Olihan tuossa sattumiakin mukana. Ja tuoksu.
Lainaus käyttäjältä: kantola - 09.08.15 - klo:21:10Olihan tuossa sattumiakin mukana. Ja tuoksu. saitko orgasmin
Just joo, meikäläistä ei lehmänperseet enää kiinnosta. Mä pärjään hyvin vaikka suomessa ei olis yhtään lehmää.
Lainaus käyttäjältä: Sepeteus - 09.08.15 - klo:21:08 Just joo, meikäläistä ei lehmänperseet enää kiinnosta. Mä pärjään hyvin vaikka suomessa ei olis yhtään lehmää. Ja suomalaiset lehmätkin pärjäisivät ilman Sepeteusta...tasapeli.
Lainaus käyttäjältä: navettapiika - 09.08.15 - klo:21:15Lainaus käyttäjältä: Sepeteus - 09.08.15 - klo:21:08 Just joo, meikäläistä ei lehmänperseet enää kiinnosta. Mä pärjään hyvin vaikka suomessa ei olis yhtään lehmää. Ja suomalaiset lehmätkin pärjäisivät ilman Sepeteusta...tasapeli. Niin meillä ei oo edes viha rakkaus suhdetta. Mää en syytä syytöntä. Syytönhän se lehmä on teidän ahneuteen.
Lainaus käyttäjältä: Sepeteus - 09.08.15 - klo:21:24Lainaus käyttäjältä: navettapiika - 09.08.15 - klo:21:15Lainaus käyttäjältä: Sepeteus - 09.08.15 - klo:21:08 Just joo, meikäläistä ei lehmänperseet enää kiinnosta. Mä pärjään hyvin vaikka suomessa ei olis yhtään lehmää. Ja suomalaiset lehmätkin pärjäisivät ilman Sepeteusta...tasapeli. Niin meillä ei oo edes viha rakkaus suhdetta. Mää en syytä syytöntä. Syytönhän se lehmä on teidän ahneuteen. Mitähän minäkin olen sinulta ahnehtinut?? Mainitsinko jotain tuollaista, että olisit. Pyydän anteeksi jos niin tein.
Lainaus käyttäjältä: navettapiika - 09.08.15 - klo:21:26Lainaus käyttäjältä: Sepeteus - 09.08.15 - klo:21:24Lainaus käyttäjältä: navettapiika - 09.08.15 - klo:21:15Lainaus käyttäjältä: Sepeteus - 09.08.15 - klo:21:08 Just joo, meikäläistä ei lehmänperseet enää kiinnosta. Mä pärjään hyvin vaikka suomessa ei olis yhtään lehmää. Ja suomalaiset lehmätkin pärjäisivät ilman Sepeteusta...tasapeli. Niin meillä ei oo edes viha rakkaus suhdetta. Mää en syytä syytöntä. Syytönhän se lehmä on teidän ahneuteen. Mitähän minäkin olen sinulta ahnehtinut?? Mainitsinko jotain tuollaista, että olisit. Pyydän anteeksi jos niin tein.
Lainaus käyttäjältä: Sepeteus - 09.08.15 - klo:21:27Lainaus käyttäjältä: navettapiika - 09.08.15 - klo:21:26Lainaus käyttäjältä: Sepeteus - 09.08.15 - klo:21:24Lainaus käyttäjältä: navettapiika - 09.08.15 - klo:21:15Lainaus käyttäjältä: Sepeteus - 09.08.15 - klo:21:08 Just joo, meikäläistä ei lehmänperseet enää kiinnosta. Mä pärjään hyvin vaikka suomessa ei olis yhtään lehmää. Ja suomalaiset lehmätkin pärjäisivät ilman Sepeteusta...tasapeli. Niin meillä ei oo edes viha rakkaus suhdetta. Mää en syytä syytöntä. Syytönhän se lehmä on teidän ahneuteen. Mitähän minäkin olen sinulta ahnehtinut?? Mainitsinko jotain tuollaista, että olisit. Pyydän anteeksi jos niin tein. Miten sen nyt ottaa..ainahan sinä nypit maidontuottajaa ja valiolaista eritoten..ja kyllä siinä valion logo paistattelee, kun se rekka tuohon navetan eteen yöllä peruuttaa..ja taitaa olla vielä minun sinne tankkiin lypsämää ja kaiken huipuksi suomalaisesta lehmästä..ei edes vuohta jonon jatkona..
Lainaus käyttäjältä: navettapiika - 09.08.15 - klo:21:31Lainaus käyttäjältä: Sepeteus - 09.08.15 - klo:21:27Lainaus käyttäjältä: navettapiika - 09.08.15 - klo:21:26Lainaus käyttäjältä: Sepeteus - 09.08.15 - klo:21:24Lainaus käyttäjältä: navettapiika - 09.08.15 - klo:21:15Lainaus käyttäjältä: Sepeteus - 09.08.15 - klo:21:08 Just joo, meikäläistä ei lehmänperseet enää kiinnosta. Mä pärjään hyvin vaikka suomessa ei olis yhtään lehmää. Ja suomalaiset lehmätkin pärjäisivät ilman Sepeteusta...tasapeli. Niin meillä ei oo edes viha rakkaus suhdetta. Mää en syytä syytöntä. Syytönhän se lehmä on teidän ahneuteen. Mitähän minäkin olen sinulta ahnehtinut?? Mainitsinko jotain tuollaista, että olisit. Pyydän anteeksi jos niin tein. Miten sen nyt ottaa..ainahan sinä nypit maidontuottajaa ja valiolaista eritoten..ja kyllä siinä valion logo paistattelee, kun se rekka tuohon navetan eteen yöllä peruuttaa..ja taitaa olla vielä minun sinne tankkiin lypsämää ja kaiken huipuksi suomalaisesta lehmästä..ei edes vuohta jonon jatkona.. Sit ei voi sanoo kuin entisen miehen sanoilla, osui ja uppos.