Se 4-WD mg-venttiili on sitten muistaakseni niistä viidestä toiseksi alimmainen.
Ja systeemihän on sellainen että nelikko on päällä jousen painamana ellei sitä pakkaa aktiivisesti öljynpaineella pidetä auki.
Omassa muistilapussani on ylhäältä lukien
- voa jarru
- voa
- tp lukko
- neliveto
- vaihteiston aluevaihto
Noiden venttilien 'sielu' saattaa myös juuttua. Omassani etuveto ei mennyt päälle ellei sähkönappulan lisäksi avaimella hellästi kilauttanut siihen kelan kiinnitysmutterin keskelle. Lopulta kyllästyin ja vaihdoin tuon ja voa-jarrun karat keskenään. Ja jätin siitä jarrusta piuhan irti, tietty, en tee sillä ikinä mitään.
Se kara on sellainen paketti että sitä ei taida saada ehjänä purettua? Lienee ollut roska tai naarmu tms, se juuttui aina siihen asentoon mihin magneetti sen veti, jousi ei jaksanut sitä palauttaa ilman pientä tärähdystä..
Mutta ensin kannattaa tosiaan varmista että sähköpuoli toimii... jos kelalle ei tule sähköä niin neliveto kuuluukin olla päällä.