kuinkahan se eemeli nyt suhtautuu kun etelästä ajetaan maitoa pohojosseen päin toholammelle, toisinpäin kulkeva maito ainakin on aiheuttanut kuohuntaa vatsalaukussa jota sitten on neutralisoitu lääkehoidolla
pottukellariin kantautuu tärinä ja hurina kun rekat rahtaa maitua pohoseen. lisää rennien kulutusta.
Tuota olen miettinyt, ettei vain sotkeentus se etelän maito tähän meidän pohjoseen tuolla Toholammilla...miten ne sitten erotellaan ja huomaako sen mausta???
Lainaus käyttäjältä: navettapiika - 14.05.15 - klo:12:03Tuota olen miettinyt, ettei vain sotkeentus se etelän maito tähän meidän pohjoseen tuolla Toholammilla...miten ne sitten erotellaan ja huomaako sen mausta??? onko se nyt kuitenki eemelin siirryttävä soijamaitoon
Lainaus käyttäjältä: icefarmer - 14.05.15 - klo:12:09Lainaus käyttäjältä: navettapiika - 14.05.15 - klo:12:03Tuota olen miettinyt, ettei vain sotkeentus se etelän maito tähän meidän pohjoseen tuolla Toholammilla...miten ne sitten erotellaan ja huomaako sen mausta??? onko se nyt kuitenki eemelin siirryttävä soijamaitoon Jos Veetikin ajattelee omaa etuaan niin se hörppii ruotsalaista kauramaitoa..