Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe netti pätkii  (Luettu 2732 kertaa)

jusu

• Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • tukka ja järki ei pysy samas pääs..
netti pätkii
pelaako muilla saunalahden nettitikut?

saatana kun vartin aikana kolomannen kerran katkes.. ja aiva kumminki keskustas.. ja on siis jokapäiväästä..
mä mitää mistää tiä mutta... mummielestä.. tai äläs ny..

Dr.Who

• Vieras
Vs: netti pätkii
aukooraha net silloon tällöön ja toisinaa ei aukoora

+200

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Paalauksen iloa

saatana kun vartin aikana kolomannen kerran katkes.. ja aiva kumminki keskustas.. ja on siis jokapäiväästä..
Aivako Uurroon keskustas :o

TDK

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Kotimaisen ruuan tuottaja - kallis harrastus
Saunalahesta en tiiä mutta soneran tikku pätkii ihan perkeleesti. Ja kaikilla naapureillaki. Se kun oli ainoo joka täälä suostu 3vuotta sitte pelaamaan. Ja nyt pätkii koko ajan. Ja televisioki pätkii, taas tänää koitin antennia pyöritellä mutta ei nii ei. Onkohan ne kaislahurrit sielä kruunupyysä kaatanu koko tornin.

Joukahainen

• Vieras
Jusu ny laitta tikku sinne persuksen a ja laitta ***** sojottaab sinne masto suunta eikööstä ala pelittää.
Siis oikeesti ,,,,,Wlan reititin  ja suunta antenni,se tikku mokkula pela hyvinkin vaihtelevasti.Reititin tietty maksaa mutta yhteys on suht toimiva ja siihen nimenomaan saa lisäantennin joka vakavoittaa hyvinkin paljon langatonta yhteyttä,Kaikenlisäksi samaan boksiin tai mikä lie saa useamman koneen nettiyhteyden,,, myös kotiverkon.Asiantuntijat selventäkööt.Itse en tuosta paljon tiedä  mutta toimii.

jusu

• Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:

Aivako Uurroon keskustas :o
Eiku täs aiva kirkolla keskustas..

jusu

• Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
Jusu ny laitta tikku sinne persuksen a ja laitta ***** sojottaab sinne masto suunta eikööstä ala pelittää.
Siis oikeesti ,,,,,Wlan reititin  ja suunta antenni,se tikku mokkula pela hyvinkin vaihtelevasti.Reititin tietty maksaa mutta yhteys on suht toimiva ja siihen nimenomaan saa lisäantennin joka vakavoittaa hyvinkin paljon langatonta yhteyttä,Kaikenlisäksi samaan boksiin tai mikä lie saa useamman koneen nettiyhteyden,,, myös kotiverkon.Asiantuntijat selventäkööt.Itse en tuosta paljon tiedä  mutta toimii.
Juu maatilan markiiilla oliki nuon ja pelas.. ny tikku ja reititn ja pelaa seki toki sonera.. tää saunantaatikkuki on kyl pelannu mutta tämä vuosi on ollu perseestä..

BACKSPACE

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • für immer
Pätkii kai kaikki vaihtovirtavehkeet  ;D
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

kantola

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.