Tunteja jotain viis puol tuhatta. Todennäköisin syy on kelamies, joka keitti koneen vetäessään lumihangessa puunrunkoja saaresta.
No kyl Ferggu on tolla iällä remonttikunnossa jo muutenkin, eli ota joka paikasta auki ja vaihda kaikki mitä näet.
Vihkiytynyt valumötti-mies, vai kuin
Meillä on 5 Deereä. Niissä ei oo muuta vikaa kuin se, että moottorit ruostuvat ulkopuolelta kun ikää on +20 vuotta, koska ne eivät vuoda öljyä.
Ikinä historiassa ei ole ollut Vallua eikä tule Eikä Fergua yms. Belaruksia
Taannoin kuulin että vanhemmissakin jontikoissa olis -onko oikea termi- avoin hydrauliikka? Eli tarkoittaako se että on muuttuva pumppu?
Em'mää tiedä, kun ei niitä oo tarvinnut aukoa. Öljyä tulee sieltä perän liittimistä ja sinne se menee.
tai sitten kiertää siellä sisällä ihan muuten vaan eikä bäkkäri huomaa sitä kuitenkaan.
Ei sitä voi nähdä, kun ei ole röntgen-katsetta
Siält lotasta se nousee omalla pumpulla sinne keulan 10 litraiseen pyttyyn, josta se jotenkin valuu sitten hydepumpulle
Sit se yks letku siellä keulalla vuotaa 10 000 tunnin välein, siis se paineeton huohotin. Se korjataan, ja muuta vikaa noihin ei voi tulla
Tää riittää tästä asiasta JD:n omistajille. Ei niitä auota ja sitten kuljeta öljyisissä vaatteissa koko vuotta