Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Vitttu haesoo hyvälle?  (Luettu 2448 kertaa)

Heino Leino

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Joka kalalle haesoo, se akkasa elättää...
Elämä on parasta kometiijjaa

navettapiika

• Vieras
Vs: Vitttu haesoo hyvälle?
Joskus kannattas oikiasti miettiä, mitä tuonne nettiin suoltaa.. ja huomenna tuota pyydellään anteeksi. ::)

Sepeteus

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Joskus kannattas oikiasti miettiä, mitä tuonne nettiin suoltaa.. ja huomenna tuota pyydellään anteeksi. ::)

Minusta se kyllä haisoo hyvälle.  ;)

Suuri Ajattelija

• Vieras

Sinä et ole nähnytkään kunnon vitttua  ;D

Maa-Anssi

• Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
Aina jos naisväki saa kuulla että heidän elimensä "tuoksua" arvostellaan niin saapi kuulla miten miehillä...itellä kyl sissijuustot viimeks intissä, joten ei koske itteä naiset   :-[
Voikko tehdä ja voikko samalla olla tekemättä!
--Selkeää ohjeistusta tuvan puolelta, ihan kuin tukia hakiessa

ana111

• Vieras

Sinä et ole nähnytkään kunnon vitttua  ;D
silli,tuo pieni kala,joka haisee ihan sormel ::)

iskra

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  Kuka/ketä muistaa ketkä/ kekä olivat Tupolevin veljekset..

Maa-Anssi

• Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
Kuuluuko tähän vastata että ei hajuakaan?

navettapiika

• Vieras
Kuuluuko tähän vastata että ei hajuakaan?
Piti varmistaa netistä, kun pikkasen oli muisti haalennut.. Postikortti jupakkahan se oli..hyvä kortti. ;D

kantola

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Aijai, tuore, juuripyydetty iso ja rasvainen savusilli... :P
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

-SS-

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Rauta ei valita eikä voima kuvia palvele - Ford
Olin semmoisessa monenvaltion yhteisprojektissa nuornamiesnä. Espanjassa tämä silloinen isäntä Jose Antonio halusi panna virmansa parasta ja vei meidät päättäjäisiltana syömään hienoimpaan mahdolliseen valencialaiseen ravintolaan - hummeria ja mustekalaa ja niin edespäin. Se hummeri oli maalaispojalle melko shokki, niin kuin rotan kokoinen punainen hämhäkki olisi ladottu lautaselle poikittain.No siinä sitten mallia muista ja niitä jalkoja siinä sitten murskaamaan ja merenmakusita lientä sieltä kuoren alta ryystämään. Oli siellä kynnenkokoinen pala lihaakin. Sormilla sitä rasvasta ötökkää näperreltiin oikein ajan kanssa. Välillä sai vesikuppiin priiskotella sormia puhtaaksi.

No siinä sitten meni ilta ja meni yö ja tuli aamu, ja kiireellä lentsikkaan ja päivän matkalle takaisin kotiin. Kun iltamyöhällä tulin kotio, niin huomasin, että olipa ihan hummerin punaamat sormet vielä, emäntä siinä tuli optimistisesti vastaan, minä siinä vitsiksi työnsin sormet sen nenulin eteen ja pyysin haistamaan. Oli kuin sähköisku olis emänän läpi mennyt, ja näin sekunnin ajan rajattoman kauhun silmissään...ja alkavan mustiksen raivon...sitten hummerin hajuksi tunnustin...

Sain varmaan litsarin korvalliselle, mut minusta oikein hyvä vitsi. Siis, en vieläkään itse asiassa tiedä, miltä sormeni hänen mielestään haisivat, ehkäpä naaraspuoliselle hummerille  ;D ;D

Aika iileskotti olin, eikö.

-SS-

mah

• Vieras
Aijai, tuore, juuripyydetty iso ja rasvainen savusilli... :P

Jaa? Mistä päin saa kalastettua savusilliä?  :-X

Vai joo, meinasitko, että pyytää savusillin kalakauppiaalta siitä tiskin ylitse? :'(

Maa-Anssi

• Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
Olin semmoisessa monenvaltion yhteisprojektissa nuornamiesnä. Espanjassa tämä silloinen isäntä Jose Antonio halusi panna virmansa parasta ja vei meidät päättäjäisiltana syömään hienoimpaan mahdolliseen valencialaiseen ravintolaan - hummeria ja mustekalaa ja niin edespäin. Se hummeri oli maalaispojalle melko shokki, niin kuin rotan kokoinen punainen hämhäkki olisi ladottu lautaselle poikittain.No siinä sitten mallia muista ja niitä jalkoja siinä sitten murskaamaan ja merenmakusita lientä sieltä kuoren alta ryystämään. Oli siellä kynnenkokoinen pala lihaakin. Sormilla sitä rasvasta ötökkää näperreltiin oikein ajan kanssa. Välillä sai vesikuppiin priiskotella sormia puhtaaksi.

No siinä sitten meni ilta ja meni yö ja tuli aamu, ja kiireellä lentsikkaan ja päivän matkalle takaisin kotiin. Kun iltamyöhällä tulin kotio, niin huomasin, että olipa ihan hummerin punaamat sormet vielä, emäntä siinä tuli optimistisesti vastaan, minä siinä vitsiksi työnsin sormet sen nenulin eteen ja pyysin haistamaan. Oli kuin sähköisku olis emänän läpi mennyt, ja näin sekunnin ajan rajattoman kauhun silmissään...ja alkavan mustiksen raivon...sitten hummerin hajuksi tunnustin...

Sain varmaan litsarin korvalliselle, mut minusta oikein hyvä vitsi. Siis, en vieläkään itse asiassa tiedä, miltä sormeni hänen mielestään haisivat, ehkäpä naaraspuoliselle hummerille  ;D ;D

Aika iileskotti olin, eikö.

-SS-
;D ;D

Köntys

• Vieras

navettapiika

• Vieras