Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Uusi ydinvoimala  (Luettu 7122 kertaa)

navettapiika

  • Vieras
Vs: Uusi ydinvoimala
Komppaan jälleen palstan järkevintä=

Sepeteus.) 8) 8)
Sinä et taida sähköä paljon tarvita, kun tuo oma säteily riittää.. ::)

  Sulla kuluu paljon, kun on kaikki oikosulussa ;)
Eihän se noin mene, jos  on oikosulussa palaa proput tai vermeen nurkasta nousee musta savu, mikä todistaa, että joka verme toimii savulla.. ;)

  Tiedätkö miksi se proppu palaa? No kun et tiedä niin kerron. Kulutus oikosulussa on ääretön.  ;)
Katos, joskus kuullut virtapiikistä..ja miksi minun pitää sähköstä mitään tietää, kun talossa on sen alan ammattilainen.. Ja se virrankulutus kyllä loppuu siihen oikosulkuun... ;D

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: Uusi ydinvoimala
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1438309493371.html

   Ei Suomalaiset uskoneet vuonna -87 että ikuinen Neuvostoliitto romahtaa. ;D Siinä ei auttanut edes väitöskirja.  ???

 Luulen että Fennovoimalla on siitä syystä kiire aloittaa voimalan rakennustyöt ennen rakennuslupaa, että kerkeevät saada pohjan valmiiksi ennen Venäjän romahdusta.  :)

Jätkä

  • Vieras
Vs: Uusi ydinvoimala
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1438309493371.html

   Ei Suomalaiset uskoneet vuonna -87 että ikuinen Neuvostoliitto romahtaa. ;D Siinä ei auttanut edes väitöskirja.  ???

 Luulen että Fennovoimalla on siitä syystä kiire aloittaa voimalan rakennustyöt ennen rakennuslupaa, että kerkeevät saada pohjan valmiiksi ennen Venäjän romahdusta.  :)

Mihinkä se Neuvostoliitto on hävinnyt? Eihän siitä kovin pitkä aika ole kun ryssät liittivät Krimin itseensä.

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: Uusi ydinvoimala
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1438309493371.html

   Ei Suomalaiset uskoneet vuonna -87 että ikuinen Neuvostoliitto romahtaa. ;D Siinä ei auttanut edes väitöskirja.  ???

 Luulen että Fennovoimalla on siitä syystä kiire aloittaa voimalan rakennustyöt ennen rakennuslupaa, että kerkeevät saada pohjan valmiiksi ennen Venäjän romahdusta.  :)

Mihinkä se Neuvostoliitto on hävinnyt? Eihän siitä kovin pitkä aika ole kun ryssät liittivät Krimin itseensä.

 Taidat olla Paavo Väyrynen.  ;D

Jätkä

  • Vieras
Vs: Uusi ydinvoimala
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1438309493371.html

   Ei Suomalaiset uskoneet vuonna -87 että ikuinen Neuvostoliitto romahtaa. ;D Siinä ei auttanut edes väitöskirja.  ???

 Luulen että Fennovoimalla on siitä syystä kiire aloittaa voimalan rakennustyöt ennen rakennuslupaa, että kerkeevät saada pohjan valmiiksi ennen Venäjän romahdusta.  :)

Mihinkä se Neuvostoliitto on hävinnyt? Eihän siitä kovin pitkä aika ole kun ryssät liittivät Krimin itseensä.

 Taidat olla Paavo Väyrynen.  ;D

 Tuo on loukkaus. En mä nyt niin vanha ole ja ulkonäkönikin on komeampi.

 Mutta ryssä on ryssä ja se on sama millä nimellä itseään haluavat kutsuvan, ei he siitä mihinkään muutu.
Ihan sama on maalaisliittolaisissa vai mikä sen kepupuolueen nimi onkaan tai Suomen työväenpuolueella... Samaa paskaa kaikki nimensämuuttajat. Ei se sisältö mihinkään muutu.

