Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Vehviläinen tyrkyllä ministeriksi  (Luettu 5429 kertaa)

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: Vehviläinen tyrkyllä ministeriksi
--virheitten kaivelu ei johda mihinkään.aikoinaan Kalevi Sorsa ajoi valtion kuvaputkitehdasta kuin käärmettä pystyyn.Valmistuttuaan se toimi vain muutaman vuoden ja tuotti tappiota koko ajan.
Ketään ei kuitenkaan tuomittu vahingosta,vaan Sorsa(sd)toimi eduskunnassa ministerinä vielä vuosikaudet.  ::)

    En minäkään halua Anu Vehviläistä enkä Heli Järvistä syytteeseen. Heitä käytettiin härskisti hyväksi. Eivät itse keksineet kyseistä rata investointia. Eivät ole niin fiksuja.  Lobbaajia riittää. Poliitikon älykkyys näkyy siinä, kuinka hyvin älyää tämän vedätyksen.  http://vapaavuori.net/ on hyvin onnistunut havaitsemaan nämä vedätykset. Ensin asuntoministerinä nämä Ideapark hankkeet ja sitten korealaisten vedätykset Turun telakassa.  :)

 Kun Korean pojat eivät onnistuneet vedätyksessä mutta Meyer Werftin onnistui. Homma tehtiin niin läpinäkyväksi että kauppahinta salattiin ja valtionvaroista Turuntelakka pääomitetaan että työt jatkuvat siellä. Siitäkin pidetään suu supussa annetaanko pääoma vai lainataanko ja millä korolla?
Kokoomuksen tyylin tuntien tehdas on lahjoitettu ison rahatukun kera.
 Mayerin saksantelakoitten työntekijöille annettiin 15 vuoden irtisanomis suoja. Varmaan senkin Suomalaiset ovat suostuneet maksamaan. ???

 ihan oikeesti. halusitko että korealaiset olis jatkanut ;)

Jätkä

  • Vieras
Vs: Vehviläinen tyrkyllä ministeriksi
--virheitten kaivelu ei johda mihinkään.aikoinaan Kalevi Sorsa ajoi valtion kuvaputkitehdasta kuin käärmettä pystyyn.Valmistuttuaan se toimi vain muutaman vuoden ja tuotti tappiota koko ajan.
Ketään ei kuitenkaan tuomittu vahingosta,vaan Sorsa(sd)toimi eduskunnassa ministerinä vielä vuosikaudet.  ::)

    En minäkään halua Anu Vehviläistä enkä Heli Järvistä syytteeseen. Heitä käytettiin härskisti hyväksi. Eivät itse keksineet kyseistä rata investointia. Eivät ole niin fiksuja.  Lobbaajia riittää. Poliitikon älykkyys näkyy siinä, kuinka hyvin älyää tämän vedätyksen.  http://vapaavuori.net/ on hyvin onnistunut havaitsemaan nämä vedätykset. Ensin asuntoministerinä nämä Ideapark hankkeet ja sitten korealaisten vedätykset Turun telakassa.  :)

 Kun Korean pojat eivät onnistuneet vedätyksessä mutta Meyer Werftin onnistui. Homma tehtiin niin läpinäkyväksi että kauppahinta salattiin ja valtionvaroista Turuntelakka pääomitetaan että työt jatkuvat siellä. Siitäkin pidetään suu supussa annetaanko pääoma vai lainataanko ja millä korolla?
Kokoomuksen tyylin tuntien tehdas on lahjoitettu ison rahatukun kera.
 Mayerin saksantelakoitten työntekijöille annettiin 15 vuoden irtisanomis suoja. Varmaan senkin Suomalaiset ovat suostuneet maksamaan. ???

 ihan oikeesti. halusitko että korealaiset olis jatkanut ;)
Ihan sama. Ei paljoa Turuntelakat kiinnosta. Tässä keskustelussa taisi olla topiikkina, miten ministerit haaskaavat valtion omaisuutta ja varoja.

Varjo79

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4853
  • Suvakki vajakkeja vituttaa!!!!
Vs: Vehviläinen tyrkyllä ministeriksi
http://www.kauppalehti.fi/uutiset/vehvilaisen-kallis-korpirata-purku-uhan-alla/bnwDPQkR
eihän veeti vaan leiponu äitienpäiväkakkua satamaidon kermaan kun taas nuin närästää:o :o :o :o
Onks Veeti Satakunnan vaikutus alueelta kun tommosia epäilet?
Eu on perseeeestä ja syvältä!!!!!!!!!!!!

