Heikin puolustajat on nostamassa itseään jollekin jalustalle, paremmat ihmiset...
Tajutkaa jo se, että tässä tapauksessa on kyse huonosta markkinointitavasta ja törkeästä asiakkaan aliarvioinnista. Kuten SS edellä hyvin tiivisti, ei liene kovin järkevää haukkua asiakasta tyhmäksi jos tuotteen kanssa tulee ongelmia.
Heikin kannattaisi ehkä ottaa hieman lomaa tuosta kirvesmarkkinoinnista, alkaa tuntua ettei päähän muuta mahdukaan.
Ja toinen ilmainen vinkki, jos uskoo tuotteeseensa, niin sitä kannattaisi markkinoida esim. joissain messuilla, jossa asiakasta voisi
kohteliaan asiallisesti opastaa kirveen oikeaan käyttöön. Ehkä silloin asiakaskin ymmärtäisi että miksi kirveestä kannattaa maksaa satasia ja ehkä tyytyväinen asiakas markkinoisi kehuillaan tuotetta ystävilleenkin. Se on surkeaa markkinointia että ensimmäisten negatiivisten arvioiden jälkeen haukutaan testaajia tyhmiksi ja kommentit on luokkaa "väärin testattu"