Jaa vartin homma? Ainakin megassa on sikäli vit*umaisessa paikassa ilmaus proppu että  Mulla on aikalailla jarru ongelmia alkanu ilmeneen tuohon megaan. Menee tiivistettä ja nesteet on heti ihan mustia. Nytse on alkanu hirttään itsellään vasemmanpuolen jarrua. Pitää vissiin vaihtaa sylinterit ja taas on ahdasta vit*uttaa jo ajatuskin niiden vaihdosta. Mutta sitä en käsitä että se itsellään kehittää painetta tuonne toiselle puolen ja alkaa jarruttaa itsekseen
 Mulla on aikalailla jarru ongelmia alkanu ilmeneen tuohon megaan. Menee tiivistettä ja nesteet on heti ihan mustia. Nytse on alkanu hirttään itsellään vasemmanpuolen jarrua. Pitää vissiin vaihtaa sylinterit ja taas on ahdasta vit*uttaa jo ajatuskin niiden vaihdosta. Mutta sitä en käsitä että se itsellään kehittää painetta tuonne toiselle puolen ja alkaa jarruttaa itsekseen  No kait tommosessa 15v vanhassa lotkossa jo saakin olla omia juoniaan.
 No kait tommosessa 15v vanhassa lotkossa jo saakin olla omia juoniaan.
Ahtaassa paikassa ne on Ännässäkin ,tosiaan toinen puoli alkoi jäämään jumiin kun 
rakennusteline kärryä siirsin muutaman metrin eteenpäin huomasin sen oitis ja avasin niin oli ruostetahnaa koko sylinteri sisältä ja mäntään oli samaa taanua kertynyt .Erittäin hienolla 
vesihiomapaperilla hioin pinnat pyörivin liikkein ja ihme kyllä on vielä pitänyt nesteet sisällä.
Uusi orginaali maksaa 120 euroa kai ne pitäs laittaa kun kerkiää.
Toinen puoli myös avattiin heti samalla siellä sama juttu ,mutta ei vielä hirttänyt kiinni.
Osaksi voi kyllä lukea sen kun ajoa ei hirveesti koneella ole niin ne ottaa kiinni.
Jarruvaseliinilla voitelin sylinterin sisältä.
Tarvike sylinterissä on joillakin ollut ongelmia jarruputken kohdalleen laitossa ei ole täsmälleen 
sammalla kohtaa kuin orginaalissa.