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26298
  • vastustan
Vs: Vehviläinen tyrkyllä ministeriksi
http://www.kauppalehti.fi/uutiset/vehvilaisen-kallis-korpirata-purku-uhan-alla/bnwDPQkR
eihän veeti vaan leiponu äitienpäiväkakkua satamaidon kermaan kun taas nuin närästää:o :o :o :o
Onks Veeti Satakunnan vaikutus alueelta kun tommosia epäilet?
jossain siellä tampereen perähikiällä hää asustaa, liekkö sitte alunperin syntyperääsiä pohojanmaalaisia kun luonteeltaan tommoonen vastarannankiiski ;D ;D ;D ;D
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

Varjo79

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4853
  • Suvakki vajakkeja vituttaa!!!!
Vs: Vehviläinen tyrkyllä ministeriksi
http://www.kauppalehti.fi/uutiset/vehvilaisen-kallis-korpirata-purku-uhan-alla/bnwDPQkR
eihän veeti vaan leiponu äitienpäiväkakkua satamaidon kermaan kun taas nuin närästää:o :o :o :o
Onks Veeti Satakunnan vaikutus alueelta kun tommosia epäilet?
jossain siellä tampereen perähikiällä hää asustaa, liekkö sitte alunperin syntyperääsiä pohojanmaalaisia kun luonteeltaan tommoonen vastarannankiiski ;D ;D ;D ;D
Nääsville on Pirkanmaata ;D ;D ;D No joo onhanse tavallaan varmaan tuon maidon jakelualuetta vielä .
Eu on perseeeestä ja syvältä!!!!!!!!!!!!

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: Vehviläinen tyrkyllä ministeriksi
--virheitten kaivelu ei johda mihinkään.aikoinaan Kalevi Sorsa ajoi valtion kuvaputkitehdasta kuin käärmettä pystyyn.Valmistuttuaan se toimi vain muutaman vuoden ja tuotti tappiota koko ajan.
Ketään ei kuitenkaan tuomittu vahingosta,vaan Sorsa(sd)toimi eduskunnassa ministerinä vielä vuosikaudet.  ::)

    En minäkään halua Anu Vehviläistä enkä Heli Järvistä syytteeseen. Heitä käytettiin härskisti hyväksi. Eivät itse keksineet kyseistä rata investointia. Eivät ole niin fiksuja.  Lobbaajia riittää. Poliitikon älykkyys näkyy siinä, kuinka hyvin älyää tämän vedätyksen.  http://vapaavuori.net/ on hyvin onnistunut havaitsemaan nämä vedätykset. Ensin asuntoministerinä nämä Ideapark hankkeet ja sitten korealaisten vedätykset Turun telakassa.  :)

 Kun Korean pojat eivät onnistuneet vedätyksessä mutta Meyer Werftin onnistui. Homma tehtiin niin läpinäkyväksi että kauppahinta salattiin ja valtionvaroista Turuntelakka pääomitetaan että työt jatkuvat siellä. Siitäkin pidetään suu supussa annetaanko pääoma vai lainataanko ja millä korolla?
Kokoomuksen tyylin tuntien tehdas on lahjoitettu ison rahatukun kera.
 Mayerin saksantelakoitten työntekijöille annettiin 15 vuoden irtisanomis suoja. Varmaan senkin Suomalaiset ovat suostuneet maksamaan. ???

 ihan oikeesti. halusitko että korealaiset olis jatkanut ;)
Ihan sama. Ei paljoa Turuntelakat kiinnosta. Tässä keskustelussa taisi olla topiikkina, miten ministerit haaskaavat valtion omaisuutta ja varoja.

 Ja tuossa tilastossa kepuministerit on aivan ehdottomasti ykkösiä. ;)

JösseJänis

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2681
Vs: Vehviläinen tyrkyllä ministeriksi
Pieniä ovat silakat joulukaloiksi.

Huutokosken radan korjauksen kustannus: 40 000 000 €. Rataa alettiin uusia metsäteollisuuden vaatimuksesta. Todellinen radan käyttö on jäänyt vähäiseksi.

Kehäradan kustannusarvio: 500 000 000 €. Kustannukset tähän asti: 800 000 000 €. Lopullinen kustannus vielä auki, mutta nyt jo tiedetään, että radalla ei päästä ennakoituihin matkustusnopeuksiin, koska tunneleissa ei voidakaan pitää suunniteltua matkavauhtia. Matka Helsingin keskustasta lentoasemalle kestää yhtä kauan kuin bussillakin. Kustannusarvion ylityksellä olisi kustantanut 10 Huutokosken rataa.

