Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Chevy van  (Luettu 4305 kertaa)

Köyhäpoika

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 32
  • Sääliä saa ilmaaseks, kateus pitää ansaata...
Chevy van
Olis tuossa kiinnostava yksilö tiedossa Chevy van starcraft  vm-00 280 tkm ajettu k-auto. Maatalous ja urakointi ajoon.Kokemuksia ja kommentteja... Hyvät ja huonot puolet...

oltsik

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 738
Vs: Chevy van
Olis tuossa kiinnostava yksilö tiedossa Chevy van starcraft  vm-00 280 tkm ajettu k-auto. Maatalous ja urakointi ajoon.Kokemuksia ja kommentteja... Hyvät ja huonot puolet...

Mitä meinasit urakoida? pimee taksi? Toisaalta eikös vasta ollu jossain et joku oli kyntäny ja vetäny jotain lautasmuokkainta autolla?

Pakko kysy et miks just joku tollane starcraft? Jos oikeeseen tavarankuljetukseen ja tai korjaamoautoks niin eikös joku korkee MB sprinter olis aika peli?  Pikasen vertailun avulla sais vielä halvemmallakin?

dmem

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 331
Vs: Chevy van
Onhan tuo johonkin riisikippoon verrattuna aivan eri maailmasta. Mukavaa kyytiä saa, hiljainen, voimaa ja vääntö piisaa.

Kohtuullisen yleinen vika on syöttöpumppua ohjaavan FSD-boxin ylikuumeneminen. Ensi oireina auto sammuu ajosta, mutta lähtee heti käyntiin. Korjauksena uusi boxi siirrettynä viileämpään paikkaan ja ehkä myös jäähdytys rivat kannatta laittaa. Eiköhän tuolla koneella muuten aja vähintään 500.000 - miljoona kilometria. Overdriven palstalta löytyy paljon juttua:

http://www.overdrive.fi/forum/viewtopic.php?t=99101

Perähon Koneelta löytyy myös tietoa ja varaosia:

http://www.peraaho.com/

Viimeksi muokattu: 07.12.08 - klo:11:17 kirjoittanut dmem

Halliorja

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 442
  • Turha tarkkuus on teknistä taitamattomuutta
Vs: Chevy van
Itellä on 2000-vuoden starcraft 282t ajettu, muuta ropleemia ei ole ollut kuin edellä mainittu boksi, sen vaihdon jälkeen on pelannut moitteettomasti, automaatti puhdistettiin Forte ATT:llä ja on pelannut jouhevasti siitä lähtien. Moottoriöljyt joutuu vaihtaan tihiämmin kuin muilla kun pieni öljytilavuus. Takajarrut vaatii purkamisen ja puhdistuksen määräajoin.

Kyyti on kyllä mukava, tuli kesällä ajettua aika paljon kun sen verta lysti ajella, polttoainetta vie suurinpiirtein saman kuin vanaha turboton 4-vetoavolava, jos imettää niin kyllä menee enemmänkin..
Ilmastointi on todellakin ilmastointi.

Ei pelekää kärryjä eikä kuormaa, olen kuljettanut sigman vaihdelaatikkoa perähuudlarissa eikä ajossa ollut mitään kummaa eikä jouset niiannu, takana hyvä pitää työkaluja ja vehkeitä, tilaa hiasen verran, edessä vaikka kamppeita ja väkiä jos tarvittee kuljetella niin aina parempi.

Osta pois kuleksimasta jos mieli tekee, ite en anna pois jos ei pakko. ;)