Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe ei enää seksiä  (Luettu 9944 kertaa)

navettapiika

  • Vieras
Vs: ei enää seksiä
   Neljään on jäänny, muutaman kerran on mennyt siemenet hukkaan..
No, sitä heikkoutta on sitten teillä enemmän kuin meillä.. ;)

  Vaimo ei ookkaan sukua mulle muuta kun avion kautta..
Mutta sinähän sen valitsit... ;)

iskra

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 11786
Vs: ei enää seksiä
  Noo. poika otti pohjanmaalaisen niin se on jo yhdellä edellä meikäläistä..

navettapiika

  • Vieras
Vs: ei enää seksiä
Tasotusta peliin.. ;D

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: ei enää seksiä
 >:(

Meinasin saada tänä vuonna
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

iskra

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 11786
Vs: ei enää seksiä
>:(

Meinasin saada tänä vuonna

   No, onhan tässä vielä yli puoli vuotta aikaa.....

navettapiika

  • Vieras
Vs: ei enää seksiä
>:(

Meinasin saada tänä vuonna

   No, onhan tässä vielä yli puoli vuotta aikaa.....
Ja juhannuskin vielä edessä.. ;)

Maa-Anssi

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1373
Vs: ei enää seksiä
>:(

Meinasin saada tänä vuonna
Antoko ymmärtää muttei ymmärtäny antaa?
Voikko tehdä ja voikko samalla olla tekemättä!
--Selkeää ohjeistusta tuvan puolelta, ihan kuin tukia hakiessa

koho

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 97
Vs: ei enää seksiä
Selvään asiaan kannattaa kysyä suoraan eikä arvailla ja antaa ymmärtää, niin todennäköisesti saa vastauksen ja vastaushan on, annan kyllä niin saan itsekkin.
Kun kaikkensa antaa, niin voi saada kehujakin ja se jos mikään nostaa itsetuntoa.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65449
Vs: ei enää seksiä
eikös net sano että paha ei anna paljostakaan mutta hyvä antaa vähäsen?

navettapiika

  • Vieras
Vs: ei enää seksiä
Niin ja köyhä antaa vähästään, mutta rikas ei mistään.. ;)

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52007
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: ei enää seksiä
Jos otsikko olis, ei vieläkään seksiä, niin se koskis pääasiassa apilasta. ;D

Pääasia-sana ei taas sovi apilakseen koska pääasioiden kanssa ollaan aika hunningolla. ;D
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

koho

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 97
Vs: ei enää seksiä
Pitkän harkinnan jälkeen olen tullut siihen tulokseen, että minähän se miehenä olen antava osapuoli. Päivät huomioin, kehun, lähentelen ja muistuttelen ennen kokemattomasta hurjasta tajunnan räjäyttävästä rakastelusta sekä harrastan siinä lomassa vähän töitäkin. Ainakin yksi hien pintaan kohottama pylsimissessio päivittäin vaimolle annettava. Nyt alankin esittämään tämän tärkeimmän asian, että minä voin nyt ruveta antamaan sinulle vaimo kulta kankeani tällä kertaa takaa päin näin aluksi ja katsotaan miten haluttava olet niin voit saada kokea muita kivoja asentoja ja lopuksi voit jopa päästä ratsastamaan minulla.

navettapiika

  • Vieras
Vs: ei enää seksiä
Pitkän harkinnan jälkeen olen tullut siihen tulokseen, että minähän se miehenä olen antava osapuoli. Päivät huomioin, kehun, lähentelen ja muistuttelen ennen kokemattomasta hurjasta tajunnan räjäyttävästä rakastelusta sekä harrastan siinä lomassa vähän töitäkin. Ainakin yksi hien pintaan kohottama pylsimissessio päivittäin vaimolle annettava. Nyt alankin esittämään tämän tärkeimmän asian, että minä voin nyt ruveta antamaan sinulle vaimo kulta kankeani tällä kertaa takaa päin näin aluksi ja katsotaan miten haluttava olet niin voit saada kokea muita kivoja asentoja ja lopuksi voit jopa päästä ratsastamaan minulla.
Tuohonpa ei ole muuta lisättävää kuin, että onneksi en ole sinun vaimosi.. :-\

iskra

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 11786
Vs: ei enää seksiä
  Kyllä se yhteinen nautinto pitää tehdä yhteisymmärryksen vallitessa, tietysti siihen täytyy ensiks haluavan yrittää vaivihkaa saada toinen innostumaan niin että luulee aloitteen tulleen häneltä.

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: ei enää seksiä
Pitkän harkinnan jälkeen olen tullut siihen tulokseen, että minähän se miehenä olen antava osapuoli. Päivät huomioin, kehun, lähentelen ja muistuttelen ennen kokemattomasta hurjasta tajunnan räjäyttävästä rakastelusta sekä harrastan siinä lomassa vähän töitäkin. Ainakin yksi hien pintaan kohottama pylsimissessio päivittäin vaimolle annettava. Nyt alankin esittämään tämän tärkeimmän asian, että minä voin nyt ruveta antamaan sinulle vaimo kulta kankeani tällä kertaa takaa päin näin aluksi ja katsotaan miten haluttava olet niin voit saada kokea muita kivoja asentoja ja lopuksi voit jopa päästä ratsastamaan minulla.
Tuohonpa ei ole muuta lisättävää kuin, että onneksi en ole sinun vaimosi.. :-\

 Etkö tykkää takaapäin.  :D