Orkinaali Bosch tuossa 824:ssa on EP/VA4/110H 1150 CR 85 D-246 moottorissa (4.0l)
Olis tarjolla jostain daihatsun 2.8l koneesta Nippon Denson VE4 9F 1800 RND181.
Kiinnitys näyttäs kovin samalta.
Miten tuo syöttöjen ja kierrosten ym. sisäisten ominaisuuksien suhteen mahtaisi
sopia, mahtaneeko saada optimoitua tähän.
Kiinalainen CAV/Bosch mutaatio tilalle ei oikein kiinnosta, vaikka hinta onkin kohtuullinen.
Juu, kyllä tulisi natikkaan kierroksia 4000.
Nestepää on aika pieni, ei oo voimaa kun on noin paljon pienempi kuin alkuperäinen
Osta joku kinuski VE 4 11 jossa tuo luku ”1150” se on moottorin kierrokset x 2. 11 on nestepään koko, siis tuo 9 on täysin alamittainen.