Länsimetron kustannusarvio 400 000 000 €. Kustannukset tähän asti: 1 000 000 000 €. Lopullinen kustannus vielä auki, mutta nyt jo tiedetään, että osuudella ei päästä ennakoituihin matkustajamääriin, koska lyhyiden laitureiden vuoksi kaikki pitkän metrojunan vaunut eivät voi olla käytössä. Kustannusarvion ylitys riittäisi 15 Huutokosken rataan.

Pisararadan kustannusarvio: 2 000 000 000. Lopullinen kustannus vielä auki, mutta jos noudattaa edellä mainittuja esimerkkejä, 3 000 000 000 € on lähellä toteutumaa. Pisararata ei palvele teollisuutta tai muita elinkeinoja, mutta saattaa onnistuessaan juohevoittaa henklilöliikennettä Helsingin keskustaan.

Suomen tiestön korjausvelan tarpeeksi on arvioitu 1 300 000 000 €. Pisararadan kustannusarvio riittää koko Suomen tieverkoston kunnostamisen lisäksi 17 Huutokosken radan rakentamiseen ja vielä jää 20 miljoonaa vaikka sianlihan viennin edistämiseen.

Veeti

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13633
Vs: Vehviläinen tyrkyllä ministeriksi
Sellainen "pieni" erohan tuossa on, että Huutokosken radalle ei ole ollut minkäänlaista käyttöä eikä tule. Muille hankkeille löytyy käyttöä tulevaisuudessakin.

Huutokoskesta tiedettiin jo peruskorjausvaiheessa, että sille ei tule olemaan mitään käyttöä, ei nyt eikä tulevaisuudessa.

Oli vain Vehviläisen kallis päähänpisto.

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: Vehviläinen tyrkyllä ministeriksi
Pieniä ovat silakat joulukaloiksi.

Huutokosken radan korjauksen kustannus: 40 000 000 €. Rataa alettiin uusia metsäteollisuuden vaatimuksesta. Todellinen radan käyttö on jäänyt vähäiseksi.

Kehäradan kustannusarvio: 500 000 000 €. Kustannukset tähän asti: 800 000 000 €. Lopullinen kustannus vielä auki, mutta nyt jo tiedetään, että radalla ei päästä ennakoituihin matkustusnopeuksiin, koska tunneleissa ei voidakaan pitää suunniteltua matkavauhtia. Matka Helsingin keskustasta lentoasemalle kestää yhtä kauan kuin bussillakin. Kustannusarvion ylityksellä olisi kustantanut 10 Huutokosken rataa.

  Noista muista kustannuksista sen verran ,että on "maan tapa" laskea kustannukset alakanttiin. Näin saadaan homma alkuun. Näin kävi myös uudessa lastensairaalassa. Ja näin käy myös Fennovoimassa. Moni kunta kaivaa vielä kukkaroaan.  ;)

Länsimetron kustannusarvio 400 000 000 €. Kustannukset tähän asti: 1 000 000 000 €. Lopullinen kustannus vielä auki, mutta nyt jo tiedetään, että osuudella ei päästä ennakoituihin matkustajamääriin, koska lyhyiden laitureiden vuoksi kaikki pitkän metrojunan vaunut eivät voi olla käytössä. Kustannusarvion ylitys riittäisi 15 Huutokosken rataan.

Pisararadan kustannusarvio: 2 000 000 000. Lopullinen kustannus vielä auki, mutta jos noudattaa edellä mainittuja esimerkkejä, 3 000 000 000 € on lähellä toteutumaa. Pisararata ei palvele teollisuutta tai muita elinkeinoja, mutta saattaa onnistuessaan juohevoittaa henklilöliikennettä Helsingin keskustaan.

Suomen tiestön korjausvelan tarpeeksi on arvioitu 1 300 000 000 €. Pisararadan kustannusarvio riittää koko Suomen tieverkoston kunnostamisen lisäksi 17 Huutokosken radan rakentamiseen ja vielä jää 20 miljoonaa vaikka sianlihan viennin edistämiseen.

