Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Sinimailas kasvusto  (Luettu 7207 kertaa)

Varjo79

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4853
  • Suvakki vajakkeja vituttaa!!!!
Sinimailas kasvusto
Niin mites tuo kun on aika rölliä mutta kun jotkut väittää että sitä ei saisi niittää talvea vastaan. Melkonen konto tuohon jää jos tolleen jättää. Uusi kasvi mulle joten ihmeissäni olen. Rehua tuosta olis enskesänä tarkotus tehdä niin arveluttaa tuo konto homma.
Eu on perseeeestä ja syvältä!!!!!!!!!!!!

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52007
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Sinimailas kasvusto
Niin mites tuo kun on aika rölliä mutta kun jotkut väittää että sitä ei saisi niittää talvea vastaan. Melkonen konto tuohon jää jos tolleen jättää. Uusi kasvi mulle joten ihmeissäni olen. Rehua tuosta olis enskesänä tarkotus tehdä niin arveluttaa tuo konto homma.

Ystävämme SKM on tässä mailas-asiassa ammattilainen. ;D

Mun meni vuodessa vituiks kun niitin syksyllä ja apila otti niskalenkin.

Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

SKM

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2041
  • Sir Loimaa, savinenseudun (r)kunkku
Vs: Sinimailas kasvusto
Niin mites tuo kun on aika rölliä mutta kun jotkut väittää että sitä ei saisi niittää talvea vastaan. Melkonen konto tuohon jää jos tolleen jättää. Uusi kasvi mulle joten ihmeissäni olen. Rehua tuosta olis enskesänä tarkotus tehdä niin arveluttaa tuo konto homma.

Ite en niittäny joten siitä ei ole kokemusta.
Vuokrapienviljelijän unelma Loimaalla: 70-lukulaiset veljekset Simulta ja Hankmo sekä isovaari Faari vm. 1976

Monen eri nimimerkin sujuva käyttö takaa samanmielisten kokoontumisajon.

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52007
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Sinimailas kasvusto
Niin mites tuo kun on aika rölliä mutta kun jotkut väittää että sitä ei saisi niittää talvea vastaan. Melkonen konto tuohon jää jos tolleen jättää. Uusi kasvi mulle joten ihmeissäni olen. Rehua tuosta olis enskesänä tarkotus tehdä niin arveluttaa tuo konto homma.

Ite en niittäny joten siitä ei ole kokemusta.

 ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

Varjo79

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4853
  • Suvakki vajakkeja vituttaa!!!!
Vs: Sinimailas kasvusto
Niin tuossa on vain tuota mailasta kylvössä. Puhdistus niitin tuon kyllä kesällä. Aikalailla mailanen jyräs puhdistusniiton jälkeen paskaruohot :P On eräänlainen luomu kokeilu jos vaikka joskus siirtys moiseen.
Eu on perseeeestä ja syvältä!!!!!!!!!!!!

SKM

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2041
  • Sir Loimaa, savinenseudun (r)kunkku
Vs: Sinimailas kasvusto
Niin tuossa on vain tuota mailasta kylvössä. Puhdistus niitin tuon kyllä kesällä. Aikalailla mailanen jyräs puhdistusniiton jälkeen paskaruohot :P On eräänlainen luomu kokeilu jos vaikka joskus siirtys moiseen.

Luomu on saatanasta.

Vain harva sitä osaa. Moni on kokeillut, mm. eräs amispudokki, mut sen järki ei riitä kuin syömiseen.

Mailanen ja apila kyllä jyrää ajan mittaan paskaruohot alleen.
Vuokrapienviljelijän unelma Loimaalla: 70-lukulaiset veljekset Simulta ja Hankmo sekä isovaari Faari vm. 1976

Monen eri nimimerkin sujuva käyttö takaa samanmielisten kokoontumisajon.

luomuviljelijä

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 599
Vs: Sinimailas kasvusto
Viime vuonna korjasin mailasista just syyskuun puolivälin jälkeen kolmannen sadon, mailanen kukki silloin ja hyvin on taas tänä vuonna kasvanut. Niinhän ne väittää, että kerran kesässä pitäis mailasen kukkia jotta säilyy..