Suuri Ajattelija

  • Vieras
Vs: Uusi ydinvoimala
Komppaan jälleen palstan järkevintä=

Sepeteus.) 8) 8)
Eihän Sepe ole poikaystäväsi?


 

arvosupi

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3547
Vs: Uusi ydinvoimala
Häiritseekö perseviä paskalakkeja kovastikin.

Jos ammattiosaaja avoimesti kertoo, kuka täällä ydinvoimasta EI tiedä paskan nokarretta...
 
ja taas tietää, kuten MINÄ!

Ja KOSKA minä olen täällä ainoa ydinalan ammattiosaaja.


Voin rehellisesti kertoa, että Sepeteuksella on enemmän järkeä kirjoituksissaan ydinvoimasta. Kuin 123 SUPO-elukkarömpällänne Y H T E E N S Ä  !..)  ;) ;)

navettapiika

  • Vieras
Vs: Uusi ydinvoimala
Häiritseekö perseviä paskalakkeja kovastikin.

Jos ammattiosaaja avoimesti kertoo, kuka täällä ydinvoimasta EI tiedä paskan nokarretta...
 
ja taas tietää, kuten MINÄ!

Ja KOSKA minä olen täällä ainoa ydinalan ammattiosaaja.


Voin rehellisesti kertoa, että Sepeteuksella on enemmän järkeä kirjoituksissaan ydinvoimasta. Kuin 123 SUPO-elukkarömpällänne Y H T E E N S Ä  !..)  ;) ;)
Älä ota enää..säteily kyllä jo riittää.. ::)

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: Uusi ydinvoimala
http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/96238-karu-havainto-suomesta-ja-pakotteista-jos-fennovoima-toteutetaan#.VbyCfoFk4Ok.facebook

   Suomessa jotkut haluaisi määrätä mitä USA tekee. Mietin kuinka se on mahdollista, koska ei Venäjän toimiakaan haluta määrätä. Toiveta on esitetty.

  Tällä systeemillä Kesko, Valio, Myllyn Paras pakotelistalla.  :)

Opelmies

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 15580
Vs: Uusi ydinvoimala
Häiritseekö perseviä paskalakkeja kovastikin.

Jos ammattiosaaja avoimesti kertoo, kuka täällä ydinvoimasta EI tiedä paskan nokarretta...
 
ja taas tietää, kuten MINÄ!

Ja KOSKA minä olen täällä ainoa ydinalan ammattiosaaja.


Voin rehellisesti kertoa, että Sepeteuksella on enemmän järkeä kirjoituksissaan ydinvoimasta. Kuin 123 SUPO-elukkarömpällänne Y H T E E N S Ä  !..)  ;) ;)

Kerro sit miksi SINÄ sait potkut, vaik olet niin korvaamaton ammattilainen?  ;D
It ain't over till the fat lady sings

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: Uusi ydinvoimala
http://yle.fi/uutiset/hs_vain_kolmannes_suomalaisista_kannattaa_fennovoiman_voimalahanketta/8197880

  Torstaina Fennovoiman deadline. Suomen hallitukset laittaneet päänsä sellaiseen silmukkaan, että luultavasti tekevät mitä Putin käskee. Vastoin eduskunnan ja kansan tahtoa.  >:(
   

42

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8842
  • Israel, lähi idän ainoa demokratia
Vs: Uusi ydinvoimala
Ainut vain että syntymässä kepun kiimaisimmille kannatusalueille ja ainahan iso projekti tuo rikkautta ja vaurautta, vaikka ulkomaalaisvoimin tehtäisiinkin.

Joten suuri kynnys sipilällä kaataa hanke, vaikka kuinka sopimusten vastaisesti häärättäisiinkin.

Saatte nähdä.
Ettehän katso asiaa vihreänvalkoisten glasien läpi.
Vaan kuinkas sitten, kun vanhat laitokset ajetaan elinkaarensa lopuksi alas.
2020 luvulla. Mistä sähköä ? venäjältäkö, vai halpaa tuuli sähköä?