  Tuossa nyt on pikkanen virhe, eikä niin pikkanenkaan. Metsäteollisuus ei ole vaatinut mitään. Ja jos on jotain lobannu, niin ei niihin tarvitse suostua. Lobbasihan kehittyvien maakuntien suomi näitä Ideaparkkeja, mutta Vapaavuori ei suostunut. Luulen että joillekin luvattiin vaalirahaa. Siis korruptiorahaa.  ;)

 Noista muista kustannuksista sen verran ,että on "maan tapa" laskea kustannukset alakanttiin. Näin saadaan homma alkuun. Näin kävi myös uudessa lastensairaalassa. Ja näin käy myös Fennovoimassa. Moni kunta kaivaa vielä kukkaroaan.  ;)

Viimeksi muokattu: 11.05.15 - klo:13:57 kirjoittanut Sepeteus

Jätkä

  • Vieras
Vs: Vehviläinen tyrkyllä ministeriksi
Pieniä ovat silakat joulukaloiksi.

Huutokosken radan korjauksen kustannus: 40 000 000 €. Rataa alettiin uusia metsäteollisuuden vaatimuksesta. Todellinen radan käyttö on jäänyt vähäiseksi.

Kehäradan kustannusarvio: 500 000 000 €. Kustannukset tähän asti: 800 000 000 €. Lopullinen kustannus vielä auki, mutta nyt jo tiedetään, että radalla ei päästä ennakoituihin matkustusnopeuksiin, koska tunneleissa ei voidakaan pitää suunniteltua matkavauhtia. Matka Helsingin keskustasta lentoasemalle kestää yhtä kauan kuin bussillakin. Kustannusarvion ylityksellä olisi kustantanut 10 Huutokosken rataa.

  Noista muista kustannuksista sen verran ,että on "maan tapa" laskea kustannukset alakanttiin. Näin saadaan homma alkuun. Näin kävi myös uudessa lastensairaalassa. Ja näin käy myös Fennovoimassa. Moni kunta kaivaa vielä kukkaroaan.  ;)

Länsimetron kustannusarvio 400 000 000 €. Kustannukset tähän asti: 1 000 000 000 €. Lopullinen kustannus vielä auki, mutta nyt jo tiedetään, että osuudella ei päästä ennakoituihin matkustajamääriin, koska lyhyiden laitureiden vuoksi kaikki pitkän metrojunan vaunut eivät voi olla käytössä. Kustannusarvion ylitys riittäisi 15 Huutokosken rataan.

Pisararadan kustannusarvio: 2 000 000 000. Lopullinen kustannus vielä auki, mutta jos noudattaa edellä mainittuja esimerkkejä, 3 000 000 000 € on lähellä toteutumaa. Pisararata ei palvele teollisuutta tai muita elinkeinoja, mutta saattaa onnistuessaan juohevoittaa henklilöliikennettä Helsingin keskustaan.

Suomen tiestön korjausvelan tarpeeksi on arvioitu 1 300 000 000 €. Pisararadan kustannusarvio riittää koko Suomen tieverkoston kunnostamisen lisäksi 17 Huutokosken radan rakentamiseen ja vielä jää 20 miljoonaa vaikka sianlihan viennin edistämiseen.

  Tuossa nyt on pikkanen virhe, eikä niin pikkanenkaan. Metsäteollisuus ei ole vaatinut mitään. Ja jos on jotain lobannu, niin ei niihin tarvitse suostua. Lobbasihan kehittyvien maakuntien suomi näitä Ideaparkkeja, mutta Vapaavuori ei suostunut. Luulen että joillekin luvattiin vaalirahaa. Siis korruptiorahaa.  ;)

 Noista muista kustannuksista sen verran ,että on "maan tapa" laskea kustannukset alakanttiin. Näin saadaan homma alkuun. Näin kävi myös uudessa lastensairaalassa. Ja näin käy myös Fennovoimassa. Moni kunta kaivaa vielä kukkaroaan.  ;)

 "Savonlinna-Huutokoski-rata perusparannettiin puukuljetusten tarpeisiin

29.09.2008 21:17

Savonlinnan ja Huutokosken välisen radan perusparannustyöt ovat pääosin valmistuneet, ja tavaraliikenne radalla pääsee jälleen käyntiin. Ratahallintokeskus uusii tänä vuonna koko 74 km pitkän radan päällysrakenteen eli kiskot, pölkyt ja radan tukikerroksen. Ensi vuonna parannetaan vielä mm. tasoristeysturvallisuutta. Rataa käytetään pääasiassa metsäteollisuuden kuljetuksiin.

Radan perusparannukseen on valtion budjetissa osoitettu 42 miljoonaa euroa, josta pääosa käytettiin tämän vuoden töihin. Jos rahoitusta ei olisi saatu, olisi huonokuntoinen rata pitänyt sulkea kokonaan liikenteeltä.