Make

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8361
Vs: Sinimailas kasvusto
Ei ainakaan haittaa, jos jättää korjaamatta. Komeammin kasvaa ensikeväänä. Jos on tarve voi korjata, mutta talvehtimisessa on vähän riskiä. Sinimailasen kasvinjäte häviää kevääksi.
Mystinen kesälaatumies

versu213

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 516
  • Tuottajan asialla...
Vs: Sinimailas kasvusto
tarkotus olis täällä tundralla kokkeilla mailasta, ni minkämoisen lannotuksen tarvis antaa eka vuonna?

Mopomies

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8363
Vs: Sinimailas kasvusto
tarkotus olis täällä tundralla kokkeilla mailasta, ni minkämoisen lannotuksen tarvis antaa eka vuonna?

Peehoo ookoo. Maa ei tiivis. Vosvorikali kunnossa. Tuskin tarvii lannoitetta.
On vain yksi oikea F-1 moottori.

Rocketdyne F-1 ilman katalysaattoria, urearuiskutusta ja hiukkassuodatinta. Vetää äkeen kuin äkeen.

Mopomies

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8363
Vs: Sinimailas kasvusto
Niin mites tuo kun on aika rölliä mutta kun jotkut väittää että sitä ei saisi niittää talvea vastaan. Melkonen konto tuohon jää jos tolleen jättää. Uusi kasvi mulle joten ihmeissäni olen. Rehua tuosta olis enskesänä tarkotus tehdä niin arveluttaa tuo konto homma.

Jos mahdollista, niin jäisen maan aikaan nyt syksyllä kokeilee niittää tai murskata. Menee rapsakasti.
On vain yksi oikea F-1 moottori.

Rocketdyne F-1 ilman katalysaattoria, urearuiskutusta ja hiukkassuodatinta. Vetää äkeen kuin äkeen.

Don Essex

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1544
Vs: Sinimailas kasvusto
Neuvoja sanoi  apilan osalta, ettei pidä niittää syyskuussa. Valmistautuu silloin voimakkaimmin talveen, ja kärsii pahoin, tai jopa häviää. Lokakuussa muistaakseni taas sietäisi niittoa. Itse en enää syksyllä niittäisi, jos haluaa seuraavana kesänä jatkaa nurmella. Mailanen on samankaltainen kasvi, joten koskisiko myös sitä.
Don Essex

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Sinimailas kasvusto
Ei ainakaan haittaa, jos jättää korjaamatta. Komeammin kasvaa ensikeväänä. Jos on tarve voi korjata, mutta talvehtimisessa on vähän riskiä. Sinimailasen kasvinjäte häviää kevääksi.
Tää on totta. Jänikset yms. pupujussit hävittävät sen ainakin täällä ihan maata myöten.
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

SAS

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12800
  • Velehojen Veleho
Vs: Sinimailas kasvusto
Peurat tykkää sinimailasesta jos vielä on niitä kukkia ne on herkkua.Mailasen korsi on kova tahtoo olla rehun seassa seuraavana kesänä.Pikkusen kun on maa jäässä tosiaan rapsakkaa kaatumaan .Tekee valtatavan juuren ja syvälle,kuohkeuttaa maata.Apilan syys kasvu murenee tuulessa ja pakkasessa ei pidä mennä niittelemään sama mailasella enemmän haittaa kuin hyötyä.
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Sinimailas kasvusto
Peurat tykkää sinimailasesta jos vielä on niitä kukkia ne on herkkua.Mailasen korsi on kova tahtoo olla rehun seassa seuraavana kesänä.Pikkusen kun on maa jäässä tosiaan rapsakkaa kaatumaan .Tekee valtatavan juuren ja syvälle,kuohkeuttaa maata.Apilan syys kasvu murenee tuulessa ja pakkasessa ei pidä mennä niittelemään sama mailasella enemmän haittaa kuin hyötyä.
Et oo vissiin edes nähnyt koskaan  :D
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.