Tämä asia ei tietysti enää silloin koske eemeliä eikä sepeä.
   cría cuervos y te sacarán los ojos

42

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8842
  • Israel, lähi idän ainoa demokratia
Vs: Uusi ydinvoimala
Häiritseekö perseviä paskalakkeja kovastikin.

Jos ammattiosaaja avoimesti kertoo, kuka täällä ydinvoimasta EI tiedä paskan nokarretta...
 
ja taas tietää, kuten MINÄ!

Ja KOSKA minä olen täällä ainoa ydinalan ammattiosaaja.


Voin rehellisesti kertoa, että Sepeteuksella on enemmän järkeä kirjoituksissaan ydinvoimasta. Kuin 123 SUPO-elukkarömpällänne Y H T E E N S Ä  !..)  ;) ;)

Kerro sit miksi SINÄ sait potkut, vaik olet niin korvaamaton ammattilainen?  ;D

Wikistä

Skitsofreniaa sairastava henkilö eli skitsofreenikko voi kärsiäharhaluuloista (usein eriskummallisia tai vainoavia) ja hallusinaatioista(erityisesti kuuloharhoja).

Vaikka skitsofreniassakin ihminen saattaa kuvitella olevansa jotain muuta kuin mitä oikeasti on, ei sitä tule sekoittaa dissosiatiiviseen identiteettihäiriöön, "sivupersoonahäiriöön", jossa ihmisellä esiintyy kaksi tai useampia toisistaan selvästi erillisiä persoonallisuuksia.

Testi artolle:
http://www.demi.fi/keskustelut/syvälliset/onko-teillä-skitsofrenia-tämän-100-luotettavan-nettitestin-mukaan-ಠಠ#.Vb3WxZfxscU

Niin että kumpi vai kampi ?
   cría cuervos y te sacarán los ojos

Jätkä

  • Vieras
Vs: Uusi ydinvoimala
Ainut vain että syntymässä kepun kiimaisimmille kannatusalueille ja ainahan iso projekti tuo rikkautta ja vaurautta, vaikka ulkomaalaisvoimin tehtäisiinkin.

Joten suuri kynnys sipilällä kaataa hanke, vaikka kuinka sopimusten vastaisesti häärättäisiinkin.

Saatte nähdä.
Ettehän katso asiaa vihreänvalkoisten glasien läpi.
Vaan kuinkas sitten, kun vanhat laitokset ajetaan elinkaarensa lopuksi alas.
2020 luvulla. Mistä sähköä ? venäjältäkö, vai halpaa tuuli sähköä?

Tämä asia ei tietysti enää silloin koske eemeliä eikä sepeä.
Mutta onneksi on silloin sähköautossa akku, jota voi herätellä aurinkosähköllä tammikuun lumituiskussa.  ;)
Eikös tämä Heinäluomakin ennustellu, että Suomi luopuu tuontiöljyn käytöstä joskus 2030. Kai sekin on jossain päättäjien unelmissa.

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: Uusi ydinvoimala
Ainut vain että syntymässä kepun kiimaisimmille kannatusalueille ja ainahan iso projekti tuo rikkautta ja vaurautta, vaikka ulkomaalaisvoimin tehtäisiinkin.

Joten suuri kynnys sipilällä kaataa hanke, vaikka kuinka sopimusten vastaisesti häärättäisiinkin.

Saatte nähdä.
Ettehän katso asiaa vihreänvalkoisten glasien läpi.
Vaan kuinkas sitten, kun vanhat laitokset ajetaan elinkaarensa lopuksi alas.
2020 luvulla. Mistä sähköä ? venäjältäkö, vai halpaa tuuli sähköä?

Tämä asia ei tietysti enää silloin koske eemeliä eikä sepeä.

   Mielenkiintoista nähdä kuinka Saksa pärjää.

  Mutta nyt tää kehitys on menny sellaiseksi ,että ydinvoimaloita rakennetaan, olympialaisia, MM kisoja järjestetään vain korruptoituneissa halpatyömaissa.  ;)