Tämän vuoden työt tehtiin siten, että ensimmäisessä vaiheessa työn alla oli osuus Rantasalmelta Huutokoskelle ja toisessa vaiheessa Rantasalmelta Savonlinnaan. Päällysrakenteen uusimisen lisäksi tänä vuonna on tehty junien kohtaamisraide sekä puutavaran kuormausraide Rantasalmelle.

Perusparannuksen kustannukset on pidetty kurissa mm. sillä, että päällysrakenteen uusimisessa on käytetty kierrätysmateriaalia eli kunnostettua käytettyä kiskoa. Tavarajunien suurin sallittu akselipaino radalla on 22,5 tonnia ja suurin sallittu nopeus 80 km/h.

Ensi vuonna rakennetaan kuormausraiteet Joroisiin ja Kallislahteen. Liikenneturvallisuutta parannetaan poistamalla tasoristeyksiä sekä varustamalla jäljelle jääviä tasoristeyksiä varoituslaittein. Lisäksi radalle asennetaan junien automaattinen kulunvalvontalaitteisto varmistamaan junaliikenteen turvallisuutta.

Perusparannuksen urakoitsijana on toiminut Oy VR-Rata Ab, joka voitti Ratahallintokeskuksen järjestämän kansainvälisen tarjouskilpailun.

Lähde RHK Tiedottaa 29.09.2008
Lähde WWW http://www.rhk.fi/?x31161=2267718
http://www.lvm.fi/puheet/puhe/-/view/821250"

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: Vehviläinen tyrkyllä ministeriksi
Pieniä ovat silakat joulukaloiksi.

Huutokosken radan korjauksen kustannus: 40 000 000 €. Rataa alettiin uusia metsäteollisuuden vaatimuksesta. Todellinen radan käyttö on jäänyt vähäiseksi.

Kehäradan kustannusarvio: 500 000 000 €. Kustannukset tähän asti: 800 000 000 €. Lopullinen kustannus vielä auki, mutta nyt jo tiedetään, että radalla ei päästä ennakoituihin matkustusnopeuksiin, koska tunneleissa ei voidakaan pitää suunniteltua matkavauhtia. Matka Helsingin keskustasta lentoasemalle kestää yhtä kauan kuin bussillakin. Kustannusarvion ylityksellä olisi kustantanut 10 Huutokosken rataa.

  Noista muista kustannuksista sen verran ,että on "maan tapa" laskea kustannukset alakanttiin. Näin saadaan homma alkuun. Näin kävi myös uudessa lastensairaalassa. Ja näin käy myös Fennovoimassa. Moni kunta kaivaa vielä kukkaroaan.  ;)

Länsimetron kustannusarvio 400 000 000 €. Kustannukset tähän asti: 1 000 000 000 €. Lopullinen kustannus vielä auki, mutta nyt jo tiedetään, että osuudella ei päästä ennakoituihin matkustajamääriin, koska lyhyiden laitureiden vuoksi kaikki pitkän metrojunan vaunut eivät voi olla käytössä. Kustannusarvion ylitys riittäisi 15 Huutokosken rataan.

Pisararadan kustannusarvio: 2 000 000 000. Lopullinen kustannus vielä auki, mutta jos noudattaa edellä mainittuja esimerkkejä, 3 000 000 000 € on lähellä toteutumaa. Pisararata ei palvele teollisuutta tai muita elinkeinoja, mutta saattaa onnistuessaan juohevoittaa henklilöliikennettä Helsingin keskustaan.

Suomen tiestön korjausvelan tarpeeksi on arvioitu 1 300 000 000 €. Pisararadan kustannusarvio riittää koko Suomen tieverkoston kunnostamisen lisäksi 17 Huutokosken radan rakentamiseen ja vielä jää 20 miljoonaa vaikka sianlihan viennin edistämiseen.

