On siellä LS-linja vaikka on hammasrataspumppu. Se on eri venttiilien sisäistä käskynjakoa, että kaikille riittäisi tuottoa mahdollisimman paljon. Pieni ero näissä malleissa on siinä että isommissa eli 120-165 MK3 on ohjaus ja ulkopuolinen hydrauliikka yhdellä pumpulla, ja 106-115 ohjaukselle oma pumppu. Ei nyt vaikuta tähän, mutta...
...jos ei ole etuakselin jousitusta ja 2 lohkoa alunperin niin LS-linjaa ei tarvita (ulkop. venttiili ohjaa sisäisesti). Isommissa on vielä perävaunujarrujen venttiili kiinni LS-linjassa, mutta 110:ssä se on ohjauksen pumpun puolella.
Nyt jos sen toisen lohkopaketin laittaa ilman LS linjaa, taitaa käydä niin että ensimmäinen lohkopaketti ei pysty säätämään ylipaineventiiliä kuormaa suuremmaksi ja öljy karkaa sieltä.
Niin ja sen ensimmäinen lohkopaketin päätylevyn vaihtamalla saa sen LS-linjan ulos sieltä.
Viimeksi muokattu: 17.06.15 - klo:12:12 kirjoittanut SDF