Luulempa vaan, että siellä oli pienellä teksti ,että Suomi maksaa Britannialle aiheutetut kulut.
Lainaus käyttäjältä: Jätkä - 24.07.15 - klo:18:07 Luulempa vaan, että siellä oli pienellä teksti ,että Suomi maksaa Britannialle aiheutetut kulut. ----------------
Lainaus käyttäjältä: mymmy - 24.07.15 - klo:18:37Lainaus käyttäjältä: Jätkä - 24.07.15 - klo:18:07 Luulempa vaan, että siellä oli pienellä teksti ,että Suomi maksaa Britannialle aiheutetut kulut. ---------------- Kuules mummy, Suomi olis pulassa ollu pitkään ilman savolaasia. Kaikki komissaarit tähän mennessä savolaasia. Kekkonekin oli savolaanen. Tiedän sen koska Kekkonen on äitinsä pulelta samaa sukua. Sitä ihmettelen että niinkin fiksu mies viitti olla kepu.
mutta haukkumalla hanhikiveä.......
Lainaus käyttäjältä: Oksa - 24.07.15 - klo:19:42mutta haukkumalla hanhikiveä....... Koskas mää hanhikiveä oon haukkunu? En koskaan. Olen arvostellut ainoastaan korruptoituneita päättäjiä.
Lainaus käyttäjältä: Sepeteus - 24.07.15 - klo:22:06Lainaus käyttäjältä: Oksa - 24.07.15 - klo:19:42mutta haukkumalla hanhikiveä....... Koskas mää hanhikiveä oon haukkunu? En koskaan. Olen arvostellut ainoastaan korruptoituneita päättäjiä. Ja nekin kaikki savolaisia..??