Ostinpa nettihuutokaupan eli sakemannien ebayn kautta "ruotsinladan" (940-turbodieselfarmarin) kokonaishintaan
595 euroa:
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=170279673139Koska wisu-miehen pitää olla wisuna loppuun asti, ostin lentolipun Oulusta Riian kautta Hampuriin hintaan 117 euroa. Tulin muuten juuri tänään hakumatkalta; ajelin pois Haaparannan kautta ja Skellefteå:ssa piti ostaa hajottamolta nastarenkaat kun nuo keskieuroopan kitkat (Vredestein) rupesivat pottuilemaan. Svedupojat pyysivät 1500 ruunua eli 150 eskoa alle laitettuina. Sen jälkeen taas tukka putkella pohjoiseen.
By the way eli muuten: Belarus ja Volvo ¤), viisaan valinta!
¤) =
tässä tapauksessa volvolla tarkoitetaan Gyllenhammerin volvot eli kaikki volvot siihen asti kunnes GM vai oliko Vordi osti koko homman. Siis kaikki nuo kestovolvot ilman tietokoneita..Tämänhetkinen konepaviljonkini:
Volvo-245 dieselfarmari (1992). Saksa/1050 euroa. Soiva peli.
Volvo-740 dieselfarmari (1991). Belgia/700 euroa. Soiva peli.
Volvo 940 turbodieselfarmari (1991). Saksa/595 euroa. Soiva peli.
DT-75. Venäjä/2 latukkaa ("Jeltsinin levottomina aikoina" eli vuonna 1993). Ytyä.
MTZ-501. Suomi/annettu ilmaiseksi vuonna 2008. Pientä laittoa..
MTZ-50. Suomi/ostettu Mikkelin Hankkijalta ihan rahalla (9000 suomen tasavallan markkaa) vuonna 1983. Edelleen soiva peli. Parhaillaan lumityössä.
YHTEENSÄ: 6 traktoria. P.S. VW-kannet saa netistä 150 eskon hintaan ja belaruksen osat
kilohintaan joka virosta, pietarista tai petroskoista.
Hevosvoima on hevosvoima, olkoon konemaskin väri mikä tahansa.