Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe ÄO-testi  (Luettu 8241 kertaa)

jeep

• Vieras
Vs: ÄO-testi
" Hyvä herra! Minä annan koiran teille, koska pelastitte minut silloin. Hän on paras minkä tunnen, sillä olen itse hänet kasvattanut, ja hän on yhtä hyvä kuin joku ihminen. Olkaa hyvä älkääkä antako hänen syödä liikaa älkääkä lähettäkö häntä minulle takaisin, sillä minä en huoli, jos te tahdotte pitää hänet. Älkää koettako lähettää sitä minulle takaisin. Minä en sano sen nimeä, sillä voitte kutsua millä nimellä tahdotte ja se tottelee, mutta älkää lähettäkö sitä takaisin. Hän tappaa miehen niinkuin ei mitään, mutta älkää antako sille liikaa ruokaa. Hän tietää enemmän kuin ihminen."

- Garm - Eräs panttivanki -

navettapiika

• Vieras
" Hyvä herra! Minä annan koiran teille, koska pelastitte minut silloin. Hän on paras minkä tunnen, sillä olen itse hänet kasvattanut, ja hän on yhtä hyvä kuin joku ihminen. Olkaa hyvä älkääkä antako hänen syödä liikaa älkääkä lähettäkö häntä minulle takaisin, sillä minä en huoli, jos te tahdotte pitää hänet. Älkää koettako lähettää sitä minulle takaisin. Minä en sano sen nimeä, sillä voitte kutsua millä nimellä tahdotte ja se tottelee, mutta älkää lähettäkö sitä takaisin. Hän tappaa miehen niinkuin ei mitään, mutta älkää antako sille liikaa ruokaa. Hän tietää enemmän kuin ihminen."

Kuinkahan moni nykynuori tuon osaisi edes lukea, saati ymmärtää... ::)

pig24

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Kaikkein älykkäin on sivuston omistaja.
"Saadakseen testitulokset, on käyttäjän maksettava 5 eur sis. alv. Korvaus palvelusta maksetaan tekstiviestillä. Tilaus ei ole jatkuva."
2738484 x 5 € = n.13,7 milj€
Kiinnostavaa olisi tieto siitä, montako osallistujaa kustakin maasta on ollut, koska tulokset maittain poikkeavat selvästi siitä, millaisen käsityksen olen itse saanut näistä (toki suppeampi joukko).
Alankomaalaiset ja liettualaiset ovat älykkäitä, sveitsiläiset juntteja. Testi väittää muuta.

JösseJänis

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Oletko kokeillut paljonko Eemeli saisi tulokseksi ?

:) :D ;D ;)

82-90

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • vasikoita ottoo kualiin
Se oli Veetin ja Eemelin yhteenlaskettu tulos.

olj siihen ynnätty punapartenki pisteet.  ;D

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
molemmat?

Järkimies

• Vieras
Veeti ÖO-testissä. Tulos 136.

Maailmanlaajuisen keskiarvon mukaan, kuulut älykkyydeltäsi ryhmään poikkeuksellisen älykkäät, mikä on yleinen tulos 2.8%:lla väestöstä

Nostin enemmän 15 kilon puntteja molemmilla käsillä suoraksi kuin 136? Mikä lie tulos?

maidontuottaja

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • 250k
ööoo joo-o.
Huonostakin asiasta voi löytyä joskus jotain hyvää.

MLK

• Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Agronjetin ryhityskehmä
http://yle.fi/uutiset/viisaus_ja_alykkyys_eivat_valttamatta_asu_samassa_ihmisessa/5097734

Olen joskus kuullut sanottavan että älykäs selviää pinteestä johon viisas ei joudu..en yhtään ujostele tyhmyyttäni mutta jatkamaan pystyy jos tekee oikeaan aikaan oikeita valintoja.
"Jos seipään molemmissa päissä on pässinpää,kumman osa on onnekkaampi?"
  Bisquit

Suuri Ajattelija

• Vieras
Veeti ÄO-testissä. Tulos 136.

Maailmanlaajuisen keskiarvon mukaan, kuulut älykkyydeltäsi ryhmään poikkeuksellisen älykkäät, mikä on yleinen tulos 2.8%:lla väestöstä
Voisiko kateuden ja katkeruuden pisteyttää?

Veetin tulos: olet poikkeuksellisen kateellinen ja katkera ammattiveljiäsi ja -sisariasi kohtaan, mikä on yleinen tulos 2.8%:lla väestöstä  :)

navettapiika

• Vieras
Veeti ÄO-testissä. Tulos 136.

Voisiko kateuden ja katkeruuden pisteyttää?

Veetin tulos: olet poikkeuksellisen kateellinen ja katkera ammattiveljiäsi ja -sisariasi kohtaan, mikä on yleinen tulos 2.8%:lla väestöstä  :)
Tuo on kyllä totta ja pitää varmasti paikkansa täydellisesti.. ;D

jeep

• Vieras

https://www.youtube.com/watch?v=kAlrrGY1H6U

navettapiika

• Vieras

https://www.youtube.com/watch?v=kAlrrGY1H6U
Jätkillä muuten hyvät sanoitukset..harmi, ettei ole törmännyt heihin livenä.. :)

Suuri Ajattelija

• Vieras
Tässäpä linkki testiin, jolla Veeti veti huipputuloksen:

http://fi.nametests.com/test/kenella-ystavallasi-on-korkein-ao/1853/

Samalla selviää oma äo, myös kavereiden. Veto siitä, kuka on Veetin tyhmin kaveri. Veikkaan Eemeliä.

Suuri Ajattelija

• Vieras
http://www.ao-testi.eu/fi-fi/tilastot
Tein minäkin tuon testin ja itse testiin liittyy juttu, joka kertoo testin tekijän älykkyyden. Älykäs on se, joka ymmärtää olla lähettämättä tuloksia ja sen osuuden läpäisin.