  Tuossa nyt on pikkanen virhe, eikä niin pikkanenkaan. Metsäteollisuus ei ole vaatinut mitään. Ja jos on jotain lobannu, niin ei niihin tarvitse suostua. Lobbasihan kehittyvien maakuntien suomi näitä Ideaparkkeja, mutta Vapaavuori ei suostunut. Luulen että joillekin luvattiin vaalirahaa. Siis korruptiorahaa.  ;)

 Noista muista kustannuksista sen verran ,että on "maan tapa" laskea kustannukset alakanttiin. Näin saadaan homma alkuun. Näin kävi myös uudessa lastensairaalassa. Ja näin käy myös Fennovoimassa. Moni kunta kaivaa vielä kukkaroaan.  ;)

 "Savonlinna-Huutokoski-rata perusparannettiin puukuljetusten tarpeisiin

29.09.2008 21:17

Savonlinnan ja Huutokosken välisen radan perusparannustyöt ovat pääosin valmistuneet, ja tavaraliikenne radalla pääsee jälleen käyntiin. Ratahallintokeskus uusii tänä vuonna koko 74 km pitkän radan päällysrakenteen eli kiskot, pölkyt ja radan tukikerroksen. Ensi vuonna parannetaan vielä mm. tasoristeysturvallisuutta. Rataa käytetään pääasiassa metsäteollisuuden kuljetuksiin.

Radan perusparannukseen on valtion budjetissa osoitettu 42 miljoonaa euroa, josta pääosa käytettiin tämän vuoden töihin. Jos rahoitusta ei olisi saatu, olisi huonokuntoinen rata pitänyt sulkea kokonaan liikenteeltä.

Tämän vuoden työt tehtiin siten, että ensimmäisessä vaiheessa työn alla oli osuus Rantasalmelta Huutokoskelle ja toisessa vaiheessa Rantasalmelta Savonlinnaan. Päällysrakenteen uusimisen lisäksi tänä vuonna on tehty junien kohtaamisraide sekä puutavaran kuormausraide Rantasalmelle.

Perusparannuksen kustannukset on pidetty kurissa mm. sillä, että päällysrakenteen uusimisessa on käytetty kierrätysmateriaalia eli kunnostettua käytettyä kiskoa. Tavarajunien suurin sallittu akselipaino radalla on 22,5 tonnia ja suurin sallittu nopeus 80 km/h.

Ensi vuonna rakennetaan kuormausraiteet Joroisiin ja Kallislahteen. Liikenneturvallisuutta parannetaan poistamalla tasoristeyksiä sekä varustamalla jäljelle jääviä tasoristeyksiä varoituslaittein. Lisäksi radalle asennetaan junien automaattinen kulunvalvontalaitteisto varmistamaan junaliikenteen turvallisuutta.

Perusparannuksen urakoitsijana on toiminut Oy VR-Rata Ab, joka voitti Ratahallintokeskuksen järjestämän kansainvälisen tarjouskilpailun.

Lähde RHK Tiedottaa 29.09.2008
Lähde WWW http://www.rhk.fi/?x31161=2267718
http://www.lvm.fi/puheet/puhe/-/view/821250"

  Täss on taas se virhes, että metsäteollisuus ei vielä kuljeta yhtään kalikkaa radoilla. VR kuljettaa ja kuljettaa missä haluaa.  ;)

Viljelijä

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4372
Vs: Vehviläinen tyrkyllä ministeriksi
 Agronetin porukka ei ole  näissä ministerin hommissa tehnyt yhtään mokaa, eikä luullakseni muisakaan luottamustehtävissä? Mistähän mahtaa johtua?

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: Vehviläinen tyrkyllä ministeriksi
Agronetin porukka ei ole  näissä ministerin hommissa tehnyt yhtään mokaa, eikä luullakseni muisakaan luottamustehtävissä? Mistähän mahtaa johtua?

 onks täällä ministereitä?  ;)

Hervast

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9944
  • Backpack rap crap, yap-yap yackety-yack
Vs: Vehviläinen tyrkyllä ministeriksi
Onneksi Veeti ei lue Laakkosten pravdaa eli karjalaista. Siinä Anu väläytteli jotta pitäisi Joensuun taakse kajaanintielle eritasoliittymä saada...  ;D

Tämä hanke tais olla tärkeysjärjestyksessä jopa ennen Jännevirran sillan uusimista. Kyseessä on 9 tien silta Kuopion lähistöllä, joka on nyt käytössä yksikaistaisena kun sillan vahvistusvaijeri on katkennut.
A hot blonde and a hot brunette, that was all the diversity we needed back in the 90's

Ala-Pertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10735
Vs: Vehviläinen tyrkyllä ministeriksi
jos jollahi on sipilän numero, niin soittakaa ny hlevetissä sillen, jotta ei yhtäkään kepuakkaa ministeriksi.

huutosakilta taisikin se pahin kaakattaja lähteä mepiksi. tai ainakin lupautui lähtemään.
Hirveetä, jos on puoletkaan totta...