Vehnäleipää ja tuontijuustoja viinin kera se Veetikin pistelee hyvällä mielellä suuhunsa.
Mösjööt kiittää.
Vuonna 1898 Armand Peugeot perusti pohjois-Ranskan Lilleen autojen ja moottoreiden suunnittelua ja valmistusta harjoittaneen yhtiön, joka vuonna 1928 organisoitui Peugeotin tytäryhtiöksi, nimellä Compagnie Lilloise de Moteurs (CLM). Alkuun yhtiö valmisti lisenssillä saksalaisen insinöörin ja moottorialan- sekä ilmailun pioneerin, Hugo Junkersin, patenttiin perustuvia kaksitahtisia vastamäntämoottoreita. Vuonna 1942 yhtiön nimeksi muutettiin Compagnie Générale de Moteurs ja vuonna 1955 Indenor, samalla kun yhtiön organisaatio sulautui osaksi emoyhtiötä. Samaan aikaan aloitettiin uudentyyppisen, aiempaa nopeampikäyntisen TMD-moottorin valmistus. Tämä moottori oli brittiläisen, autoalan suunnitteluyhtiö Ricardon lisenssivalmiste.
TMD-moottoria seurasivat XLD-, XD- ja XIDL-moottorit, joiden pääasiallinen käyttökohde oli Peugeot S.A:n valmistamat mallit, kuten Peugeot 403, 404, 504, 604 ja 505. Lisäksi Indenorin valmistamia dieselmoottoreita asennettiin lukuisiin muiden valmistajien malleihin, joista esimerkkeinä Talbot Tagora, Ford Granada, Sierra ja Scorpio, Mahindra, ARO, DAF ja GAZ-24 Volga.