikki , minä sinkouduin perse salin maata niistäen selkä edellä taaksepäin viitisen metriä . Samassa hötäkässä trikoot rullautuivat yltäni . Nousin ylös , hain trikoot taljan vierestä ja kävelin pukuhuoneeseen . Kylmä suihku lievitti tilannetta . Sekä etu-että takapuolelta .

Tämän leikkimielisen lihaskuntotestin jälkeen söimme pitokokki Jewgenin valmistamaa rosvopaistia , tietenkin . Kyllä oli hyvää . Namskista !  Havaitsin , että tietyt naiset loivat minuun merkitseviä katseita . Oho ! -Aavistelin , että illalla saattaisi olla Toukolla vientiä : Kävin muistaessa laittamassa hetekan päälle puhtaan lakanan . Tyyny oli unohtunut kotiin , mutta eipä hätää : Uuhen mineraali 2 - säkki sai hoitaa pieluksen virkaa .

Otin Hiacessa pienet nokkaunet , myöhästyin tansseista puolisen tuntia . Saliin käveltyäni vienti oli rajua : Oli kuin lampaanraato olisi heitetty susilauman keskelle . Tanssin valssit ja jenkat . Entisenä tanhuajana osaan kaikki tanssilajit . Illan viimeisenä hitaana ilmoille kajahti "kun katsoit minuun"-sävelmä . Sen aikana keinauttelin Armin (nimi muutettu) ensin eteiseen ja sieltä rappusia alas pihalle . Suunta kävi vääjäämättä kohti Hiacea . Armi pyysi minua laittamaan painitrikoot ylle , hän oli koko illan niistä fantasioinut .  Yö oli kuumaakin kuumempi . Punainen valo korosti hienosti tunnelmaa . Hetekan antama vastaisku tehosti tulivoimaa . Siinä kului koko yö . Aamu alkoi sarastaa . Sumu kiskoi pikku hiljaa verhojaan sinisessä hetkessä kylpevän tanssipaikan yltä . Luontoäidin kasvot hymyilivät pienen , ohikiitävän hetken meille kahdelle onnelliselle .

T : Touko Savimaa

Viimeksi muokattu: 27.11.07 - klo:17:52 kirjoittanut savimaa

supersammakko

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • You're a slave to money then you die
Vs: Lampurien iltamat
Pitäisiköhän jonkun alkaa toimittamaan näistä agron jutuista kirjaa?
Nothing is Something Worth Doing

MULTIPOWR

• Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
Mahtoi antenni Hiasen katolla heilua ruoskan lailla.

Kobra

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • TEUTSI ON RAUTAA
  No tästä vois ottaa mallia Vesipoika alias Kobra ym. :D

Eikai perhana se kaikki jööti pidä olla samanmakuista ja kuin samasta muitista. Kokkeile Sepe sieki. Ota vaikka T:S mallia!!!!
Harvoin Kobra turhaan iskee...
----
http://oivapenna.vuodatus.net/

Antidesantti

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Olin Tammelan kohdalla , kun tapahtui kummia : Hiace piti outoa puuskutusta . Pysäytin auton ja paikallistin vian . Puuskutus kuului kardaaniakselin päältä : Voi ihme , meidän kotipihan kesy "Kake"-orava se siellä pyyhki etukäpälällään hikeä otsaltaan . Kake oli pahalla tuulella , se potkaisi minua ensi töikseen jalkaan . Otin Kaken kyytiin ja matka jatkui . Kake nukahti heti . Oli juossut kardaaniakselin päällä pitkän matkan . Joka paikkaan se ehtiikin !

Jo mie vain säikähin, aluksi! Ettäkö Hiasesa olis muka joku vika?!?
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

Unto

• Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
Savimaan tilan isännällä on muitten hyvien ominaasuuksiensa lisäksi aikamoiset pukin lahajat. Sen takia onki hyvä nottei tilalla oo vuahia vaan lampahia, usiampi pukki samas taloos olis turhaa pröystäälyä.

Tämä kyllä kannattaa eherottomasti julukaasta vähintään tuala Lampahat ja vuahet osastollaki. Siälä käy varmasti palio Lampurien teemapäivillä mukana ollehia lukijoota kattomas onko tullu uutta juttua ja joille tämä tapahtuma on toki muutenki tuttu mutta monet lampurit varmaha oli estynehiä ja niitä kiinnostaa kuulla mitä siälä Teemapäivillä oikee touhattihin.

Reginan vanki

• Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
Menit sitten pettämään Tyttiä. Sä nyt sonni oot. ;D
Köyhän kans on niin raskas jutella.

MULTIPOWR

• Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
Oliko "Armin" sukkahousut ns. valtaremmi raaka-ainetta?

savimaa

• Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
Harmillista . Nimim. MULTIPOWR aavisti tilanteen . Pakko tunnustaa : "Armi" oli oikeasti Tytti !
- Tilan laajentaminen on taitolaji...   

Juho

• Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:

...ja kirjan nimeksi Pahimmat rimanalitukset ;D
kirjoitin, mitä kirjoitin

Minä Vaan

• Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • irti holhousyhteiskunnasta. Kokoomus

Jyrkkä ehkä!

Antidosentin jutuista tulis kyllä aika kuivakka kirja. Vois vetää kuivat kirjan väliin.

apilas

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • fendt parkissa
miks näitä vanhoja juttuja piti ny alkaa lämmittää
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

Jätkä

• Vieras
miks näitä vanhoja juttuja piti ny alkaa lämmittää

Taitaa olla sepen kosto että saa etusivun täyteen vanhoista jorinoista

Hervast

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Backpack rap crap, yap-yap yackety-yack
Minävaanijoiden kosto on kauhea ! 😄
A hot blonde and a hot brunette, that was all the diversity we needed back in the 90's

pig24

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Minävaanijoiden kosto on kauhea ! 😄
Jaksoi odottaa 11 vuotta, sitten isku lauantai-iltana.