se 578:n terä ei laukea minkään jousen takaa, vaan toimii sen sähkösylinterin käyttämänä.
verkon katkaisu toimii todellakin sen jarrun välityksellä ja se jarrupala löytyy ajosuunnassa oikealta puolen ylhäältä sieltä varkonsyöttöhihnan etummaisen hihnapyörän edestä käyttövivustosta.
kun verkonsidonta kytkeytyy päälle, hihna kiristyy avaten samalla jarrun, joka vapauttaa verkon syöttötelat pyörimään hihnan välityksellä.
taas sidonnan päättyessä hihna löystyy ja jarru kytkeytyy päälle, estäen verkon vapaan kulun, jolloin pyörivä paali vetää verkon poikki terää vasten.
sidonnan päätyttyä hinnan täytyy olla löysällä ja jarrupalan täytyy vastata syöttötelaan niin suurella voimalla, että syöttötelaa ei voi käsivoimin pyörittää. jos jarrupala näyttää kuluneen kuopalle, niin sitä voi tuon kuluman verran säätää sinne syöttötelaan päin lisäämällä esim pelti- ,muovi- tms liuskoja jarrupalan ja vipuvarren väliin.
joissakin koneissa nuo säätöliuskat ovat olleet mukana siellä jarrupalan kiinnityspulttien alla.
Hirveetä, jos on puoletkaan totta...