Lainaus käyttäjältä: SKN - 24.05.15 - klo:11:27Lainaus käyttäjältä: mymmy - 24.05.15 - klo:10:44Lainaus käyttäjältä: Herpertti - 23.05.15 - klo:23:33Mikään ei estä, laittamasta omaa nimeä nimimerkiksi Ne jotka haluaa henkilöllisyytensä salata, se niille myös suotakoon --ja jotka ei halua,niin heidän oikeaa nimeä ei pidä tuoda julki.Pahimmat räköttäjät ja uhkailijat huutelee nimimerkkien suojista. Pelkureita ja paskahousuja. Mulla ja bäkkiksellä on etulyöntiasema, kaikki tuntee meidät, ei tarvi luimistella pää pensaassa. Jos omalla nimellä kirjautuminen pakollistetaan, jää tänne kahden käden sormiin laskettava ryhmä.Jaa. Minä en kyllä tiedä kuka sinä olet, Bäccärin tiedän, sen kuva oli lehdessä.
Lainaus käyttäjältä: mymmy - 24.05.15 - klo:10:44Lainaus käyttäjältä: Herpertti - 23.05.15 - klo:23:33Mikään ei estä, laittamasta omaa nimeä nimimerkiksi Ne jotka haluaa henkilöllisyytensä salata, se niille myös suotakoon --ja jotka ei halua,niin heidän oikeaa nimeä ei pidä tuoda julki.Pahimmat räköttäjät ja uhkailijat huutelee nimimerkkien suojista. Pelkureita ja paskahousuja. Mulla ja bäkkiksellä on etulyöntiasema, kaikki tuntee meidät, ei tarvi luimistella pää pensaassa. Jos omalla nimellä kirjautuminen pakollistetaan, jää tänne kahden käden sormiin laskettava ryhmä.
Lainaus käyttäjältä: Herpertti - 23.05.15 - klo:23:33Mikään ei estä, laittamasta omaa nimeä nimimerkiksi Ne jotka haluaa henkilöllisyytensä salata, se niille myös suotakoon --ja jotka ei halua,niin heidän oikeaa nimeä ei pidä tuoda julki.
Mikään ei estä, laittamasta omaa nimeä nimimerkiksi Ne jotka haluaa henkilöllisyytensä salata, se niille myös suotakoon
Lainaus käyttäjältä: mies - 24.05.15 - klo:20:57Jaa. Minä en kyllä tiedä kuka sinä olet, Bäccärin tiedän, sen kuva oli lehdessä.Etpä ole paljoa menettäny.
Jaa. Minä en kyllä tiedä kuka sinä olet, Bäccärin tiedän, sen kuva oli lehdessä.
Lainaus käyttäjältä: SKN - 25.05.15 - klo:23:11Lainaus käyttäjältä: mies - 24.05.15 - klo:20:57Jaa. Minä en kyllä tiedä kuka sinä olet, Bäccärin tiedän, sen kuva oli lehdessä.Etpä ole paljoa menettäny. Telkkarissahan se on ollut viime aikoina useasti.
Lainaus käyttäjältä: SKN - 24.05.15 - klo:11:27Lainaus käyttäjältä: mymmy - 24.05.15 - klo:10:44Lainaus käyttäjältä: Herpertti - 23.05.15 - klo:23:33Mikään ei estä, laittamasta omaa nimeä nimimerkiksi Ne jotka haluaa henkilöllisyytensä salata, se niille myös suotakoon --ja jotka ei halua,niin heidän oikeaa nimeä ei pidä tuoda julki.Pahimmat räköttäjät ja uhkailijat huutelee nimimerkkien suojista. Pelkureita ja paskahousuja. Mulla ja bäkkiksellä on etulyöntiasema, kaikki tuntee meidät, ei tarvi luimistella pää pensaassa. Jos omalla nimellä kirjautuminen pakollistetaan, jää tänne kahden käden sormiin laskettava ryhmä.Sit on sellainen pelkuri ja paskahousu, joka uikuttaa et pitäiskö mennä poliisisedälle puhumaan kun mua kiusataan netissä... Isot pojat kiusaa, auta kiltti poliisisetä....pelottaa ja on paskat housussa... Etulyöntiasema... Voihan ruosteisen simultan kiekkovantaat, etten pahemmin sanoisi...
Lainaus käyttäjältä: SKM - 26.05.15 - klo:07:13Lainaus käyttäjältä: SKN - 24.05.15 - klo:11:27Lainaus käyttäjältä: mymmy - 24.05.15 - klo:10:44Lainaus käyttäjältä: Herpertti - 23.05.15 - klo:23:33Mikään ei estä, laittamasta omaa nimeä nimimerkiksi Ne jotka haluaa henkilöllisyytensä salata, se niille myös suotakoon --ja jotka ei halua,niin heidän oikeaa nimeä ei pidä tuoda julki.Pahimmat räköttäjät ja uhkailijat huutelee nimimerkkien suojista. Pelkureita ja paskahousuja. Mulla ja bäkkiksellä on etulyöntiasema, kaikki tuntee meidät, ei tarvi luimistella pää pensaassa. Jos omalla nimellä kirjautuminen pakollistetaan, jää tänne kahden käden sormiin laskettava ryhmä.Sit on sellainen pelkuri ja paskahousu, joka uikuttaa et pitäiskö mennä poliisisedälle puhumaan kun mua kiusataan netissä... Isot pojat kiusaa, auta kiltti poliisisetä....pelottaa ja on paskat housussa... Etulyöntiasema... Voihan ruosteisen simultan kiekkovantaat, etten pahemmin sanoisi... Katos SKM:n on taas noussut kuolleista itteään kehumaan..
onko se valkint ted?
huu keörs?
Lainaus käyttäjältä: SKM - 26.05.15 - klo:07:13Lainaus käyttäjältä: SKN - 24.05.15 - klo:11:27Lainaus käyttäjältä: mymmy - 24.05.15 - klo:10:44Lainaus käyttäjältä: Herpertti - 23.05.15 - klo:23:33Mikään ei estä, laittamasta omaa nimeä nimimerkiksi Ne jotka haluaa henkilöllisyytensä salata, se niille myös suotakoon --ja jotka ei halua,niin heidän oikeaa nimeä ei pidä tuoda julki.Pahimmat räköttäjät ja uhkailijat huutelee nimimerkkien suojista. Pelkureita ja paskahousuja. Mulla ja bäkkiksellä on etulyöntiasema, kaikki tuntee meidät, ei tarvi luimistella pää pensaassa. Jos omalla nimellä kirjautuminen pakollistetaan, jää tänne kahden käden sormiin laskettava ryhmä.Sit on sellainen pelkuri ja paskahousu, joka uikuttaa et pitäiskö mennä poliisisedälle puhumaan kun mua kiusataan netissä... Isot pojat kiusaa, auta kiltti poliisisetä....pelottaa ja on paskat housussa... Etulyöntiasema... Voihan ruosteisen simultan kiekkovantaat, etten pahemmin sanoisi... Väkivaltahomo.