jokuhan tiesi, jotta kepu ja ämteekoo jakavat rahoja pitkin tundraa ihan hakematta.
siinä se taas nähtiin että ei ollut asianmukainen vaatetus! mikä sen muuten esti? keräämisen!
Mikä on MAVIn virallinen joulukoriste?Hallintohimmeli.
Haluatteko kuulla hyvän vitsin? Huhhuh. Puistattaa jo valmiiksi. En taida uskaltaa Leimaatte kuitenkin hulluksi. saako vitsi olla ihan kauhea ja voiko se kohdistua johonkin nimimerkkiin ilman että joku loukkaantuu
Lainaus käyttäjältä: maidontuottaja - 02.09.15 - klo:13:29Haluatteko kuulla hyvän vitsin? Huhhuh. Puistattaa jo valmiiksi. En taida uskaltaa Leimaatte kuitenkin hulluksi. saako vitsi olla ihan kauhea ja voiko se kohdistua johonkin nimimerkkiin ilman että joku loukkaantuu Mulle voit *****illa vapaasti
Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 02.09.15 - klo:15:07Lainaus käyttäjältä: maidontuottaja - 02.09.15 - klo:13:29Haluatteko kuulla hyvän vitsin? Huhhuh. Puistattaa jo valmiiksi. En taida uskaltaa Leimaatte kuitenkin hulluksi. saako vitsi olla ihan kauhea ja voiko se kohdistua johonkin nimimerkkiin ilman että joku loukkaantuu Mulle voit *****illa vapaasti Sää olet herkkä suuttumaan ja saivartelemaan .
Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 02.09.15 - klo:15:18Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 02.09.15 - klo:15:07Lainaus käyttäjältä: maidontuottaja - 02.09.15 - klo:13:29Haluatteko kuulla hyvän vitsin? Huhhuh. Puistattaa jo valmiiksi. En taida uskaltaa Leimaatte kuitenkin hulluksi. saako vitsi olla ihan kauhea ja voiko se kohdistua johonkin nimimerkkiin ilman että joku loukkaantuu Mulle voit *****illa vapaasti Sää olet herkkä suuttumaan ja saivartelemaan .En nyt sentään uhkaile väkivallalla Eteenkään itseäni 20 senttiä pidempiä ja 40% lihaksikkaampia Tosin sellaisia ei tällä palstalla edes ole