Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Vapaa sana  (Luettu 5883 kertaa)

maidontuottaja

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • 250k
Vapaa sana
Jauhatte liikaa maidosta. Katsokaa vaikka mielenkiinnosta uskotv:stä joku kokous, net alkaa yleensä sunnuntaina  klo 11.00. Googleen siis uskotv ja sieltä live. Kommentoikaa sitten tähän.
Huonostakin asiasta voi löytyä joskus jotain hyvää.

Sepeteus

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: Vapaa sana
Jauhatte liikaa maidosta. Katsokaa vaikka mielenkiinnosta uskotv:stä joku kokous, net alkaa yleensä sunnuntaina  klo 11.00. Googleen siis uskotv ja sieltä live. Kommentoikaa sitten tähän.

Entäs sitten jos ei usko.  ;)

Köntys

• Vieras

Ootko aivan varma että haluat meidän kommentoivan  ;D

navettapiika

• Vieras
Just..sitähän tässä kaivataankin.. Taidan kattoo ennen tuon Metsamanin mäenlaskua..se saa ainakin naurun aikaseksi, eikä synnin tuskassa hikeä pintaan.. 8)

maidontuottaja

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • 250k
Noh, katoitteko? Saalemin Mika Yrjölä piti hyvän saarnan. Päällimmäisenä jäi mieleen mitä hän sanoi, että pyhän hengen tulen pitäisi antaa vaikuttaa myös seurakunnan ulkopuolella, eikä vain silloin kun käymme kirkossa, kokouksessa jne. Tietenkin se vaatii tilannetajua, mutta siitähän ei tarvitse murehtia, se tulee sitten itsestään, jos on tullakseen. Täytyy myöntää, että on tilanteita, joissa tuntuu melkein mahdottomalta alkaa puhua uskonasioista. Toisaalta, mitään syytä ei pitäisi olla. Loppuviimein täs ollaan tilivelvollisia Luojalle, ei naapurin Jussille ja siihen mitä hän minusta ajatteli. ???

navettapiika

• Vieras
Joo, katoin.. kolmannen kerran hyppyristä ja vieläkin nauratti.. ;D

pig24

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Käsi ylös kuka pelkää viimeistä tuomiota.

navettapiika

• Vieras
Kuka sanoo, onko sitä vaiko ei??? Käsi ylös kuka varmaksi tietää... eipä taida montaa nousta. Jos joka hetki sitä viimestä tuomiota pelkää ja vatvoo, niin eiköhän siinä jää se elämä elämättä.. ::)

mymmy

• Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
Noh, katoitteko? Saalemin Mika Yrjölä piti hyvän saarnan. Päällimmäisenä jäi mieleen mitä hän sanoi, että pyhän hengen tulen pitäisi antaa vaikuttaa myös seurakunnan ulkopuolella, eikä vain silloin kun käymme kirkossa, kokouksessa jne. Tietenkin se vaatii tilannetajua, mutta siitähän ei tarvitse murehtia, se tulee sitten itsestään, jos on tullakseen. Täytyy myöntää, että on tilanteita, joissa tuntuu melkein mahdottomalta alkaa puhua uskonasioista. Toisaalta, mitään syytä ei pitäisi olla. Loppuviimein täs ollaan tilivelvollisia Luojalle, ei naapurin Jussille ja siihen mitä hän minusta ajatteli. ???

---minäkin katsoin usko tv.tä.Mielestäni se on parhaita ohjelmia tv7:n ja alfatv:n lisäksi. :)

BACKSPACE

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • für immer
Ja ne hymyilevät jotka eivät pelkää  :)
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

mymmy

• Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
Kuka sanoo, onko sitä vaiko ei??? Käsi ylös kuka varmaksi tietää... eipä taida montaa nousta. Jos joka hetki sitä viimestä tuomiota pelkää ja vatvoo, niin eiköhän siinä jää se elämä elämättä.. ::)

--en usko,että moni tulee sen takia uskoon,että pelkää helvettiä.Minä itse tulin uskoon 32 vuotiaana siksi,että elämä vaan tuntui tyhjältä ja tarkoituksettomalta.
On niin kiva kun on Isä,jolle voi kertoa huolensa.Mun oma isä oli jäänyt pienenä orvoksi,eikä ymmärtänyt meistä lapsista, mitä tarvitsimme.Vaikka hän oli hyvä ihminen,ei juonut,eikä piiskannut meitä,niin ei hän kyllä syliäänkään tarjonnut.Olisin tarvinnut vanhemmat,jotka olisivat kasvattaneet,mutta heistä ei ollut siihen sodan traumojen vuoksi.Kun löysin Jumalan,löysin  Isän,joka lohduttaa ja ottaa syliin. :)

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
ite en noita kattele mutta äsken kuuntelin yls suomen ajantasan sunnuntaivieraan ja siinä oli ihan kiinnostava juttu sankarivainajien etsijöistä.   on välillä ihan hyvä kuunnella jotain noinkin vakavaa mutta tärkeää asiaa, eika vain jotain ns.tekopirteää.              on hienoa että on noin selkärankaisia miehiä jotak katsovat myös tuollaisen elämän arvoiseksi.

maidontuottaja

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • 250k
Huomenta ja herätystä tännekkin ;D Eletään nyt hetkessä, koivu on tulossa hiirenkorvalle ja kohta kevään lumo on ohi. Ei elämä saa olla yhtä repimistä, mää oon päättänyt, että stressi saa loppua nyt. Herran haltuun koko homma. Siis ei laiteta lekkeriksi, päinvastoin, luotetaan että Jeesus johdattaa ;)

navettapiika

• Vieras
Mä pikkasen luulen, että jos istun tossa pihajakkaralla ja odotan hommien tapahtuvan itsekseen, niin kohta joku sanoo, mulle, että olen tehnyt väärin tekemättä mitään ja sen jälkeen iskee varmasti joku muu  kuin Jumala..jos kummiski niistä töistä huolehdittaisiin, eikä vain Herran haltuun.. ::)

junttieinari

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Savo savolaisille!
Huomenta ja herätystä tännekkin ;D Eletään nyt hetkessä, koivu on tulossa hiirenkorvalle ja kohta kevään lumo on ohi. Ei elämä saa olla yhtä repimistä, mää oon päättänyt, että stressi saa loppua nyt. Herran haltuun koko homma. Siis ei laiteta lekkeriksi, päinvastoin, luotetaan että Jeesus johdattaa ;)

Kevään lumo, 2 astetta lämmintä ja räntää lentää vaakasuoraan. Toivottavasti menee ohi mahdollisimman nopeasti. ;D
"Jos fundamentalistien kanssa pystyisi keskustelemaan järkevästi, ei maailmassa olisi fundamentalisteja."
                                                       -Tuomas Holopainen-