Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Mistä c-alueen tissinkoittajille 30 miljoonaa  (Luettu 1515 kertaa)

Eemeli

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 22247
Kun mtk lupasi jo c-alueen tissinkoittajille 50 miljoonaa mutta hallitus antaa vain 20, mistä maatalous-sektorilta loppu leikataan.

Niinhän se viimevuodet on mennyt.

Kaikki raha on ollut c-alueen tissinkoittajien rahaa ja jos joku muu sektori on vähän saanut, on ahneet c-alueen tissinkoittajat laskeneet sen olleen heidän rahaansa, siis korvattava.

Tätähän tämä kepuluuserilainen maatalouspolitiikka on ollut tähänkin asti.

Veeti

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13633
Vs: Mistä c-alueen tissinkoittajille 30 miljoonaa
Niinpä!

Eemeli

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 22247
Vs: Mistä c-alueen tissinkoittajille 30 miljoonaa
Vieläkö c-alueen tissinkoittaja kehtaa huutaa; minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä

Vastaan ihan itse.
Kehtaa se.

yks.9

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2741
  • apunimimerkkiä v#tuttaa : )
Vs: Mistä c-alueen tissinkoittajille 30 miljoonaa
Ettei ihan yksinpuheluksi menisi....ja kokoomuslaiset huutaa: mulle mulle mulle mulle! Kaikki!

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65903
Vs: Mistä c-alueen tissinkoittajille 30 miljoonaa
ja vaikka ei mitään perustetta saannille niin kyllä kyllä kyllä..... pitäähän sen etelän kokoomuksen kannattajan nyt jotain vaivan palkaksi saada...    lämmintä kättä.

junttieinari

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4705
  • Savo savolaisille!
Vs: Mistä c-alueen tissinkoittajille 30 miljoonaa
Ettei ihan yksinpuheluksi menisi....ja kokoomuslaiset huutaa: mulle mulle mulle mulle! Kaikki!

Ja demarit huutaaa: Ei multa, ei multa, ei multa saa ottaa senttiäkään tai laitan perseen penkkiin. ::)
"Jos fundamentalistien kanssa pystyisi keskustelemaan järkevästi, ei maailmassa olisi fundamentalisteja."
                                                       -Tuomas Holopainen-

TDK

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2069
  • Kotimaisen ruuan tuottaja - kallis harrastus
Vs: Mistä c-alueen tissinkoittajille 30 miljoonaa
Kyllä mua kans sitte näin c-alueen tissinkoittajana korpeaa nuo rahamäärät. Alimmaiset ku tahtoo jo nyt homehtua.

milkboi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4541
  • Kiima ja kateus.Ne maailmaa pyörittää.
Vs: Mistä c-alueen tissinkoittajille 30 miljoonaa
Kyllä mua kans sitte näin c-alueen tissinkoittajana korpeaa nuo rahamäärät. Alimmaiset ku tahtoo jo nyt homehtua.
Kaverin kanssa meinattiin ottaa lainaa ja ostaa sillä Östelälle ISOO avainkaappi.
On se hienoo...lehmät lypsää yötä päivää,pyhät arjet,,,ja kustannukset laukkaaa!Pessimisti ei pety.

Viljelijä

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4372
Vs: Mistä c-alueen tissinkoittajille 30 miljoonaa
Veeti, onko se 30 mij,pär tila c,alueelle? Jos niin on, niin sillä jo kummasti paikkaa vlkasen tilan taloutta.

Järkimies

  • Vieras
Vs: Mistä c-alueen tissinkoittajille 30 miljoonaa
Vieläkö c-alueen tissinkoittaja kehtaa huutaa; minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä

Vastaan ihan itse.
Kehtaa se.

Onko sulla joku ongelma? Toistat liian paljon samaa, tuo minä sana on jo liikaa? Onks muita oireita?