Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe kevennystä oloon.  (Luettu 9100 kertaa)

Köntys

  • Vieras
Vs: kevennystä oloon.
onko projekteja menossa? ittellä maaliskuun alussa löytyi viimein tahtotila ja lähtötasosta on tultu -14kg. Levitteet veks, samoin karkit, limpparit yms. annokset normaaliin ja muuten rasvaton maitokin maistuu pienen totuttelun jälkeen tosi hyvälle. :)

Höpsistä, mulla on paino pudonnut ihan todistetusti ja ihan järkevällä ruokavaliolla mutt kerro sä ensin miten putoaa 7 kg kuukaudessa ilmeisesti mitään tekemättä....

Pari kiloo tippuu viidessä minuutissa, kun käy paskalla. Kokemusta on  :D
Pitääkö tehä väliveto :o

Niin että pussitkinko pitäis tyhjätä?  Kai silläkin parisataa grammaa lähtee  ;D

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52007
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: kevennystä moloon.
Moloa voi keventää monella tapaa.....
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

Don Essex

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1544
Vs: kevennystä oloon.
Pahimmasta tilanteesta 2 vuodessa - 22 kg. Välillä vähän takapakkia, nyt taas putoaa. Tavoite seuraavan 2 vuoden aikana toinen mokoma vielä pois. Hitaasti ja varovasti elämäntapoja säädellen.
Don Essex

Opelmies

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 15580
Vs: kevennystä moloon.
Moloa voi keventää monella tapaa.....


Esim...

It ain't over till the fat lady sings

Make

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8365
Vs: kevennystä oloon.
14 kiloo n poissa parinvuodentakaisesta. aika mukavan kevyt olo. :)
Mystinen kesälaatumies

-SS-

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19966
  • Rauta ei valita eikä voima kuvia palvele - Ford
Vs: kevennystä oloon.
Jos lähtöpaino on sinä 300 kg , lähteehän siitä 50 kiloa noin vaan.

Sitten jos joku 45-kiloinen yrittäisi 15 kg pudottaa, vois tulla jo lähtö.
Eli laihdutus-saavutukset pitää jonkin verran kiinnittää lähtötilanteeseen.

-SS-

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Vs: kevennystä oloon.
Jep. Lähtee kun on mistä ottaa.

https://www.youtube.com/watch?v=ZrasQOojFyo
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

navettapiika

  • Vieras
Vs: kevennystä oloon.
Agroonkin oma laihdutusryhmä, jokainen voi valehdella aloituspainon, joten lopputulokset ovat mairittelivia..paitsi tietysti Köntys.. :-[

Köntys

  • Vieras
Vs: kevennystä oloon.
Agroonkin oma laihdutusryhmä, jokainen voi valehdella aloituspainon, joten lopputulokset ovat mairittelivia..paitsi tietysti Köntys.. :-[

Kyllä mä kuitenkin lyön komeimmat lukemat pöytään. Jos laitan aloituspainoksi 300kg (joka on tosi), niin piikakin kalpenee  8)

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Vs: kevennystä oloon.
Agroonkin oma laihdutusryhmä, jokainen voi valehdella aloituspainon, joten lopputulokset ovat mairittelivia..paitsi tietysti Köntys.. :-[

Kyllä mä kuitenkin lyön komeimmat lukemat pöytään. Jos laitan aloituspainoksi 300kg (joka on tosi), niin piikakin kalpenee  8)
Ja lehmät juoneet Red Bullia ja lentävät. ;D
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

navettapiika

  • Vieras
Vs: kevennystä oloon.
Agroonkin oma laihdutusryhmä, jokainen voi valehdella aloituspainon, joten lopputulokset ovat mairittelivia..paitsi tietysti Köntys.. :-[

Kyllä mä kuitenkin lyön komeimmat lukemat pöytään. Jos laitan aloituspainoksi 300kg (joka on tosi), niin piikakin kalpenee  8)
Ja lehmät juoneet Red Bullia ja lentävät. ;D
Yksi näkyy liitelevän tuolla sähköjohtojen vierellä........ Köntykselle nyt voidaan laittaa aloituspainoksi kevyesti toi kolmesataa niin se saa sitten retostella kuinka istumalla putos 200 kiloa. ;D

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52007
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: kevennystä oloon.
Agroonkin oma laihdutusryhmä, jokainen voi valehdella aloituspainon, joten lopputulokset ovat mairittelivia..paitsi tietysti Köntys.. :-[

Kyllä mä kuitenkin lyön komeimmat lukemat pöytään. Jos laitan aloituspainoksi 300kg (joka on tosi), niin piikakin kalpenee  8)

Sun painoksi arvioin näkemäni perusteella n.200-220kg.

Tee jotain ittelles. :-X
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

navettapiika

  • Vieras
Vs: kevennystä oloon.
Agroonkin oma laihdutusryhmä, jokainen voi valehdella aloituspainon, joten lopputulokset ovat mairittelivia..paitsi tietysti Köntys.. :-[

Kyllä mä kuitenkin lyön komeimmat lukemat pöytään. Jos laitan aloituspainoksi 300kg (joka on tosi), niin piikakin kalpenee  8)

Sun painoksi arvioin näkemäni perusteella n.200-220kg.

Tee jotain ittelles. :-X
Ei se voi, vaimo on tykästynyt siihen ihraan... :-*

Varjo79

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4853
  • Suvakki vajakkeja vituttaa!!!!
Vs: kevennystä oloon.
Agroonkin oma laihdutusryhmä, jokainen voi valehdella aloituspainon, joten lopputulokset ovat mairittelivia..paitsi tietysti Köntys.. :-[

Kyllä mä kuitenkin lyön komeimmat lukemat pöytään. Jos laitan aloituspainoksi 300kg (joka on tosi), niin piikakin kalpenee  8)

Sun painoksi arvioin näkemäni perusteella n.200-220kg.

Tee jotain ittelles. :-X
Nonih eihän Köntys sitten paina kuin 60-80kg enempikuin minä :-[ Saanen vielä kiinni jossen saa tuota olkapäätä ja muutamia jänteitä kestään kunnon rääkkiä. Ruuasta kun en suostu tinkiin yhtään.
Eu on perseeeestä ja syvältä!!!!!!!!!!!!

Maa-Anssi

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1373
Vs: kevennystä oloon.
Kylällä yks perheellinen viljelijä kävi aina välillä "keventämässä" yhden leskirouvan luona. En tiedä paljonko lähti   8) ;)
Voikko tehdä ja voikko samalla olla tekemättä!
--Selkeää ohjeistusta tuvan puolelta, ihan kuin tukia hakiessa